neděle 27. března 2016

Sunny Easter Sunday


Doufám, že si Velikonoce užíváte do syta minimálně tak, jako já. Poprvé v životě jsem dnes měla kachnu a musím říct, že už chápu, proč je tak papulární! Olizovala jsem se až za ušima. Babička ji pekla 12 hodin, k tomu udělala domácí chlupaté knedlíky a červené zelí. Pokud má člověk hřešit, tak se vší parádou. Po obědě jsem si dala skleničku piva, které jsem pila snad po roce, a cítěla jsem se vážně báječně. Teda prvních 10 minut, než na mě padla neskutečná únava, a já měla chuť si dát tak akorát dvacet. Samozřejmě následovaly dezerty a koláče, kterým také nešlo odolat a co víc, zítra mě to čeká znovu. Na oběd bramborový salát s řízkem a Harlekýn podruhé, jelikož se babičky trefily do stejného dezertu. Ale víte co? Já se hrozně těším! Včera jsem dopsala konečně teoretickou část absolventské práce, odeslala většinu jídelníčků, co měly být v termínu, a tak si to tak trochu zasloužím. Někdy je prostě hrozně fajn vypnout a užívat si chvíle s rodinou (a to jídlo). 

V dubnu se na to hubnutí zase společně vrhneme, tak mě v tom nenechejte a užívejte Velikonoce, jak se patří!


Jaro je tady, juhuu. Tráva zelená jak ve Švýcarsku... Ta fotka je opravdu skoro neupravená!

...

Nezapomeňte mě sledovat na Snapchatu: veronikaduzi

SHARE:

7 komentářů

  1. My velikonoce nijak neslavíme, kromě pondělí, kdy přijde několik mrskutníku, takže velikonoce nemám nijak ráda. I když dnes jsem upekla banánový chlebíček, šla si zaběhat a od dědy jsem dostala sladkosti k velikonocím. Takže žádná hrůza :D Užívej si velikonoce, co nejvíc dokážeš, když je máš tak super :)
    Sweet Life with Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky nemám ráda. Vlastně je nesnáším :-D Ale utéct od stresu a povinností je docela fajn a u mě to je většinou ve spojitosti s oslavami a svátky, takže letos si Velikonoce výjimečně užívám :-D Děkuji :*

      Vymazat
  2. Již 5 let neslavím Velikonoce, poplácat si zadek můžu i bez toho :D Každopádně jsem se dal cestou "odříkání" a kachnu už ne, protože ještě dva dny jí v sobě cítím. Každopádně přeju hezké Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. My Velikonoce moc neslavíme. Spíš tak odpočíváme a užíváme si to volno.
    Ale je fakt, že kachnu bych si taky klidně dala! :D
    Anet

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam ! Tie koláče na prvej fotky milujem ! :) tento rok som sa nejako nezastavila ani na veľkú noc, piekla som pre rodinu, "na zákazku", a tak to nejako nevyšlo oddýchnuť si. Dnes to však na mňa nejako doľahlo a bolesť hlavy s bolesťou žalúdka na mňa prišli a ja som musela zaľahnúť do postele s tabletkami :/ Uži si veľkú noc ako sa patrí a ja dúfam, že budúci rok si to vynahradím ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! :)
    A jak říkáš, jednou za čas, inu proč ne.. :) Jsou svátky a babičky jsou šikovné kuchařky! Jen si to užívej :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig