čtvrtek 17. března 2016

Another 5 Smoothie Recipes (Zdrave Stravovani) + #8tydnuABuduFit Challenge


Minulý týden jsem se pustila do focení nového detoxu pro Zdravé stravování. Na ten předešlý se můžete mrknout tady. Půjčila jsem si z naší firmy světla, aby byl výsledek zase o chlup lepší. No... stále mám velké rezervy a už teď vím, co bych udělala jinak. Ale o tom to přeci je. Zlepšovat se. Úplně ve všem. Čímž bych ráda plynule navázala na výzvu, kterou u sebe na IG i blogu vyhlásila Verunka. Jedna se o výzvu #8tydnuABuduFit, ve které si stanovíte pravidla i cíle sami, ale důležité je v nich společně vytrvat! I proto by měly být nastavené pravidla reálné a dlouhodobě udržitelné. Za 8 týdnů bude půlka května. Pro mě to bude znamenat hromadu učení na absolutorium, a tedy i nemalý psychický zápřah. Nerada bych, aby se to podepsalo i na mé fyzické schránce (aka, jak se stala z hrocha velryba), a tak jsem moc ráda za tuto výzvu, která mi bude denně připomínat, že je třeba se ve cvičení zlepšovat nikoli zhoršovat. Ať už letos státnicujete, promujete, čeká vás maturita, zkouškové nebo se prostě jen chcete v létě v plavkách cítit fajn, připojte se k nám! A nezapomeňte postovat na instagram fotky, které stačí označit hastagem #8tydnuABuduFit popř. také #krasnabezvycitek. Za odměnu si všechny koupíme nové bikini a budeme se na těch koupalištích (ti šťastnější u moře) vystavovat!


A teď už k fotkám smoothies. Doufám, že opět načerpáte nějakou tu inspiraci na nové kombinace. Mě naprosto dostalo to poslední smoothie. Ikdyž vzhledově by dostalo asi nejmíň hvězdiček. Ale, jak se říká, neposuzuj knihu podle obalu.

Mrkvové smoothie s pomerančem


Ingredience:

mrkev
pomeranč
ananas
citrónová šťáva
voda


Citrusová nápoj


Ingredience:

pomerančová šťáva
mandarinková šťáva
grepová šťáva
pomeranč


Špenátové smoothie s granátovým jablkem


Ingredience:

jablko
granátové jablko
listový špenát
grep 
pomerančová šťáva
cotrónová šťáva
voda


Smoothie z červené řepy a zeleného čaje


Ingredience:

zelený čaj (sušené čajové lístky)
mrkev
jablko
mandarinka
červená řepa
zázvor


Hroznovo-jablkové smoothie


Ingredience:

jablko
hrozny
citrńová šťáva
voda


U mnoha receptů je uvedená šťáva. U citrusů postačí klidně klasický manuální odšťavňovač, ale kdybyste přece jen uvítali už hotové nápoje, můžete si je objednat ZDE.

...

Krásný prosluněný den všem!

P.S. Jak jste si mohli všimnou, trochu jsem si hrála s designem blogu. Stále ale nejsem spokojená, tak očekávejte v průběhu další změny... K přehledu o mých službách se můžete dostat dvojím způsobem. V samotné hlaviččce je kategorie "Nutrition Plans" a v postranním panelu je i odkaz (to obří růžové kolečko, které už snad nikdo nepřehlédne :-D).

SHARE:

10 komentářů

  1. Pro mě vítěz s hrozny a poté pomeranč s mrkvičkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na smoothie já moc nejsem, necítím se po nich najezeně, ale máš úplně nádherné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně! Dělám si je úplně výjimečně, protože mám z nich akorát větší hlad :-D Ale po ránu mám někdy na šťávu z pomeranče vážně chuť. To je taková klasika.

      Vymazat
  3. Mňam ! to hroznovo-jablkové musí byť úžasné ! ale to asi všetky :) určite vyskúšam !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky máš nádherné, všechno vypadá luxusně! Jen jeden problém! Mám teď na všechny smoothie hroznou chuť! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně nafocené! Já smoothie miluju třeba k svačině, co ale nemůžu jsou ty zeleninové (mrkev, řepu nebo celer bych nedala do pusy :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kristi! :-* No řepu, mrkev i špenát v malém množství ve spojení s ovocem zvládnu, ale celer, rajčata, apod., tak to ani náhodou :-D Jednou jsem si koupila zeleninovou šťávu v Albertu. Jsou v ní právě i rajčata a musela bych být hodně nechutná, abych popsala tu chuť... :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig