pátek 26. února 2016

Zdravestravovani.cz - Fotoreport Part V.


Mám pro vás další fotoreport krabiček od Zdravé Stravování, tentokrát program FIT+ a Pro mámy. Teď na delší dobu poslední. Ale je mi jasné, že hlavní, kdo zapláče, bude moje máma. Ta si na ty krabičky vážně zvykla. Pokud mě sledujete na instagramu, tak víte, že já teď momentálně marodím s chřipkou. Což tomu dává korunku, protože mamka jí pravidelně, krabičkuje a já jím...no řekněme, co dům dal. Týden jsem nebyla na nákupu, a tak dost improvizuju. No a nebudu lhát, u nemoci mám neskutečné chutě, a ne vždy jim odolám. Ale co už... jsme jen lidi. Já to zas vycvičím. A když už jsem u toho, za možnost si zacvičit, bych teď vraždila, takže pokud se vám jen nechce, mazejte se zničit i za mě! Já v rámci prokrastinace (protože už bych vážně, ale jako vážně měla začít něco dělat do školy) koukám na youtube videa a nasávám inspiraci na nové cviky. Což je na jednu stranu fajn, ale na druhou stranu taky dost depresivní, protože bych tu inspiraci chtěla nejlépe hned zúročit v praxi. Co jsem si ale teď oblíbila jsou lifestyle vlogerky tzn. že většinou se primárně věnují módě, ale druhotně i fitness. Aktuálně naprosto hltám videa od Carly Rowena. Psala jsem o ní na FB, ale pokud jste nečetli, tak ve zkratce - je prostě úžasná! (:-D) Doporučuji zejména tohle video. A pokud máte rádi módu, tak mohu doporučit i Lydii Millen. Je krásná, inspirativní a má nejkrásnějšího chlapa! A to tyhle perfektní modely moc v lásce nemám, ale tak udělám výjimku, že.
Oběd - Pečené kuřecí s červeným zelím a polentou
Polentové hranolky ráda doporučuji i svým klientům, zejména "bezlepkářům". Já sama mám raději rychlé přípravy příloh aneb zalít vodou a nechat vařit, ale pokud chcete třeba u nějakého jídla nahradit takové nedlíky, tak se polenta opravdu hodí. Uvařená je za chviličku, jen je třeba hodně rychle a trpělivě míchat, aby se neudělaly hrudky, pak nalít do pekáčku, pořádně uplácat (babovičko, bábovičko, jestli se mi nepovedeš...), posypat kořením (např. grilovací koření nebo pizza koření), dále posypat sezamovými semínky a dát na 5-10 min do trouby (nebo opéct na pánvi), aby byla polenta hezky křupavá. Já osobně ještě doporučuji takovou vychytávku, a tou je parmazán - buď to ho vmíchejte do těsta nebo jím hranolky posypte. Vážně dobrota!

Oběd - Treska se žampiony a pórkem, červená rýže
Svačina - Višňovo-kokosové smoothie 
Oběd - Hovězí na kořenové zelenině, špalda
Oběd - Kuřecí kousky v jogurtu s jáhlovou kaší a baby karotkou
Oběd - Špenátové lasagne s cottage sýrem

Oběd - Kuřecí závitek s brynzou, červená rýže
Svačina - Jogurtový koláč s müsli

Oběd - Tagliatelle s boloňskou omáčkou a parmazánem
Svačina - Jáhly s tvarohem a broskvovým kompotem
Odpolední svačina - Šlíšky s jablky a tvarohem
...

Opět krásný důkaz toho, že v dietě se člověk nemusí nijak striktně omezovat aneb
"Jaký si to uděláš, takový to máš."

SHARE:

9 komentářů

  1. Červená rýže vypadá hodně zajímavě, musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc dobrá. Určitě zkus. Je to příjemná změna a má víc takovou oříškovou chuť...nebo jak to říct.

      Vymazat
  2. mnam, všechno to vypadá krásně! Z toho by si měli všichni ti "zdravý jídlo je jen kuře a rýže" vzít příklad! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! :-D Zrovna mamce to dost otevřelo oči a dnes, když baštila ty šlíšky, tak se mě furt ptala: ,,A to jako vážně můžu, jo?" :-D

      Vymazat
  3. Vše vypadá skvěle! A u polenty jsem si vzpomněla na svůj neúspěch u její přípravy :D Nějak jsem to nevychytala a byla z toho s....víš co mám na jazyku :D Super inspirativní článek:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :* Kristi, mi se to taky poprvé stalo :-D První se mi udělaly hrudky, ale nevzdala jsem to, udělala z toho tyčinky, opekla na sucho na pánvi a ...skončilo to v koši na odpadky :-D :-D Ale bylo to tím, že jsem ji nijak neochutila :-D

      Vymazat
  4. Další dráždění mých chuťových pohárků..:D :O

    Ivet - TheRightMe

    OdpovědětVymazat
  5. Přidáš recept na jogurtový koláč s müsli ? <3

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig