neděle 7. února 2016

Prague Girls Trip - Seminar, Delmart, Coffee, Fighter,...


Práce mám jak na kostele, ale neodpustím si v rychlosti nesepsat článek o včerejším dni...protože byl naprosto úžasný a nepamatuju, kdy naposledy mi bylo tak strašně fajn. S Verunkou jsme se vydaly (ve 4 hodiny ráno) na nádraží směr Praha. Hlavním účelem cesty byl seminář Doplňky ve fitness výživě od Fitness Institutu pod vedením Jana Cáhy, ale obě jsme to braly i tak trochu jako jednodenní útěk od starostí. Ono totiž práce, co vás baví, má i svá negativa, jelikož v ní jste téměř 24/7. Takže odpočinek byl prostě na místě!


Vezmu to popořadě. Cesta do Prahy nám neskutečně rychle utekla. S Verunkou si toho máme vždy tolik co říct, že sdílet s námi kupé musí být....jak to jen říct...náročné (:-D). Do Prahy jsme dorazily něco před 8. hodinou ranní. Vydaly jsme se hned na Anděl (Nový Smíchov), jelikož kousek od něj v Impact Hubu se seminář konal. Začínal ale až v 10 h, a tak jsme využily volného času a daly si (v pořadí dne už třetí) kávu v Costa Coffee. Ochutnaly jsme nízkotučné sójové cappucchino a musím říct, že nebylo zlé, ale znovu už bych si jej nedala. Verunce jsem tam předala dárek (ani ne na svátek, spíš jen tak, protože ji mám prostě strašně ráda), který ji udělal natolik upřímnou radost, že jsem málem slzu uronila (:-D). Jednalo se o pozlacený bižu řetízek s přívěskem v podobě písmena F. Pokud sledujete fitnessku Jessicu Arevalo, pak už možná tušíte význam. Pro ty z vás, co ji nesledují, jen v krátkosti: Jessica je naturální bikini fitnesska, a to se dnes neskutečně cení. V soutěžním fitness světě už se dnes najde málokdo (a obzvlášť, když jste populární po celém světě), kdo jede tzv. čistě. Jessica jde na to poctivě a řekla bych, že se jí to vrací třeba právě neskutečnou podporou od fanoušků. Vymyslela tedy náhrdelníky s písmenem F, aby spojila všechny ty poctivé fighters (bojovníky za své sny). V mých očích je u nás takovým fighterem právě Verunka


Ale zpět k našemu dni. Po (delším) hledání jsme v 10 h dorazily do Hubu na seminář, který byl opravdu skvělý! Pokud znáte Honzu alespoň přes sociální sítě, pak budeme se mnou souhlasit, že je to člověk na svém místě. Má lidem co předat a takové lidi já v životě prostě potřebuju. Dozvěděla jsem se spoustu nových (někdy až šokujících) informací a hlavně si konečně udělala pořádek v druzích proteinů. Ve fitness a obecně ve zdravém životním stylu se ráda vzdělávám, ale milovník knih ze mě nikdy nebyl a asi ani nebude, takže semináře jsou pro mě přesně to pravé. Už se těším na další!


No a protože tohle je blog i o jídle, třeba vás bude zajímat, jak jsme se celý den s Veru stravovaly. Výjimečně jsme nejely s nabalenými krabičkami. Nechaly jsme to prostě osudu. Tedy osudu zvaném Delmart, protože volba byla jasná už od začátku. Jejich saláty jsem si loni v létě doslova zamilovala. Ikdyž Delmart prošel (marketingovými) změnami, stejně jsem se tam večer s chutí vrátila, abych si odnesla i večeři do vlaku. Kombinaci chutí už si nepamatuji, ale byl to vždy mix salátů s kuřecím masem, oříšky, sušenými rajčaty a ve druhém saláte i feta sýrem. Jednou s hořčičným dressingem a podruhé s jogurtovým. Pokud jste z Prahy nebo okolí a Delmart jste ještě nenavštívili, tak to urychleně napravte. Věřte mi, že kdyby mi dal někdo návrh vyměnit všechna má oblíbená nezdravá jídla za tyhle saláty, neváhala bych ani vteřinu!!! 


Po semináři jsme došly do centra (ten den jsme se neskutečně nachodily a já dnes trpím se třemi puchýři :-D), kde měla Veru krátké focení pro Tchibo, a pak už jsme se jen procházely (nebo spíš bloudily? :-D) noční Prahou, smály se, užívaly si dokonalých bezstarostných okamžiků, popíjely (zase!) kávu, snapovaly a bylo nám prostě hrozně fajn. Domů jsme jely v 8 h večer a cesta opět rychle utekla. My si holt máme stále o čem povídat...
Víc takových dní, prosím!

#krasnabezvycitek

Sledujte más na snapchatu jako: @veronica_ova@verunkaw

SHARE:

6 komentářů

  1. Na to, že bydlím v Praze, tak jsem v Delmartu nikdy nebyla :))) Už si začínám připadat divně :)), ale prostě si říkám, že si salát udělám i doma ;) Ale to bych si mohla i připadat divně, protože nechodím do Costa Coffee ani do Starbucksu ani dalších podobných řetězců, protože mám doma kávovar, takže je mi zase líto dát stovku za kafe (když jsem někde v restauraci nebo vyloženě útulné kavárně, tak je to jiná..) ;) Ale zase chápu, že když jedeš na výlet, tak prostě kafe chceš :))

    Jinak Verča je mi hrozně sympatická a taky ji sleduju už dlouho :) S vámi bych chtěla strávit den, to se člověk dozví důležitých věcí!! :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si taky říkala, ale věř mi, tenhle salát doma neuděláš. Teda nechci tě podceňovat, ale až to ochutnáš, pochopíš. Hodně udělá to, jak to rozsekají. Ty chutě se perfektně propojí. A kávu si taky samozřejmě vařím doma, ale na výletech je to jiné. A musím říct, že do Starbucksu chodím minimálně. Nemám jejich kávu ráda, ale už jsme mířily na nádraží, takže si nebylo z čeho moc vybírat. Costa taky padla jen kvůli tomu, že jsme byly na Novém Smíchově a spěchaly, jinak s tebou souhlasím, že si 100x raději zajdu na opravdu dobrou a kvalitní kávu do útulné kavárny.
      A Verča je sluníčko, to mohu potvrdit. A třeba se nám někdy poštěstí a uspořádáme seminář společně. Veru už jinak svůj má. Dokonce dvoudenní - efektivní hubnutí také od Fitness Institutu a zrovna je příští týden :)

      Vymazat
  2. Jéé tak to ste mali super deň ako vidím ! :) Sledovala som snapchat, takže som videla, že ste mali super náladu a celý deň ste si poriadne užili :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Taky s váma chci sdílet kupé a vyměňovat důležité informace! A pít kafe a kafe! A v Delmartu bych klidně jedla 4x denně! A to je co říct, normálně úplně na saláty nejsem, ale tam je to TAK BOŽÍ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno bude! :* A souhlasím, nejsem salátová, ale tyhle bych jedla pořád!

      Vymazat
  4. O Delmartu slyším poprvé, jakmile bude příležitost, jsem tam! :D

    Ivet - TheRightMe

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig