pondělí 15. února 2016

5 Smoothie Inspiration Recipes (Zdrave Stravovani)


Dnes mám pro vás fotky smoothies, které jsem pro Zdravé stravování fotila minulý týden. Konkrétně se jedná o program Detox Pro, který se skládá z 5 různých šťáv na den. Je na vás, zda-li si program objednáte na den, týden, měsíc,... Já moc velký příznivce detoxů nejsem. Respektive si neumím představit, že bych celé dny pila jen ovocné (zeleninové) šťávy a nenajedla se. Obzvlášť, když chodím pravidelně cvičit. Na druhou stranu smoothie jsou skvělou náhradou za svačiny, kdy třeba nestíháte jíst a potřebujete rychlý přísun energie. Já jsem si jednu ze šťáv vzala v úterý ke kadeřnici, kde jsem věděla, že prostor na jídlo moc nebude, a musím říct, že další min. 3 hodiny jsem byla plná energie, jakobych vypila 3 redbully. Samozřejmě to bylo díky jednoduchým cukrům, ale cítěla jsem se vážně hrozně fajn = lehce. Navíc na mě v tu dobu něco lezlo a myslím, že díky tomu množství vitaminů to zase rychle odešlo (:-D). Každopádně tento příspěvek publikuji zejména pro inspiraci v rámci kombinace chutí, a to pro ty z vás, kterí si s oblibou šťávy připravujete doma. Mě chutnaly všechny uvedné! Dokonce i smoothie s okurkou bylo sladké, a zároveň osvěžující. Ikdyž chápu, když budete kvůli té barvě skeptičtí jako zprvu já.


Okurkové ranní smoothie


Ingredience

1 ks salátová okurka
2-3 ks (zelené) jablko
1 ks limetka
voda


Čerstvá pomerančová šťáva

Ingredience

2-3 ks pomeranč
(voda)


Smoothie z červené řepy



Ingredience

2-3 ks červená řepa
2-3 ks (červené) jablko
1 ks citrón
zázvor
voda


Ananasová šťáva


Ingredience

1/2 ks střední ananas
2-3 ks (červené) jablko
voda


Smoothie z mrkve a jablek


Ingredience

2-3 ks mrkev
2-3 ks (červené) jablko
1 ks citrón
(voda)

...

A kterou kombinaci ovoce/zeleniny upřednostňujete vy?
SHARE:

12 komentářů

  1. Vypadají luxusně! Nejradši bych si dala ten ananasový. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak az na to z te cervene repy to vyzkousim :-). A taky bych si neumel predstavit byt na tomhle bez jidla, asi po 6ti hodinach bych umrel hlady :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovsem v ramci Tveho skveleho jidelnicku to vyzkousim :-), hlavne jsem fakt zvedav na tu okurku, ale ta barva mi neprijde nijak odpudiva, uz jsem pil veci s horsi barvou :-D

      Vymazat
  3. Koukam ze mi to dalo komentar pod unknown. Nebylo to schvalne, snad uz to bude ok :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňáááám, hned jsem dostala chuť na červenou řepu...musím zajít koupit :D
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. M§am všetko to tak super vyzerá ! :) A hlavne, krásne nafotené je to ! :) určite vyskúšam :)
    GIVEAWAY ! THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  6. vyzerajú úžasne. nejaký musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jaký používáte na smoothie mixér? Hlavně na tu řepu a mrkev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je v článku uvedeno, jedná se o smoothies od Zdravestravovani.cz, čili já smoothie nedělám - právě proto, že na to nemám mixér. Pouze týčový, který spíše slouží ke koktejlům z měkčích ingrediencí jako je např. banán.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig