pondělí 14. prosince 2015

Recipe: Fruit Pistacchio Balls (Christmas edition) | Ovocné kuličky s pistáciemi


Když jsem poměrně nedávno přidala článek plný fotek vánočního cukroví, spoustu z vás se ptalo na recepty. Bohužel nebylo v mé moci je zveřejnit. Ale jsem ráda, že mám teď možnost to alespoň trochu napravit! Mám pro vás hned sérii čtyř zdravých vánočních receptů od zdravestravovani.cz, z toho dva sladké a dva slané. A dnes si dáme ty sladké, tedy vánoční cukroví. Ochutnala jsem hned dvoje nejlepší nepečené kuličky, jaké jsem kdy jedla! Nedokážu posoudit, které byly lepší, a tak nechám výběr zcela na vás. Věřím totiž, že vás nezklamou ani jedny a příprava je v obou případech zcela jednoduchá. Smíchat, rozmixovat, ušulat (:-D).


Ovocné kuličky s pistáciemi

Budete potřebovat:
100 g meruněk
100 g datlí
40 g pistácií

Postup:

Nejdříve si smíchejte sušené datle a meruňky, smíchané ovoce pomeleme na mlýnku na maso (popř. by šlo s přidáním trochy vody rozmixovat týčovým mixérem). Poté si vždy namočíme ruce a tvarujeme kuličky, které obalíme ihned v pistáciích.

Recept: zdravestravovani.cz

...

Pokud vyzkoušíte, určitě dejte vědět!

SHARE:

6 komentářů

  1. Vypadají božsky! Ani by to nemuselo být pod názvem "cukroví". Jsout o spíš homemade raw energy "tyčinky". Já mám také v plánu dělat takové kluličky + ještě jednu variantu a lá raffaelo s kokosovým šmakounem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tohle se dá baštit celoročně :-D A mňam, to zní skvěle!

      Vymazat
  2. ježíš mňam! Jednu várku do Havířova si prosím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krasa! Taky je budu delat, jen trochu jinak, ale tyto vypadaji take bezvadne! :-)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig