pátek 4. prosince 2015

Christmas Presents for Fitfams II.

A máme tady pokračování tipů na dárky. Dnes to tedy zaměřím více na fitness výbavu. A protože věřím, že většinu mých čtenářů tvoří děvčata, neodpustím si ani beauty sekci, jelikož která z nás by po namáhavém upoceném tréninku opět ráda nevoněla a nevypadala krásně?

1. Kartáč na vlasy Tangle Teezer (cestovní verze)
Přesně tento vlastním a je skvělý. Obzvlášť na spocené zakudlané vlasy.

2. Podložka na jógu
Jednu doma mám a hodí se vždy. Rozhodně povinná výbava pro každého fitnessáka.

3. Ecozz láhev na pití
Skvělá! Recenzi na ni jste si mohli přečíst ZDE. Lepší láhev jsem nikdy neměla a piji z ní i doma, kdy si klidně mohu vzít skleničku, ale prostě ne!

4. Sportovní taška H&M
Pokud hledáte nějakou jednoduchou stylovou tašku do fitka a nelpíte na značkách, tahle určitě poslouží skvěle!

5. Sportovní samodržící čelenky Under Armour
Tyto čelenky jsou vychvalované, protože jako jedny z mála drží. Sama s nimi zkušenost nemám, jelikož čelenky nenosím, ale věřím, že by někoho určitě potěšily.

6. Kosmetická taštika H&M
Do fitka se asi mnohé z nás nelíčí, ale pokud se po cvičení někam chystáme, určitě je fajn mít s sebou nějakou kosmetickou taštičku se základními líčidly.

7. Sporttester
Pokud si chcete hlídat tepovou frekvenci nebo sledovat čas při cvičení, určitě se vám bude hodit. Já mám od Crivitu z Lidlu a svou funkci plní skvěle.

8. Sprchové gely
Tak těch není nikdy dost. Tyhle dva patří mezi mé nejoblíbenější. Kávový od Dermacol voní fantasticky a sprchové mléko od 2v1 Nivei je úžasný v tom, že po sprchování se nemusíte mazat krémy.

9. Fitness náramek Fitbit
Dražší obdoba sporttesteru, velký hit na trhu - bezdrátový monitor aktivit (kroky, vzdálenost, spálené kalorie, automatický spánkový režim, aktivní minuty, čas, ID volajícího, budík, tepová frekvence).

10. Zámek s kódem
Ať už máte ve fitku svou skříňku či nikoli, určitě se bude hodit stylový zámeček.

11. Cestovní fén (Reminghton)
Pokud chodíte cvičit ráno, a pak spěcháte do školy či do práce a ve fitku není fén, je dobré si nosit vlastní. Nejlépe nějaký malý cestovní, co nezabere tolik místa.

A ať nám to sluší při tom cvičení se vším všudy, je třeba se i stylově obléct. Chceme se přece líbit nejen ostatním, ale i sami sobě. Já se musím přiznat, že jak se v oblečení necítím dobře, pokazí mi to celý trénink.  Přes rok se snažím příliš neutrácet a oblečení kupuji převážně levnější tzn. v Decathlonu, H&M nebo od značky Crivit v Lidlu. Ale Vánoce jsou jen jedny, proto vždy tíhnu ke své nejoblíbenější značce, kterou je jak jinak než Nike. Vytvořila jsem spíše takový wishlist, co by se líbilo mě, jelikož každý máme jiný vkus. Jak vidíte, hodila by se mi nějaká hezká mikina a tričko, jeikož mám nadmíru nátělníků. Rukavice už mám objednány a botičky Juvenate už mám taky nějaký ten pátek doma a jsem s nimi tak spokojená, že je zvažuji i v mint nebo černé barvě.

No a nakonec něco málo pro ty, kteří  se cvičením teprve začínají nebo rádi cvičí doma a uvítali by nové pomůcky, díky kterým bude cvičení nejen zábavnější, ale také o něco náročnější. Velký výběr pomůcek za příznivé ceny najdete např. v Decathlonu (viz. koláž).
Vše z Decathlonu.
26. Kettlebell (4-20 kg)
27. Činky PVC (0,5-5 kg)
28. Posilovač rezistance (7-15 kg)
29. Medicimbal (1- kg)
30. Závaží (0,75-2 kg)
31. Posilovací guma (7-15 kg)
32. Stepper Twister

Odkaz na první díl dárků pro fitfams ZDE.

...

Přejete si na Vánoce něco z výše uvedeného?

SHARE:

4 komentáře

  1. Tangle teezer by som si konečne chcela zaobstarať už aj ja :) super inšpirácie :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápady :-) me bude pod stromeckem prave cekat fitbit.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig