čtvrtek 24. prosince 2015

Christmas Eve - Sweet Tooth


Vím, že jsou toho plné sociální sítě, ale nedá mi to, abych vám také nepopřála šťastné a veselé Vánoce! Hodně štěstí, zdraví, lásky od těch nejbližších a spoustu splněných přání. K plnění těch mých přispíváte ve značné míře vy, a tak se budu snažit vám to v novém roce co nejvíce vynahradit. Vy si užijte Vánoce dosyta! Neřešte kalorie, netrapte se výčitkami. Svátky jsou přece hlavně o jídle. Člověk se vyvalí na gauč, zapne pohádky a láduje se cukrovím k prasknutí. Ve chvíli, kdy má dost, vrhne se na salát, protože prostě #balanceddiet - sladké se musí vyrovnat slaným. A že letošní Vánoce nejsou bílé? Vždyť je venku doslova pohádkově. Nebe bez mráčku, sluníčko svítí, zima je tak či tak a alespoň si nikdo na náledí nezlomí nohu. Ikdyž pevně doufám, že nějaký ten snížek ještě bude... Příroda to dost potřebuje. 

Mám pro vás pár vánočních fotek, a to především sladkých dobrot, ale určitě se v jednom z dalších článků pochlubím i tím, co mi kdo naježil. Třeba pro inspiraci na ty povánoční slevy... ;)


Letos jsem pekla vánočky hned dvě. Ta jedna se u nás vždy hrozně rychle sní a druhý den na ni všichni vzpomínáme, takže letos jsem to prostě nechtěla podcenit (:-D). Sice příprava i s kynutím zabere půl dne, ale výsledek stojí za to. Už třetím rokem jsem pekla podle stejného receptu, jelikož lepší vánočku jsem prostě zatím ještě nejedla. Pokaždé sklidí velký úspěch u celé rodiny. Loni jsem pekla i skořicový pletenec, ale asi by už toho bylo moc (usoudila maminka, se kterou samozřejmě nesouhlasím #otesanek). 


No a na stole nesmí chybět ani vánoční cukroví.


Přeji vám spoustu lásky od rodiny, přátel i vašich mazlíčků!

SHARE:

5 komentářů

  1. Taky ti preji krasne Vanoce, uzij si dnesni den v pohode a bez stresu, at ti chutna, a at najdes pod stromeckem co si jen prejes :-)
    Jinak naaaadherne fotky! Opravdu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá čtenářka! Děkuji moc a také ti přeji krásné svátky :-*

      Vymazat
  2. Musím souhlasit, že fotky jsou naprosto super.
    Hezké svátky

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam tá vianočka vyzerá úžasne ! :)Krásne Vianoce :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig