úterý 30. září 2014

Share Your Meals II.


Ovesná kaše


Mug Cake 

Recept zde.


Lívanečky

Recept zde.

Pro více takových krásných fotek sledujte instagram




Pro víc dobrůtek můžete opět navštívit instagramový účet, kde Verunku najdete jako

Původně jsem chtěla vybrat od Anet fotek jen pár, ale tak se mi zalíbily, že jsem z nich udělala hned tři koláže :)

Anet můžete sledovat i na instagramu jako 


Recept:
2 hrnky ovesných vloček
2-3 lžíce kakaa
2 vejce
2 banány
1 kypřící prášek
1 hrnek mléka (já použila mandlové)
+ sladidlo (med, agáva, stévie.. nebo nic)

OVOCE dovnitř - libovolné

Postup:
Vločky rozdrtíme na mouku, přidáme kakao a prášek do pečiva. Smícháme s mlékem a vejci, v misce si rozmačkáme banány a přimícháme do těsta. Pokud chceme, do těsta vmícháme ještě nějaké kusy ovoce. Já použila borůvky, ale šlo by to i s jahodami, jablky, meruňkami.. Myslím, že se vším :) Pečeme v troubě 30 minut na 200 stupňů :)

Dávka výjde na 12 velkých muffinů.

...

MOC děkuji holkám, že se do "Share Your Meals" zapojily.  Podpořte novou rubriku a zašlete i VY své výtvory! Jednou měsíčně (pokud se jich dosti nasbírá) budu nashromážděné fotografie zveřejňovat.

SHARE:

11 komentářů

  1. och, toľko dobrého jedla a skvelých inšpirácií!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Strasne moc dekuju <3 Muselo ti to dat ohromnou praci!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, až se sbíhají sliny jak nádherně to vypadá!

    OdpovědětVymazat
  4. Mmmm na to není dobrý koukat takhle večer! :D Nádherně vypadající jídla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee moje kašičky :) Děkuju moc za zveřejnění :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně to byl hrozně dobrý nápad ukázat dobrůtky od několika slečen♥ vše vypadá nádherně!!

    OdpovědětVymazat
  7. to je tolik krásných fotek a inspirace! hned mám chuť jít něco udělat, ale radši to nechám na ráno :D všude se to jen hemží mugcaky, už nějaký taky musím zkusit!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig