pátek 3. října 2014

A big THANK YOU to ALL of you!!!

Dnes mám pro vás příspěvek shrnující tak nějak vše, o čem jsem se vám chtěla v posledních dnech zmínit.

Přesto, že mi začala už začátkem září škola, snažím se, aby se to neodrazilo nijak na blogu a přispívám pravidelně. Ve volné dny si plánuji příspěvky připravovat raději předem, abyste měli stále co číst a čím se inspirovat.

Tímto bych vám chtěla poděkovat za vaši přízeň! Přes GFC už jste překročili hranici 300 fanoušků! Pro jiné blogerky to může být vtipné číslo, pro mě je to naopak neuvěřitelné, že mě chce pravidelně číst přes 300 lidí. Na instagramu se dokonce objevuje číslo přesahující počet 1200 followers!



S tím souvisí i nominace na Blogerku roku 2014 v kategorii FOOD
Děkuji, děkuji, děkuji! 
Jste zlatí a už jen ta nominace pro mě moc znamená. Pokud byste mě však chtěli dále podpořit svým hlasem, budu samozřejmě moc ráda. Chápu, že mnohým dlouholetitým blogerkám nesahám ani po kotníky, ale o to více mě těší už jen to, že se objevuji po jejich boku. Tedy alespoň obrazně řečeno. A nebudu lhát, že bych je ráda nepoznala i osobně na finálovém večeru v Praze, hihi.

Klikněte na obrázek.

Dále bych vám ráda připomněla mé pravidelné příspěvky na FB stránce Online Fitness, kde například dnes najdete recept na kedlubnové "zelí", kterého se v posledních dnech nemohu nabažit!

Online Fitness mě baví! Dle mého názoru je to doslova revoluce v domácím cvičení a třeba hodinám Břišního pekáče se žádná Youtube videa dle mého názoru nevyrovnají. Každá lekce je svým způsobem originální a nikdy nevíte, jak moc budete tričko ždímat. Za to si můžete být jistí, že svůj pekáč pečete efektivně a poctivě.

A protože chápu, že mnozí z vás jsou chudí studenti, tak mám pro vás, jako čtenáře mého blogu, skvělou akci, kdy k tříměsíčnímu členství ode mne dostanete ještě 14 dní zdarma! Věřte, že 3 měsíce jsou krátká doba, ale ideálně dlouhá na to, abyste svou postavu naprosto změnily. Youtube videím už v mém případě odznovnilo, ale za to lekce na Online Fitness jsou pro mě stejně záživné jako každé jiné v klasických fitcentrech. Ba naopak lepší, jelikož cvičím v teple domova, nemusím se stydět za své rudé tváře, spocené vlasy a mé ustavičné nadávky nikdo neslyší (Love or hate burpees?!).

Klikněte na obrázek.

Tohle jedno kliknutí vám zaručí, že o Vánocích budete moci spořádat hromadu bramborového salátu a kilo cukroví bez sebemenších výčitek. Nevím jak pro vás, ale pro mě je to teda pořádná motivace! 

...


Z celého srdce vám děkuji vám za vaši přízeň! 
Jakákoli vaše zpětná vazba v podobě komentáře, liku či hlasu mě posouvá dále a drží tento blog při životě. Je to už takové mé malé dítě, které se každým dnem vyvíjí a roste (počet čtenářů). Děkuji, že jste!

SHARE:

7 komentářů

  1. Není se čemu divit, máš to tady krásný, motivační a články jsou čtivý a mají nápad. Mně se tady líbí moc :-) a o tom, že budeš ve finálové desítce, vůbec nepochybuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Ani nevíš, co pro mě taková slova znamenají :-) A finálová desítka je úplně nereálná :-D Je nominováno spoustu slavných blogerek s tisíci čtenáři :-) Ale nevadí, třeba příští rok... :-D

      Vymazat
  2. No jo, máš krásný blog, nádherné fotky, super příspěvky, není se čemu divit;) přeji mnoho dalších čtenářů :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatá :-* Já jdu dát hlas tobě, protože tvé příspěvky přímo zbožňuju :-*

      Vymazat
  3. Gratuluji k nominaci :) Podle mě máš velkou šanci na výhru! :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  4. 300 fanoušků je podle mě hoodně! Blahopřeju ti k takovému číslu, ono to ještě určitě poleze výš a výš :) Držím ti palce v soutěži. Mám teď hrozné dilema, komu ten svůj hlas mám poslat, protože blogerek, které sleduji, bylo nominováno víc. Achjoo, já se nedokážu rozhodnout! :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig