pondělí 20. října 2014

Recipe: Raw Dates Balls | Raw datlové kuličky


Dnes mám pro vás skvělý recept na výrobu "domácí bonboniery". Konkrétně na datlové kuličky, na které jsem měla zálusk neskutečně dlouho a teď když jsem přemýšlela nad tím, co vyrobit mé kamarádce k svátku, bylo jasno! Domácí truffles! Zdravý mls, dokonce ani ne příliš sladký a pokud se je taky rozhodnete udělat někomu jako dárek, obdarovaný jistě ocení už jen to, že si s tím dáte tu práci. Protože posuďte sami, výsledek stojí opravdu za to! :) 


Na výrobu 20 větších kuliček budete potřebovat:


Pro zpestření nejen chutí, ale i po vizuální stránce jsem truffles obalovala hned v pěti posypkách. Kakau (jak bývají klasické kupované truffles), karobu, kokosu, mletých mandlích a bílém zdobení (Dr.Oetker).


Truffles rozhodně zanedlouho zopakuji. Skvěle se totiž hodí jako nepečené cukroví. Navíc jsou docela dost syté, takže po pár kuličkách by mě snad mohla přejít chuť na ty rohlíčky, perníčky, linecké,... Hmmm, myslím, že nepřejde :-D


V dárkovém balení...

SHARE:

20 komentářů

  1. Jé, to je krásný! Tohle dostat, tak mam opravdu obrovskou radost.
    Hned bych jednu ochutnala a je mi jasné, že u jedné by nezůstalo :-D

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! No kamarádka psala, že do ní padly jak nic :-D

      Vymazat
  2. Tak ty vypadají excelentně!! Mňáám!

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kamarádka musela mít velkou radost! :))
    Já dostat takový dárek, tak se štěstím rozplývám. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají výborně. Zamlouvám si u tebe taky jednu po závodech :D

    OdpovědětVymazat
  5. no tyyyy jo, asi se s tebou taky skamarádím, abych dostávala takové bonboniéry :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam tak ty někdy vyzkouším :) A nejspíš na vánoce, kdy bude nezdravého cukroví dost, tak by to chtělo trochu ozdravit :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása:)))) ještě než jsem si to přečetla, tak mě taky napadlo, že by to mohlo být skvělé jako cukroví:))) Aspoň mám tak první nápad na cukroví:) děláme totiž se ségrou každý rok jiné:)) a tohle je určitě faaaakt moc dobrý:)) A ty jsi to tak hezky udělala:) vypadá to vážně krásně! Jsi šikula:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moooc Gábi :* Určitě to zkus, já se do nich úplně zamilovala! Nevýhoda je, že jich člověk sní hodně :-(:-D

      Vymazat
  8. Jů, tak ty vypadjá krásně a moc lákavě. Já jsem zrovna minulý týden dělala banánové :) Připomněla si mi, že bych si konečně měla zajít koupit datle :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ♥♥♥ Jak vidím sladké, nezmám bratra :D To musím vyzkoušet! Díky za tip!!!!
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig