sobota 25. října 2014

Hopelessly Addicted To Pinterest


Z časových důvodů nevím, jak často teď zvládnu publikovat nové články, ale založila jsem si před nedávnem Pinterest - pro mě nový zdroj snad nikdy nekončící inspirace - a to hned v několika oblastech.

Včera jsem dala konečně dohromady fotky jídel, které se mi za dobu mého blogování vcelku podařily dobře nafotit a vytvořila složku "Healthy Food". Mám tak nad fotkami nejen krásný přehled (v iPhoto mám totiž pěkný bordel nepořádek), ale funguje to pro mě i jako zdroj vlastní inspirace (člověk zapomíná, jaké dobroty si kdy uvařil/upekl). Dále jsem si založila album "Healthy Food Tips", kde si vkládám fotky jídel, které bych v budoucnu ráda vyzkoušela nebo zkrátka ty, nad kterými se mi sbíhají sliny. A kromě již zmíněného jídla u mě naleznete i složky z oblasti módy či bydlení. Ikdyž je to zatím otázka vzdálené budoucnosti, člověk nikdy neví, kdy se vše změní a bude se moci přestěhovat do svého vlastního bytečku a podle vlastního vkusu si jej zařídit. Už aby to bylo!


Tak mě nezapomeňte sledovat ZDE a "pinovat" o sto šest!

...

A pokud už zde máte svůj profil, uveďte ho do komentáře, abych vás mohla sledovat :)
SHARE:

3 komentáře

  1. Další super člověk na Pintu! :-3 Krásné fotečky Veru, opravdu velká inspirace<3

    OdpovědětVymazat
  2. Na takovýhle kravinky mě užije, takže se tam určitě taky podívám :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig