neděle 14. září 2014

Cooked or baked? Grilled, please!


Léto bohužel skončilo a co mi láme srdce nejvíc, je konec letních grilovaček. Těch jsem si letos užila opravdu nespočet! Brácha se nastěhoval do úžasného bytečku se zahrádkou, a tak jsme celá rodina pravidelně využívali teplé večery k posezení pod pergolou s pořádnou flákotou masa na talíři. Stala se z toho doslova tradice aneb za vším hledej jídlo! 

Ačkoli jsem byla na úžasné dovolené v Itálii, pod vzpomínkou na léto 2014 si vybavím právě tyto grilovačky v okruhu těch nejbližších. Což mě přivádí k myšlence, že pokud toužíte po kvalitních steacích všeho druhu (vepřové, hovězí, krůtí na pomerančích,...), vydejte se do Glóbusu. Tak a teď pevně doufám, že mi poštou příjde bedna plná steaků!


Vzpomínka na první letošní grilování s tímhle prckem. Vzápětí ho vystřídal gril podstatně větší. Bylo prostě jasné, že grilování bude od té chvíle probíhat ve velkém stylu a často!


Maso je maso, ale kvalitním špekáčkům také není zrovna snadné odolat!

Chladnější počasí sice není tak úplně důvod, proč gril schovat do sklepa, ale já bych si ráda udělala masíčko či nějakou tu grilovanou zeleninu a paniniiii bez toho, že bych musela svolávat rodinný meeting na zahrádce. A tak jsem začala googlit a znovu jsem oživila nápad s bezkontaktním grilem. Začala jsem nad ním uvažovat už v době, kdy jsem ho poprvé zahlédla v Lidlu. Tehdy mě však nenapadlo, jak moc skvělá věc to je a jak bez ní nemohu žít. No a jelikož se snažím stravovat zdravě, fakt, že olej by čas od času mohl zůstat bez tknutí ve spíži a já si tak mohla dopřát více oříšků, se mi vážně zalíbil. Navíc se ze mě stává čím dál větší lenoch, takže hodit suroviny do "toustovače" a za minutku mít jídlo hodno nakrabičkování zní momentálně vyloženě jako sen!


Krůtí steak na pomerančích

1 / 2 / 3 / 4
*Všechny jsou slevněny a naleznete je (pod uvedenými odkazy) na stránkách Alzy.

Zde jsem vybrala pár bekontaktních grilů, které u nás prošly "výběrovým řízením" a třeba by se mohly zalíbit i někomu z vás. Já už ten pravý našla (2) a ikdyž věřím, že po odkliknutí této objednávky Lidl opět příjde s nabídkou levných grilů (ať žije zákon schválnosti), tak či onak budu happy a vyhlásím celoroční sezónu grilování za zahájenou

...

A mě zajímá, zda-li vy vlastníte bezkontaktní gril a pokud ano, co v něm nejraději připravujete?


SHARE:

13 komentářů

  1. Taky po něm už dlouho pokukujem, tak snad už se ho doma brzy dočkám. Veru doufám, že pak dáš vědět, jak jsi s ním spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano :) Věřím, že od té doby pánev ani hrnec nevytáhnu :-D

      Vymazat
  2. Paanečku:)) to je skvělý nápad:) já grilováni taky miluju a u taťky máme gril na zahradě..a tam je kdykoliv připraven k použití:D Jupí!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jjo, pořádná grilovačka s pěkným masem je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju grilování, ale přes letošní stěhování jsem nestihla ani jedno :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doženeš! V baráčku se bude grilovat jedna radost :) A pak určitě pozveš všechny foodblogeríny na garden party hard s ciderama a grilovanou cuketou :-D :-*

      Vymazat
  5. Gril máme doma přesně ten 1. od Tefalu a můžu jedině doporučit!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Letní grilovačky jsou boží :) Já jsem si poslední dobou oblíbila grilovaný hermelín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní skvěle! Miluju, když si ho rozehřeju v mikrovlnce a pak se krásně rozteče... <3

      Vymazat
  7. já si snad ten bezkontaktní gril koupím, protože mi grilovačky chybí a tenhle rok jsem si jich ani moc neužila :(
    nejlepší grilování je kuřecí maso s chilli omáčkou, grilovanou cibulkou a k tomu jablečnýho cidera <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, úplně se mi při té myšlence sbíhají sliny :)

      Vymazat
  8. Vypadá to krásně, my začínali grilovat taky na takovém malém prckovi a tento rok jsme ho vystřídali za veliký gril :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už som dávno nebola takáto hladná :D Mňaam !

    Poď ku mne na GIVEAWAY :)
    NIKA :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig