pátek 5. září 2014

Adorable Fit Girls

Inspirace a zároveň motivace není nikdy dost!

Myslím si, že skoro každá slečna ráda zabrouzdá po internetu (v mém případě převážně na instagramu) a pokochá se obrázky krásných vypracovaných dámských těl s myšlenkou, že by tak jednou taky chtěla vypadat. Ba dokonce díky těmto děvčatům se sen mnohých z nás plní. Utvrdí nás to v tom, že to JDE, když se chce. Dnes mám pro vás pár slečen, které v tom nejčastěji utvrzují mě. Vybrala jsem záměrně pouze dívky ze zahraničí. Inspiraci od nás z Česka (popř. Slovenska) si budu šetřit na příště.

A začneme hned tou nejlepší z nejlepších.
Na instagramu působí pod přezdívkou @hannamodig. Hanně je 22 let a je ze Švédska. Její postava je v mých očích naprosto dokonalá. Stala se doslova mou modlou a kdykoli mě opouští motivace a chuť na sobě zamakat, stačí najet na její profil a mé odhodlání je zpět. Dobře, ne vždy to funguje, ale občas to vážně zabere! :-D

Na druhé místo pasuji Janni, opět ze Švédka, mou nejoblíbenější blogerku vůbec. Její blog mě neskutečně moc baví. Její přítel o ní tvrdí, že není den, kdy by se neusmívala a nerozdávala radost kolem sebe a myslím, že to je to, co na jejím blogu miluju. Její vášeň pro módu, cestování, jídlo i fitness je tak nakažlivá,  že každý, kdo se stane jejím pravidelným čtenářem, by s ní život rázem měnil. Janni nepatří vyloženě mezi fitnessky, ale sportu se díky aktivním rodičům věnuje od malička a na její postavě je to opravdu znát.

Janni naleznete také na instagramu pod přezdívkou @jannid

A ve Švédsku ještě chvíli zůstaneme. Alexandra Bring. Kdo už se o fitness svět nemalou chvíli zajímá, jistě už o Alexandře slyšel. Spolu s dalšími dvěma blogerkami působí pod záštitou projektu ImActive.se. Se svým partnerem Ako Rahimem tvoří dokonalý fitness pár. Co se týče její postavy, věřím, že v případě Alex zapracovaly navíc i geny, jelikož její sestra Victoria je o to krásnější, a to i přesto, že zase tolik aktivní jako její sestra není. No to se holt někdo prostě má. Mimochodem Victorii Törnegren bych nazvala přímo královnou minimalistické módy. Nikdo to neumí tak, jako ona! 

Na instagramu je naleznete jako @alexandrabring   &  @victoriatornegren
Další krásnou švédkou je Andrea Clausen. Opět velice známá osoba, jejíž fotky se objevují snad na všech inspirativních fitness stránkách. Má především krásně vypracované nohy. Před silovým tréninkem dává přednost workoutům typu HIIT. Na svém blogu občas publikuje workout video, které mě kolikrát inspiruje k novým cvikům. Andreu mám velice ráda a zároveň ji nesnáším - nechápejte mě zle, jen ze mě mluví závist, protože ty její příspěvky plné "candies"či palačinek s nutellou ve večerních hodinách mě ubíjí. Andy to sice komentuje slovy, že při tom, jak je aktivní, si takhle může dopřávat každý, ale věřte mi, nemůže!

A nakonec snad udělám radost těm, co už mají přehled a předešlé holčiny moc dobře znají. Představím vám osm možná méně znamých, ale určitě neméně krásných a inspirativních slečen, jejichž instaprofily jsou pro mě hotovou závislostí.
Miss Mermaid - Kdo sleduje Hannu Modig, tak ji určitě zná, jelikož občas holky cvičí společně.

Marie - Trochu inspirace z Německa :)

Ann - Nejdokonalejší břišáky!
Dyana Louca - Přesto, že by ji nějaké to kilo nahoru neuškodilo, je to neskutečný dříč a má můj velký obdiv!

Viktoria Maxe 

Fannie Magnil - Pro někoho už příliš, ale mi se neskutečně líbí. O bože, hlavně ty záda! <3
Linn Jacobsson - V mých očích holčička, co na věk 25 let teda rozhodně nevypadá.

Elin Eriksson

Zjistila jsem, že můj instagram je převážně plný jídla a že není tak snadné vybrat profily plné selfies fitness koček (Všichni stále fotí jen to jídlo, že Veroniko!). Proto mě neváhejte zasypat svými tipy!!! Jsem jedno velké instaoko ucho :)

SHARE:

20 komentářů

  1. Vidím, že mnohé sledujeme rovnako a sú skutočnou motiváciou a inšpiráciou :) Asi nejedna z nás by chcela vyzerať podobne. U mňa jednoznačne vedie Hanna a ešte Dyana Louca, ktorej postavu skutočne obdivujem a je strašne krásna! A samozrejme Skopljak, tieto tri sú u mňa úplne TOP :) Sledujem ich však veľmi veľa, takže by bolo ťažké vyberať, ale najradšej mám Švédky, ktoré majú úplne najdokonalejšie fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Hanna je TOP! Skopljak také sleduji, ale nelíbí se mi, jak se stravuje. Jí hrozně moc ovoce na úkor toho, že nezařazuje přílohy. Věřím, že kdyby to obrátila, tak vypadá ještě mnohem lépe. Každopádně ano, také je jí co závidět :-D

      Vymazat
    2. Pravdupovediac, to som si ani nevšimla, asi som to prehliadla, lebo ja rada sledujem hlavne tie jej fitness príspevky, ale keď som videla ten jej jedálniček na redukciu, ktorým schudla tých 10kg, tak som zostala trošku zaskočená tým malým množstvom jedla a tam som si všimla, že neobsahuje žiadne prílohy, takže už chápem čím to je :)

      Vymazat
  2. Haha, neskutečné, trefila ses úplně přesně (tedy až na pár výjimek) do holčin, které také sleduji :) Je to prostě neuvěřitelně nakopávající, když na mě hned po ránu vybafnou jejich dokonalé fotky :) Hlavně tedy Hannu obdivuji a naprosto perfektní postavu dle mého má Marie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vybrala jsem jedny z nejznámějších, tak to bude hlavně tím :-D A souhlasím, Marie je skvělá :) Všechny jsou bohyně :D:)

      Vymazat
  3. Pro mě je top Hanna! To je dokonalá postava! Sleduju skoro všechny holky, jsou fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy :)) Všechny mají dokonalé postavy i krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Bomba článeeek!! Další inspirace se mi moc hodí, já bych si totiž tyhle úžasné fotky mohla prohlížet pořád!:D Znám skoro všechny, o kterých jsi zde psala, ale některé ještě nejsou v mém odběru na instagramu, takže to hned hezky napravím:D Já jinak miluju ještě skopljak! To je taková moje modla zase:D A už se moc těším, až nám prozradíš ty české a slovenské top fit girls!!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!! Jo, Skopljak zmínila už i Lucka, a já nad jejím přidáním zde přemýšlela, ale prostě něco mi u té holčiny nehraje. Duševně s ní nesouhlasím :-D:-D

      Vymazat
  6. Skoro všechny také sleduji na insta :) Mně osobně se nejvíc líbí postava Dyany - má úžasné nohy!

    OdpovědětVymazat
  7. Musím si jakožto správná Instamaniačka hned jít holky přidat mezi sledované. :D
    Vidím, že u tebe vítězí spíše blondýnky (náhoda?). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nezpozorovala :-D Jo, určitě jen náhoda :))) Nebo možná ještě "pozůstatkový instinkt", jelikož jsem většinu svého života byla platinová blondýna :-D

      Vymazat
  8. Páni, díky moc za super tipy! Určitě veliká motivace!

    OdpovědětVymazat
  9. Waau, jsou úžasné! :) Taky přidávám do kolonky motivace :D Díky :)

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. kočky některé znám a taky sleduju. Já mám plný instagram jak jídla tak zahraničních bikinek. bella falconi, michelle lewine, amanda latona, nathalie melo a tak;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je mi jasné, že ty máš dobrý přehled v bikinkách :-D

      Vymazat
  11. Fannie vypadá skvěle:) Taková přirozená ..

    OdpovědětVymazat
  12. Výborný tipy, už některé sleduju, díky moc!

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. snad tak budu taky jednou vypadat :D :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig