čtvrtek 11. září 2014

Share Your Meals I.


Zatímco jako "foodblogerína" bych měla v kuchyni vymýšlet nejrůznější kreace a tvořit z jídel hotová fotogenická veledíla, sotva jednou týdně vytáhnu foťák z brašny a o nějakém aranžování toho, co mi denně projde žaludkem, nemůže být snad ani řeč! Proto, když mě v rámci vtípku napadlo, že bych mohla na blogu publikovat překrásné kašičky mé instakamarádky @lukynkovalenicka, začala jsem zvažovat, že by to vůbec nemusel být špatný nápad. A tak se taky stalo. A z jednoho nápadu se rázem zrodil další! 

Tak schválně! Kolik z vás si svá krásně nazdobená jídla fotí, ale dál než z vašeho archivu v mobilu či maximálně na instagram se fotografie nedostanou?! Myslím si, že je to veliká škoda, jelikož některé fotky si zaslouží mnohem víc slávy. A proto jsem přišla s nápadem vaše jídla publikovat zde na blog popř. přímo na FB stránku Online Fitness, kde působím jako jeden ze správců (výběr je zcela na vás).

Své výtvory mi posílejte na e-mail: 
style-quite@seznam.cz 

a já je následně zveřejním. Nemusí to být 30 fotek, ani 10, ani 2. Pošlete klidně jen jednu a já ji, jakmile se mi nasbírá více fotek, vložím do koláže spolu s ostatními výtvory účastníků. A pokud se bude jednat o nějakou dobrotu, klidně připište i recept! 
Dnešní příspěvek tedy věnuji dokonalým ovesným kašičkám šikovné Leničky :* 




Tak která se vám líbila nejvíc? U mě jednoznačně vyhrává kombinace borůvek, banánu a samozřejmě čokolády! <3

Neváhejte a zasílejte mi své výtvory!!!

SHARE:

21 komentářů

  1. jj Lenička má krásné fotky!! Hlavně čím dál krásnější jsou její kašičky :-) taky ráda fotím hlavně snídaně :) miluji ovoce a hlavně v létě na výběr je toho tolik ,ale jinak u mě vede hlavně banán s čímkoliv :-)
    Krásný pátek ,i když upršený :-)
    majselaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, čím dál krásnější.
      I tobě krásný den :*

      Vymazat
  2. OHH MŃAM! To ani nejde jinak vyjádřit. Krása

    OdpovědětVymazat
  3. Nojooo Lenička to umí naservírovat!! Napadl tě vážně skvělý nápad, jak zveřejnit úžasné fotky i těch, co nemají blog:)) Já mám na svém blogu až moc snídaňových postů a fotek, takže ti asi nic posílat nebudu, protože bych s tím už byla trapná:D Stačí, že zásobuji svoje čtenáře:D:D Ale zase na druhou stranu by to byla pocta mít nějakou svoji snídani tady u tebe:)) popřemýšlím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ty umíš zalichotit, kočko. Záleží na tobě. Nápad to není špatný, ale obávám se, že se moc nechytne. Uvidíme :)

      Vymazat
  4. Tak toto si vymyslela super Veru :) Mne sa ten nápad veľmi páči a snáď sa zapojí čo najviac ľudí, lebo inšpirácie nie je nikdy dosť :) Možno nejaké fotky pošlem aj ja :) Ja som Lenku doteraz nesledovala, iba som si občas na jej Insta klikla, ale po tomto článku som jej dala hneď follow. Tie kaše má krásne a aj to zdobenie a všetko. Takže super :) A vybrať by som si medzi nimi ani nevedela :D je tam mnoho úžasných :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci :* No, zatím nikdo, tak uvidíme :-D Klidně pošli :-*

      Vymazat
  5. To je moc dobrý nápad :)!! Jinak ty kašičky jsou úžasné :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se mi nápad líbí, inspirace není nikdy dost a měla bych se polepšit, jsem na tom stejně jako ty, Veru :D

    OdpovědětVymazat
  7. Má skvělé nápady!!! :) Ale to fotí foťákem/zrcadlovkou asi ne? A pak to hodí na insta? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, jen iPhonem :) On fotí hezky, když má dobré světelné podmínky.

      Vymazat
  8. Já tyhle její kašičky zbožňuju :) Vždycky nad nimi na instagramu slintám :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéžiši tolik krásných kaší! Má je vážně moc krásně nazdobené :)

    OdpovědětVymazat
  10. můžu se zeptat kolik stojí to arašídové máslíčko z mark&spencer? děkuji =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho nekupuji, ale myslím, že 60-70Kč.

      Vymazat
    2. mě už dochází to z lidlu a nějaké ty bio stojí i přes 100 ... :/

      Vymazat
  11. Tak ty fotky jsou víc než boží! Kamarádka má talent! :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  12. Ty máš tak krásně naaranžovaný fotky, to je fakt taková nádhera, že smekám a neznám blogerku, co to má takový jako ty. Fakticky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi ten článek asi nečetla, viď? :-D Fotky nejsou moje, ale šikovné Leničky, co blog nemá. Jo, kéž bych měla na takové aranžování nervy (a talent) :-D

      Vymazat
  13. Krása krása :) tyhle její kašičky na Instagramu obdivuju pořád :) a je to výbornej nápad! Já jsem ráno (a vlastně i při obědě a večeři) ráda, že to všechno naflákám do misky a rychle se najím. Ono to s těma mýma dvěma ďáblama ani jinak nejde :D tak třeba mě tohle aspoň o víkendu "donutí" si s tím jídlem a focením vyhrát :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig