středa 25. prosince 2013

Merry Christmas


Doufám, že jste si Štědrý den užili alespoň tak jako já, jelikož můj neměl chybu a chytá mě nostalgie, když si uvědomím, že si to s rodinou zopakujeme až zase za rok. Ale nebudu předhánět, přece jen jsou tady ještě dva svátky vánoční, které si náležitě užiji ve společnosti širšího kruhu rodiny. 

Ikdyž jsem plánovala, jak budu vše fotit, nakonec mám ve foťáku sotva 20 fotek a z toho vcelku použitelných jen pár. Ale nemrzí mě to, jelikož to svědčí o tom, že jsem si těch úžasných chvil užívala natolik, že jsem na foťák úplně zapomněla. 

Největší radost ze stromečku měla jako každý rok naše kočka. I z toho důvodu moc přehnaně stromeček nezdobíme. Stejně musím říct, že se mi ty "překudrlinkované" stromečky moc nelíbí a mám radši pár baněk (maximálně dvou barev), nějaký ten stříbrný řetěz a jsem nadmíru spokojená.






Letos jsem se poprvé pustila do vánočky. Měla jsem z toho obavy a taky, že oprávněně. Tímto obdivuji všechny hospodyňky, co ji každoročně pečou. Nebyla to vůbec žádná sranda. Teda ten proces byl směšný až nadmíru. Těsto mi moc nešlo zpracovat, tak jsem použila náš šikovný robot, po té přišlo na řadu kynutí ala hrnečku vař a nakonec samotné pletení, s kterým mi pomáhala paní na youtube a můj šikovný, technicky zdatný tatínek (žádná ironie). No na tohle jen tak nezapomenu. Hlavní ale je, že konečný výsledek byl na jedničku. Ještě aby ne, když jsem ji dělala s láskou. Zaprášilo se po ní rychleji jak po cukroví. No musím se prostě pochválit. Plác plác po zádech :-D Dokonce babička byla v šoku, jelikož jí se nikdy moc nepovede. 

Pekla jsem podle tohoto receptu.




Cukroví se letos mamce opravdu povedlo. Neděláme ho příliš sladké, a tak se toho člověk může užrat. Teď jen nevím, jestli je to dobře nebo špatně :-D 



Na večeři jsme měli hrachovou polévku (rybí u nás nikdo nebaští) a smažené kvalitní filety s bramborovu kaší. Kaší? Ano, přesně tak. Máme totiž dvě úžasné babičky, které nás nacpou salátem dnes i zítra, takže si ho náležitě užijeme. 



No a nakonec následovalo rozbalování dárečků. Mrzí mě, že jsem nestihla vyfotit tu konečnou hromadu. Tohle je prosím asi tak polovina. Samozřejmě na množství nezáleží. Už dávno to neberu jako hlavní bod večera, ale pokaždé se u rozbalování tak nasmějeme, že bychom ten celý ceremoniál prostě nemohli vynechat. Dostala jsem úžasné dárky a pokud budete mít zájem, ráda pár z nich nafotím a udělám speciální post o tom, co jsem našla pod stromečkem.

...

A jak jste si užili Štědrý den vy? A co vám nadělil Ježíšek?

Ještě opožděně bych vám chtěla popřát šťastné a veselé! Užívejte vánočních svátků jak se sluší a patří a nezapomeňte, že rodina je to nejdůležitější, co člověk má a měl by si vážit každé vteřiny, kterou s ní může strávit. Ať už jsou ty vztahy v rodině jaké chcou...

SHARE:

12 komentářů

  1. Vánočka se ti povedla úžasně, já jsem tu svou znovu posnídala, s máslem:)
    A cukroví máte taky nádherné, taky jsem se jím včera pořádně nacpala, ale ne AŽ TAK STRAŠNĚ MOC jak jsem si plánovala a jak jsem očekávala, a dneska na to nemám chuť - ale třeba přijde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky jsem se cukrovím moc nepřecpala, ale dohnala jsem to zase na jiných pokrmech. No už se těším, až svátky skončí. Nějak nejsem zastánce těchto žranic, ale odmítnout, tak se babičky zase urazí. No mám to prostě těžké :-D

      Vymazat
  2. Tvoje Vánoce vypadají krásně! Cukroví, vánočka, ta se ti moc povedla! :)
    Já se cukrovím cpu hrozně moc, strašně se stydím :D ale od zítřka, od zítřka zase ukázkově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jen se cpi, ty můžeš :-D A já ukázkově až od pozítří. Ještě mě čeká jedna návštěva :-/:-D

      Vymazat
  3. Jééé ta číča :) U nás vždycky spodní polovina stromku padne za vlast, díky těm našim raubířům :)
    Cukroví vypadá nádherně a do vánočky bych se taky hned pustila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mňááám, ta vánočka je boží. Ta se ti moc povedla :)!!! Krásné svátky :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Svícínek ve tvaru komety je bezkonkurenční. A cukroví vypadá taky perfektně!

    OdpovědětVymazat
  6. Vánočka se ti moc povedla. Také děláme domácí, ale pokaždé se nám rozjede :D
    Já si štědrý den náležitě užila, ale už aby to bylo za námi. Navštěvování příbuzných je někdy velice náročné - co se jídla týče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Souhlasím! Ještě zítra a pak bude následovat asi nějaký detox, protože se nemůžu ani hýbat :-D

      Vymazat
  7. Vánočka je nádherná. Já chci vidět daaaaarečkyyyy :D :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig