středa 4. prosince 2013

Food Diary VIII.

Večeře: Kuřecí nudličky na kari s vařenou brokolicí a parmazánem
Po dlouhé době přidávám další díl Food diary. 

Oběd: červená čočka s fazolovými lusky na česneku
Snídaně: volské oka se šunkou a zeleninou po stopadesáté :-D
Oběd: rybí filét se směsí z květáku, hrášku, cizrny a červené papriky
Večeře: pórková polévka s vejcem
Snídaně: míchaná vejce se šunkou a zeleninou
Oběd: "Obnažené" pečené stehno s červenou čočkou a mrkví :-D 
Oběd: Kuřecí rizoto
Večeře: Cuketovo mrkvové nudle s rukolou, kukuřicí a kuřecí šunkou
Oběd: Má nová láska bulgur - s hlívou, červenou paprikou, mrkví a směsí z vejce, mléka a kari koření - DOKONALOST! 
Oběd: kuskus s mrkví, pórkem a červenou paprikou zalitý opět směsí z vejce, mléka a kari koření
Snídaně: Klasická ovesná kaše se skořicí a banánem

...aneb ukázka toho, proč snídaně moc nefotím :-D Většinou jím ve spěchu, a tak na estetickou stránku nehledím.

SHARE:

18 komentářů

  1. Podle mně estetická stránka dobrá :-) Máš to moc hezké a ten bulgur už musím konečně taky zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus! Mi to trvalo 2 roky než jsem si ho koupila a teď pěkně lituju :-/:-D

      Vymazat
  2. U mě vyhrává květák s cizrnou a hraskem! Díky za tip, už vím co budu o víkendu, snad, obedvat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Třikrát hurá aneb takové články zkrátka miluju. :P

    OdpovědětVymazat
  4. tak vajíčka bych teda snídat nemohla, už si nedovedu představit den bez sladké snídaně :) ale k večeři klidně, to zas joo :) máš to moc pěkné, cizrnu bych si měla taky zase někdy dát, je príma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám radši sladké snídaně. Nesnídala jsem vajíčka víc asi už měsíc :-D Ale když potřebuju na déle zasytit a vím, že svačinu nestihnu, tak je posnídám. Oproti např. ovesné kaši zasytí na mnohem delší dobu.

      Vymazat
  5. bulgur mi taky chutná, ale kuskus vede....a hlavně je hotový za 3 minuty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faakt? Tak to pro mě je s kuskusem nesrovnatelný <3 Ale pravda, že kuskus jsem neodložila na vedlejší kolej právě pro jeho rychlou přípravu :-D:-D Lenost vede vždy na plné čáře :-D

      Vymazat
  6. Super článek, vše vypadá naprosto chutně! :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nechystáš kurzy vaření? :-D :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná barevná a zdravá jídla, tak to má být :)
    Nejvíc se mi líbí směs z květáku, hrášku, cizrny a červené papriky, to děláš jen tak na pánvi (samozřejmě květák, cizrna předem uvařené)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, na lžičce olivového oleje zpěním cibulku, přidám koření (kari, červená paprika) a jakmile se rozvoní, postupně přidávám zeleninu a přibližně 10 minut restuji. Největší mňamka je, když tam ke konci přimíchám sýr.
      Zrovna dnes jsem se kochala tvými kašičkami z posledního příspěvku. Obdivuji, že si s tím tak po ránu vyhraješ. A přeji mnoho štěstí v novém režimu! :)
      P.S Asi taky opráším Boba :-D

      Vymazat
  9. nádherné fotky:)
    a dostala jsem z toho chuť na brokolici!:D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky :) na ta volská oka se šunkou jsem dostala chuť :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig