pondělí 16. prosince 2013

Food Diary IX.



Snídaně: Ovesno-pohanková kaše se skořicí, mákem, jablkem a lískovými ořechy

V posledních dnech mě focení jídel opravdu baví a kupodivu se do toho ani nemusím nutit. Většinou jsem totiž zvyklá, že mě přemůže hlad a k žádnému focení tak vůbec nedojde. No, je toho třeba využít, a tak přináším další příspěvek z rubriky Food diary, kterou máte stejně (podle statistik) nejradši. 

Mou oblíbenou potravinou se stal bulgur, a tak se připravte, že vám teď budu pravidelně přinášet nespočet variací této lahodné přílohy, které jsem totálně propadla!
Večeře: Štouchaný květák se šunkou, mrkví, hráškem, červenou paprikou a kari kořením
Oběd: celozrnné špagety na způsob carbonara (místo slaniny kuřecí šunka a místo smetany mléko) s pórkem
Oběd: celozrnné špagety "carbonara" podruhé, ale místo pórku pro změnu kukuřice, hrášek a žampiony 
Oběd - bulgur s kuřecím masem, žampiony a červenou paprikou - vše zalito rozšlehaným vejcem s mlékem, kari kořením a parmazánem
Oběd - bulgur s kuřecím masem, hráškem, kukuřicí, paprikou a sušenými rajčaty - opět zalito směsí z vejce, mléka, kari koření a nivy

Jednoznačně nejlepší kombinace, jakou jsem zatím s bulgurem vytvořila! 
Snídaně - ovesnobanánová kaše s mandarinkou, jogurtem, domácí borůvkovou marmeládou a mandlemi
Snídaně - bílý jogurt s jablkem, skořicí, rozinkami, sušenými švestkami, plátky mandlí a opět lžičkou marmelády (není skoro vůbec sladká, tak ji snesu všude!)
Oběd - kuskus s mrkví, rajčaty, paprikou, červenými fazolemi a sušenými rajčaty



Pečeme cukroví...

Pomerančové línecké 
Marokánky
Košíčky s ořechovou náplní a kakaové koláčky s lískovými oříšky
Malá ukázka pár druhů cukroví, u kterých jsem vypomáhala. Dalších asi 10 druhů šlo nějak mimo mě, ale nebojte. Vše poctivě 24.12. nafotím a vy se tak můžete těšit na příspěvek věnován výhradně Vánocům, ke kterým vánoční cukroví neodmyslitelně patří.

P.S. Chystám se i na vánočku - premiéra! Tak držte palce!

Přeji všem příjemné prožití vánočních svátků! Přecpěte se k prasknutí a na nějaké diety a omezení se na těch pár dní vyprdněte! Vánoce jsou jen jednou za rok a měly by se oslavit se vším všudy :)

SHARE:

12 komentářů

  1. Krása! Úplně jsem zapomněla na mák do kaší, tak tam zítra ráno hnedka poputuje :)) ten bulgur vypadá vážně skvěle, no a ty těstoviny, super super :) a to cukrovíííí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera :-) Hned bych si dala ten jogurt s jablkem, skořicí a rozinkami. Mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme si bulgur zamilovala (tedy až na druhé ochutnání :D) a určitě vyzkouším tvůj recept se zalitým vajíčkem :) Zrovna včera jsem si říkala, že musím zkusit nějaké zdravé "carbonara" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je dělám pravidelně, jelikož je to rychlovka (ať žije lenivost :-D) a zároveň se toho můžu užrat, jak je to dobré. Jestli máš ráda "mokřejší pokrmy", tak nešetři s mlékem, abys z toho neměla "vaječinu". Přeji, ať se povedou a chutnají :-*

      Vymazat
  4. V posledních dnech už jsem nevěděla co si dát k jídlu a teď nevím co si dám dřív, všechno to vypadá tak dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, MŇAM! Vypadá to nádherně! Bulgur se chystám už dlouho vyzkoušet a když vidím ty fotky tady, tak hned po škole asi poběžím do obchodu!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, úplně jsi mě nalákala na ty směsi s vajíčkem:)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý nápad zalít bulgur se zeleninou a masem ještě vajíčkem, to někdy zkusím. No a vidíš, carbonara jsem chtěla furt zkusit a ještě jsem se k tomu nedostala. Celozrnné špagety mám doma, tak snad :D. Já mám recept bez smetany či mléka, prý to tam ani nepatří, tak nevím, co je na tom pravdy. Cukrovíčko máte hezké, těším se na celý vánoční článek :)
    I Tobě přijemné prožití svátků! :*
    Mimochodem, už jsi vyzkoušela to cvičení s Lisou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobrota, určitě zkus. Do carbonara toho mléka/smetany moc nepatří, ale já mám naopak ráda, když je to mokré a to vejce se vůbec nesrazí. Záleží na chuti každého. Děkuji moc za pochvalu :-*
      Nevyzkoušela...stydím se :-D Vůbec teď necvičím. Pojala jsem tu vánoční pohodu doslova a kromě aktivity v práci se nemůžu k ničemu dokopat. Ale za to od ledna si chci dávat vážně do těla a dohnat to! To slibuju :-D Navíc tolik nového oblečení a pomůcek od Ježíška...no už teď se těším! To bude teprve motivace :)
      Krásné svátky, krásko :-*

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig