úterý 10. prosince 2013

Christmas workout wishlist


Neměla jsem v plánu tento typ článku dělat, a to hlavně z důvodu, že se nyní objevuje u dosti blogerek.  Avšak shodou okolností si letos přeji dost věcí, které souvisí s cvičením, a tak si myslím, že tématicky to na blog hezky zapadá. Navíc mám tento typ článků ráda, a tak mi ani nevadí, že budu další v řadě. 

U každé věci jsem uvedla odkaz, kde jsem ji koupila, popřípadě kde ji lze pořídit.

1. Nike tričko (odkaz zde)
2. Adidas Performance 7/8 legíny (odkaz zde)
3. H&M sportovní podprsenka (podobná zde)
4. Bobble láhev (odkaz zde)
5. Podložka na cvičení (podobná zde)
6. Nike fitness boty (odkaz zde)
7. Protein (ten stále zvažuji a ještě ho nemám vybraný)
8. Sluchátka k iPhonu protože jsem si své zničila (odkaz zde)
9. iPhone pouzdro na běhání (podobné zde)

...

A teď se pochlubte, co se ukrývá na vašich vánočních wishlistech (ať už jde o cokoli)!

SHARE:

15 komentářů

  1. Všchno je moc hezké :) mně by se hodila další podprsenka a na tuto jsi mě celkem nalákala! :)
    K tomu proteinu.. mám jahoda-bílá čokoláda od této značky, ale od jeho konzumace odouštím. Přijde mi, že mám bílkovin z jídla dost. Ale pro občasné zpestření je fajn :) Takže nakonec přítel zkonzumoval asi 90% a mě stačí těch 10% :D (mám balení 2,25kg) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná! Prsa v ní drží jak přibité :-D Nemám ráda jen ty sportovní podprsenky na ozdobu, které neplní téměř žádný účel.
      No asi si ho ještě objednávat nebudu. Zatím necvičím nijak intenzivně, ale to se snad od ledna změní, a pak by mohl být i potřebný. Příchuť zvolím určitě čokoládovou, jak se znám :-D

      Vymazat
  2. To tričko si chci taky koupit! :-D Akorát v černé s růžovou..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále čekám na slevy :-D 690Kč za obyčejné bavlněné tričko je vážně moc.

      Vymazat
  3. Krásný věci :-) Já jsem si pár z těhlě věcí koupila už teď, protože Ježíšek by mi to nepřinesl.. Na protein mi bylo řečeno, že to nepodporuje. :-D
    Takže jsem si koupila protein, legíny na cvičení a nové tílko.
    Ta lahev je moc hezká, už jsem po ní taky pokukovala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No já už si na Vánoce kupuju dárky sama a Ježíšek funguje "jen" jako sponzor, takže výběr dárků je čistě na mě.

      Vymazat
  4. Všechno bych to brala taky, až na ten protein, z toho se mi dělá špatně....a štve mě to, dřív mi chutnal, ale asi moje tělo nějak začalo protestovat, nebo co :D
    Doufám, že mi ježíšek taky nadělí něco hezkého a cvičícího na sebe, ale hlavně si přeju permanentku, ať zase můžu být ve fitku skoro denně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně všechno sladěné, s tím se musí cvičit jedna báseň :)
    Tak snad Ježíšek přinese všechno :D a ty se budeš moct pustit na cvičení s Lisou, o kterém ses u mě zmínila :)
    Hodně štěstí a napiš své dojmy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Letos si zajišťuju dárky sama a Ježíšek jen chudák cáluje :-D takže donesl vše...
      A neboj, o cvičení s Lisou hned poreferuji, teda pokud přežiju! :-D Necvičila jsem ani nepamatuju :-( Zadek ani stehna už se mi nevlezou do žádných kalhot :-D

      Vymazat
  6. hrozně se mi líbí jednoduchost tvého designu, je krásný:)
    všechny věci z tvého wishlistu jsou parádní! já si letos přála jen tepláky (který nedostanu:D) a propisky + tam samozřejmě bude plno věcí okolo, uvidíme!
    hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Chystala jsem větší změny, ale nějak na to zatím nezbyl čas.
      Třeba Ježíšek překvapí! :) A když ne, aspoň máš motivaci k šetření.

      Vymazat
  7. Moc pěkné věci! Chtěla bych se zeptat, jak jsi s tou láhví spokojená, chtěla bych si ji taky koupit, jen nevím, jestli se hodí i na nošení v tašce, jestli neprotéká. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem spokojená moc! Pije se z ní skvěle. I voda mi příjde chutnější, ale to je možná placebo efekt :-D Určitě ti protékat nebude, jelikož uzávěr je kvalitní a hned tak se neotevře. Navíc je u toho silikonová krytka (kdyby náhodou). ALE mám sportovní verzi. Na tu obyčejnou (bez silikonového uzávěru) jsem slyšela nějaké negativní reakce.
      Mám tuhle: http://www.ecobag.cz/produkty/bobble/bobble-sport-lavender-075l
      v růžové verzi.

      Vymazat
  8. ak si si to puzdro na mobil este nekupila, mozes pozriet tu na stranke http://dx.com/p/outdoor-sports-gym-arm-band-armband-case-for-samsung-galaxy-s3-mini-i8190-white-198306 , pripadne na ebay. na dx.com najdes puzdra aj na iphone, aj na ine telefony. plati sa pay palom, takze je to bezpecne. postovne je zadarmo, jedina nevyhoda je, ze treba cakat dlho, kym tovar pride. niekedy pride za tyzden, ale niekedy to trva aj 5 tyzdnov, dlhsie by to nemalo byt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, ale pouzdro jsem měla už v době, co jsem ten wishlist dělala. Koupila jsem ho přímo na iPhone na eBayi za nějakých směšných 40 Kč :)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig