středa 25. prosince 2013

Christmas presents


Vyfotila jsem na rychlo pár dárečků, z kterých mám velkou radost a zároveň by vám něco mohly říct. Dostala jsem toho opravdu hodně - tímto ti děkuji Ježíšku! -  ale fotit věci, co jsou příliš osobní nebo pro vás nic neříkající, je zbytečné. 
Omlouvám se za kvalitu fotek. Fotila jsem je teď večer a nevím, jestli jsem tak nešikovná nebo to s tím umělým žlutým světlem jednoduše nejde, ale výsledek je prostě poněkud bídný. Bohužel jsem holka nedočkavá a na lepší světlo se mi čekat nechce, takže smůla a kochat se! Povinně! :-D

Mezi řečí jsem před měsícem před mamčou prohodila, že bych si přála nějaké knížky o vaření/zdravém životním stylu. Náhodou mě zaujaly právě ty od Havlíčka (Markétku asi nepotěším :-D), a tak mě mile překvapilo, když se mi mamča přesně strefila do noty a pořídila mi hned dva díly. Už teď si brousím zuby na pár receptů... :) 


Hmoždíř...další věc, po které jsem tajně toužila a mé přání bylo vyslyšeno. První co bude, tak si nadrtím lněná semínka a určitě vyzkouším nespočet variací pest. 


U téhle fotky mě obzvlášť mrzí, že se mi zdeformovaly barvy. Sportovní podprsenka je krásně zářivě korálová, zatímco na fotce působí tak nějak vyblitě. Téměř vše jsem měla na vánočním wishlistu. 
Nike tenisky, adidas legíny, HM sportovní podrpsenka, leopardí nátělník ze slev, do kterého jsem se zamilovala na první pohled a bobble láhev. Tu jsem si nakonec pořídila ve sportovní verzi, která je naprosto žůžově boží :-D Ještě tu chybí podložka na cvičení, kterou mám, ale při focení jsem na ni nějak zapomněla.


To by nebyly Vánoce, abych si nedoplnila zásoby parfémů. Tahle parfemovaná voda Versace Crystal Noir se stala mou láskou hned na první očmuchání :-D A ani 30 ani 50ml mi nestačí. Musela jsem mít hned 90ml! :-D Nemám co dodat. Úžasná kořeněná vůně, ideální pro zimní období. Nejvíc ji miluji! 
(Ach jo, tolik ód na jeden blbý parfém :-D)


Diář je pro mě nutností. Neuznávám diáře v elektronické podobě, takže jsem šla do klasiky. Navíc tenhle je na magnet, takže se mi konečně nebude otevírat a ten motiv! Nejlepší! No už se těším, až si do něj zapíšu všechny zkoušky na leden :-/:-D


Velkým překvapením pro mě byla profesionální žehlička na vlasy od švýcarské firmy. Má nová láska, kterou nedám z ruky. Do teď jsem používala žehličku od značky Philips, ale destičky už jsou podstatně sedřené, takže už si říkala o výměnu. Tahle je skvělá. Nahřátí trvá snad 10 sekund, destičky jsou keramické a "pohyblivé" - přizpůsobí se vlasům a navíc žehlička vlasy i ionizuje. 


No a jako správná studentka žurnalistiky musím mít i kvalitní psací potřeby. Tuhle neztratím, slibuji! 

...


Tak a teď se mi pochlubte vy, co jste dostali! Jsem nesmírně zvědavý člověk a ráda závidím druhým :-D

SHARE:

27 komentářů

  1. Jéé, taky jsem dostala moždíř :) A taky se těším na to, až si udělám skvělé bazalkové nebo jakékoliv jiné pesto k těstovinám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Havlíček je ještě v pohodě, ale Lamschovou ráda mít nebudu nikdy!:D
    To oblečení na cvičení je prostě dokonalost sama, já snad budu závidět, nebo co! Se stejným vzorem jako máš nátělník mám cvičící kalhoty, moje nejoblíbenější :)
    A hmoždíř jsem dostala taky, už se těším, až se s ním pustím do vaření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Ten nátělník mě uchvátil a za 200Kč? No neber ho :-D
      Tak už se těším na inspirativní recepty s použitím hmoždíře. Doufám, že nezklameš! :-D

      Vymazat
  3. Teeeda, ty jsi musela být hodná. Tolik krásných dárečků. :))
    Vzor tílka se mi moc líbí. :P

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera, opravdu závidím! :) já letos nedostala žádnou knížku ani věc (oblečení) na cvičení zatím. Žehlička vypadá super. Diář jsem si také přale ale bohužel :( víš odkud je tent tvůj? Vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kupovala jsem si ho sama :-D z Prahy z Palladia - tam je velké knihkupectví na dvě patra, ale nevím jeho název. Každopádně kamarádka si podobný koupila i u nás v Ostravě v knihkupectví Kosmas.

      Vymazat
  5. Diář, podprdu na cvičení a parfém jsem taky dostala:)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to sportovní oblečení - zááávidím :))) A líbí se mi i pero :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezký všechno!:) hlavně to na cvičení

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou uplně krásné dárky ! Závidím !!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Diář je suprovej!!

    Ty knížky jsem si zatím půjčila jen z knihovny, abych načerpala nějakou inspiraci ;)

    A musela jsi být moc hodná! Tolik dárků! ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  10. odkiaľ máš tie tenisky Nike? :) netuším kde ich mám zohnať :/

    OdpovědětVymazat
  11. tu zelenou knížku sem dala mamce k narozkám. snad si z toho něco udělá. sou tam docela jednoduchý nápaditý věci,))

    hrozně super set cvičící:p^^ a versace vůně-nojo-láska-tuhle tmavou sem ale v žádný parfumerce ani neviděla:O (nebo sem ji přehlídla)

    přeju krásnej zbytek Vánoc,))

    (ohmylovehandles.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Aaa tie veci na cvicenie su najsuper ;) ja som dostala nike sportove tricko a take uzke teplaky alebo leginy neviem ako to napisat :) a tie tenisky som chcela tiez, ale nikde som ich nevidela alebo aj take ruzove by boli super nevidela si ich este niekde? A odkial mas podlozku na cvicenie? Inak ja som este dostala knihu zivot bez lepku tak som zvedava uzi si este sviatky mna tiez cakaju skusky v januari... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je koupila ve Sportisimu a v růžové verzi bohužel nejsou. Podložku mám také ze Sportisima ze slev za 250Kč a podobnou mají ještě například v Insportline. Knížku ti závidím. Asi si jich ještě pár nakoupím, jelikož mě hrozně baví číst na toto téma :)

      Vymazat
  13. To športové tričko a podprsenka sú nádherné!
    Aj mne by sa hodil taký diárik...je veľmi pekný. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tys byla hooooodná, Veroniko. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Hmoždííř, ten chci !:D ani nevím, kde ho sehnat, nechceš se zeptat Ježíška? o:)
    Věci na cvičení jsou dokonalé <3
    Prupiska je taky pěkná :) ale u mě by se ani neohřála a hned by byla někde zašantročená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu. Hmoždíř je značky Tescoma, takže tam byl i zakoupen, ale seženeš o ve všech prodejnách s kuchyňskými potřebami včetně supermarketů.

      Vymazat
  16. Taky jsem dostala hmoždíř :D Jinak moc hezké dárečky :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig