pondělí 18. listopadu 2013

Interview with blogger Ejvi



Ikdyž jsem se rozhodla blog zaměřit spíše na zdravý životní styl, móda je a vždy bude mou druhou láskou.Aktuální téma svoboda listopadového vydání školního časopisu mě inspirovalo k nápadu udělat rozhovor s jednou z nejznámějších a nejúspěšnějších českých blogerek Evou Svobodovou, která bloguje na adrese www.ejvifreedom.comEjvi, jak zní její přezdívka, se v rozhovoru rozpovídala o jejím vztahu k módě, nové práci jako stylistky, ale i o tom, jak tráví svůj volný čas. 

Ejvi, mohla bys nám sebe a svůj blog stručně představit?
Je mi 28 let, bydlím v Praze a jsem estét, takže mimo jiné miluju všechny krásné věci a s tím souvisí i móda, která je mou vášní. Proto jsem si před více než 3 lety založila svůj módní blog, který se stal čistě mým prostorem pro seberealizaci. Ráda dávám najevo svůj postoj k módě, ukazuji svůj styl a vkus a snažím se inspirovat ostatní.

Kolik času, řekněme týdně, blogu věnuješ?
No, jelikož jsem poměrně hodně zaneprázdněná prací a blog je jen koníček, tak na něj nemám tolik času, kolik bych si představovala, ale snažím se minimálně 3x týdně na blog přispívat. On samotný jeden post zabere pár hodin, takže se čas rychle nasčítá.

Tvé příjmení je Svobodová, jaký význam má pro tebe slovo svoboda v oblasti módy?
Ano, svoboda je pro mě nesmírně důležitá a v módě pro mě znamená, že si zkrátka nosím to, co se mi líbí a co chci nosit.

Kde nejčastěji čerpáš inspiraci?
Inspiraci čerpám neustále, a to ve filmech, muzice, při cestách.., ale nejvíc ze všeho čerpám inpsiraci od skandinávských blogerek.

Jak bys charakterizovala svůj styl a bez kterého kousku z tvého šatníku by ses neobešla?
Můj styl je jednoduchý, který se snažím vždy něčím "okořenit". Neobešla bych se bez koženého křiváku, který dokážu nosit prakticky k čemukoliv a v kterékoliv roční období.



Jaký trend letošní zimy sis nejvíce oblíbila?
Kožené kalhoty a taky tartanovou kostku.

Češi jsou známí svým konzervativním postojem k módě. Myslíš si, že se to časem změní?
Já věřím, že se to už pomalu zlepšuje a doufám, že to bude stále lepší, přeci jen ten příliv inspirace je čím dál tím větší. Češi se jen bojí, neumí si módu užívat, ale bohužel často nemají vůbec vkus.

V září jsi úspěšně absolvovala kurz stylistů. Objevila se od té doby nějaká pracovní nabídka, díky které jsi měla tu možnost nabyté zkušenosti a dovednosti uplatnit?
Ano, tento kurz mi otevřel spousty nových možností. Od října oficiálně pracuji jako stylistka, už mám za sebou několik velmi zajímavých zakázek. Díky kurzu se mi splnil sen pracovat v oblasti módy.

Máš nějaký blogerský sen, který by sis ráda splnila?
Mně už se blogerský sen plní, když vím, kolik skvělých čtenářů mám, splněným snem je mi to, že ode mě čerpají inspiraci. Ale když se tedy zasním víc, ráda bych jednou ze své pozice blogerky navrhla svou kolekci za spolupráce nějaké známe značky.

Blog je přece jen koníček. Jaká je náplň tvé skutečné práce?
Téměř pět let mě živí marketing a produkce. Starám se o propagaci a organizuji akce. Nyní jsem k tomu začala pracovat ještě jako stylistka na volné noze a od ledna to bude vše ještě trochu jinak. O tom se moji čtenáři určitě dozví.

Jak a s kým nejradši trávíš svůj volný čas?
Nejraději trávím čas se svým přítelem. Oba jsme hodně pracovně vytížení a možná trochu workoholici, takže jakmile máme volný čas, jsme rádi doma. Rádi si taky zajdeme na dobré jídlo, do kina, projít se, vídáme se s přáteli. Pokud jde čistě o můj čas, tak já si ráda projíždím zahraniční blogy, čtu si v módních knížkách, sleduji seriály, studuji jazyky a samozřejmě nakupuji. Mít více volného času, tak s přítelem více cestujeme po světě.

Máš nějaké oblíbené jídlo, kterému nikdy neodoláš?
No, těch je spousta. Asi nikdy neodolám sýrové pizze, mexické tortile se zakysanou smetanou a sushi.

...

Děkuji Ejvi za skvělý rozhovor!

PS: V časopise bude článek vypadat vzhledem trochu odlišně, ale důležitý je obsah a o ten jsem vás nemohla připravit.


SHARE:

2 komentáře

  1. ejvi taky sleduji, má opravdu krásný styl :-) s každým outfitem lepší a lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Poslední půlrok se jejich outfitů nemohu nabažit <3

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig