úterý 5. listopadu 2013

Recipe: Couscous with vegetables and chicken


Tento zeleninový kuskus se stal mým nejoblíbenějším jídlem nejen měsíce listopad. Jak se to projevuje? Jím ho opravdu často a kdyby mi to nebylo trapné, jedla bych ho klidně každý den. Našla jsem kombinaci chutí, která mým chuťovým buňkám lahodí nejvíc, a tak si říkám, že by byla škoda, kdybych se o tento báječný pokrm s vámi nepodělila.

Zeleninový kuskus s kuřecím masem

Budete potřebovat:
70g (celozrnného) kuskusu
1 kuřecí prsní řízek
olivový olej
jarní cibulka
sterilizovaná kukuřice a hrášek
1 střední mrkev
2 lžíce cottage
1 vejce
trochu mléka (lze vynechat)
kari koření
sůl, pepř

parmazán

Postup
Na olivovém oleji si osmažíme jarní cibulku spolu s kari kořením. Po té přidáme na nudličky nakrájené nasolené maso a restujeme, dokud není hotové. Přidáme na kolečka nakrájenou (či nastrouhanou) mrkev, kukuřici, hrášek a promícháme. Nyní příjde na řadu kuskus, který jsme si připravili dle návodu. Přimícháme ho do zeleninové směsi a nakonec vše zalijeme směsí z vejce, cottage, trochy mléka, soli a pepře. Mícháme cca 5 min, aby se vejce dostatečně uvařilo a na talíři sypeme parmazánem.

Výsledkem je rychlý, zdravý a hlavně výborný oběd, který si s sebou můžete vzít do práce či do školy, jelikož je výborný i za studena. Samozřejmě si tento recept můžete přetvořit podle sebe, ale důležitá je ta závěrečná tekutá směs z cottage a vejce, která dodá jídlu ten "správný šmak"!

Dobrou chuť! 


SHARE:

10 komentářů

  1. Zbožňuju cokoliv s kuskusem. Líbí se mi, jak strašně jednoduché a chutné jídlo to je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Ale pamatuju na svou první zkušenost, kdy jsem se šklebila, co na tom lidem chutná :-D

      Vymazat
  2. Delam ho temer stejne. Jen misto kukurice a hrasku davam cerstva a susena rajcata :) A jim to porad! Kdyz ono je to tak dobry a jednoduchy. Maso obcas menim za tofu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho dělám na spoustu způsobů a sušená rajčata miluju! Cpu je skoro všude :-D Tofu jsem ještě nezkusila, ale asi už si ho konečně koupím.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, ty mi tu vždycky naženeš takový chutě! Už jsem zkoušela pár receptů, který jsem si po přečtení článků napsala (ručně) do sešitu a nikdy jsi nezklamala. Ať žije moje oblíbená kuchařka Veronika Duží! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak teď jsi mě potěšila úplně nejvíc!!! Děkuju mooc, zlatko :-*

      Vymazat
  5. Kuskus mi nikdy nejel, ale tohle určitě vyzkouším! Jde cottage nahradit bílým jogurtem?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kuskus zachrání vždycky všechno! Já ho dělám na několik způsobů, buď na oběd do školy (kdy do něj strčím vše, co mám zrovna po ruce :D), jen jako přílohu k masu nebo s ním plním lilek (http://readeatandlive.blogspot.cz/2015/02/zapekany-lilek-s-kuskusem.html). Teď nejspíš vyzkouším i tuhle verzi, vypadá totiž skvěle :)
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig