čtvrtek 7. listopadu 2013

Recipe: Pear muffins | Hruškové muffiny


Jak jsem slíbila, tak činím. Přidávám recept na ty nejlepší muffiny, jaké jsem kdy splácala dohromady. Bylo to čistě o improvizaci a asi svůj talent nechám kouzlit častěji, jelikož většinou, když peču přesně podle receptu, vždy tomu něco chybí a jsem nucena to příště vylepšit podle sebe.

Pekla jsem pouze 4 (větší) muffiny, jelikož u nás doma ty moje výtvory jím opravdu jen já. Co má nálepku "zdravé", tomu se mí rodiče okruhem vyhýbají. Proč? To by mě taky opravdu zajímalo.

Budete potřebovat:
cca 100g celozrnné mouky
cca 50g jemných ovesných vloček
25 g třtinového cukru
trochu kypřícího prášku
špetička soli
1/2 lžičky skořice
1/2 lžičky medového (perníkového) koření

20 ml (arašídového) oleje
1 vejce
3 lžíce mléka

3 hrušky

slunečnicová semínka

Postup
V míse smícháme všechny sypké ingredience, po té přimícháme olej, vejce a mléko a nakonec na hrubo nastrouhané hrušky. Vše jsem dělala od oka, takže je možné, že bude třeba dosypat mouku či těsto naředit mlékem. Konzistence by však měla být hustá, ale ne vodová (díky šťávě z hrušek). Nakonec posypeme slunečnicovými semínky a pečeme při 180°C asi půl hodinky. (Zkoušíme špejlí.)

Muffinky jsou krásně mokré a díky medovému koření prostě chuťově nepřekonatelné!

...

Pokud někdo recept vyzkoušíte, určitě mi to zmiňte v komentářích.

SHARE:

7 komentářů

  1. Škoda, že jsem tak líná, hned bych šla péct. Vypadají k nakousnutí :))

    OdpovědětVymazat
  2. místo hrušky bych mohla dát domací jablicka, ze? :) zkusím, vypada to dobre

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! :-) Velký rozdíl v tom nebude :-) Jen možná nebudou až tak mokré.

      Vymazat
  3. Tak ty jsou boží, takovéhle kombinace mám hrozně ráda, hrušku v pečeném sladkém miluju ještě se zázvorem :)
    Škoda, že nemám takové krásné formičky, s papírovými nemám dobré zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byla premiéra a od teď bych nejradši pekla jen z hrušek :-D
      V Ikei je stále mají a stojí pár korun :-*

      Vymazat
  4. tyhle formičky jsou prostě nejlepší, máme doma hned dvě balení, ale stejně to taky většinou jím jen já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je poztrácela :-D Z 6 bylo 5 a teď už jen 4. Nechápu, kam mizí. Asi mám doma nějakého skřítka :-D nebo jsem tak nešikovná, že je tím nošením do školy vždy ztratím :-( Asi taky jedno balení nakonec přikoupím.
      A jen ať odmítají. Aspoň zbyde víc pro nás :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig