pondělí 4. listopadu 2013

Food Diary VI.


Chci se omluvit za nečinnost na blogu. Určitě to v příštích dnech napravím. Jako omluvu přijměte tento příspěvek plný (já doufám, že lákavého) jídla. O sacharidy zde není nouze, ale kašičky jsem značně zregulovala. Myslím si, že všeho moc škodí, takže teď snídám často jogurty a hlavně mám o to větší důvod péct a ráno si tak pořádně zamlsat. Nebojte se ale, že bych na kaše zanevřela - to NIKDY! Jen je už nejím denně jako dřív.

Přeji příjemné pokoukáníčko.
Snídaně - avokádovo-banánové brownies podle Monči (recept zde)
Svačinky - hruškové muffiny se slunečnicovými semínky

Lepší muffiny jsem ještě nikdy neupekla (a to mrkvové jsou opravdu TOP!), takže o recept vás nepřipravím.
Královská snídaně - tousty se šunkou, sýrem a zeleninka jogurt se zapékaným kokosovým müsli Master Crumble z Lidlu
Školní oběd - celozrnný kuskus s mrkví, hráškem, cizrnou, olivami, sušenými rajčátky a parmazánem
Svačinky - banánové muffiny
Večeře - červená čočka se špenátem a krůtí šunkou + míchané vejce s parmazánem
Večeře - mix salát s rukolou, cherry rajčátky, syrovátkovým sýrem, parmazánem a balsamico omáčkou
Večeře - salát z rukoly, hrášku, okurky, kukuřice, sušených rajčat a kuřecího masa s jogurtovou zálivkou
Oběd - zeleninový kuskus s kuřecím masem (recept bude!)
...

Jak jste si mohli povšimnout, mým jídlům nikdy nechybí dávka parmazánu a kdyby se hodil i do sladkých pokrmů, šoupla bych ho tam taky. Aneb děkuji ti italský týdne v Lidlu! 

Brzy naviděnou.

SHARE:

16 komentářů

  1. No tak to je fakt provokace, po dnu stráveném o sucharech, protože nic lepšího po ruce nebylo. Dala bych si všechno!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi tak moc inspirativní člověk, Veru! Zas a znovu úúúžasný post:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobroty přesně podle mých představ!:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pastva pro oči. ♥ Fakt nádherné fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  5. brownies vypadají dobře, nalákala si mě a dneska jsme je upekla a byly hnusné:( asi jsem dala moc kakaa a nezrale banany, priste jestli se odhodlam tak dam cukr, hodne mekke banany a o polovinu min kakaa. jinak krasne fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :-( Já měla hodně zralé banány a možná až přehnaně zralé avokádo :-D A máš pravdu, že kakaa jsem dala o dost méně něž Monča. Možná i jen polovinu (vždy tam vše hážu podle oka :-D). Už jsem totiž jednou pekla brownies z fazolí a to bylo tou kakaovou hořkostí nepoživatelné.

      Vymazat
    2. jj souhlasim:) a ty tvoje vypadaly tak dobře a ja se taak těšila:D Příště se polepším!:D

      Vymazat
  6. Jej, Veru, to je dobrot, mňam. Nejhezčí je ta královská snídaně! :)
    chci se tě zeptat, jak to teďka jde s tím jídlem a celkově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za optání :-* Stále se v tom trochu plácám. Chutě už nemám, protože jsem po několika letech zase začala brát Chlorellu, která díky vysokému obsahu bílkovin, redukuje obecně chutě na jídlo, ale teda především na sladké. Bohužel stále bojuji s psychikou, takže se kolikrát nacpu i tak. Asi ze zvyku :-D Stále hledám tu střední cestu. Ještě jsem nepřišla na to, co přesně mému tělu vyhovuje. Asi bych měla omezit sacharidy, ptz jich jím stále docela dost, ale když já je tak miluji :(:-D Ať už ve formě příloh nebo třeba ovoce. Ale moc jsem si zase zamilovala cvičení, takže ikdyž se třeba váha nehýbe, tak malinké změny na sobě vidím. Chce to zatnout zuby, udržet si pevnou vůli a nevzdávat to...což je pro mě bohužel to nejtěžší.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig