sobota 19. října 2013

Food Diary V.

Večeře: květáková pizza s žampiony, rajčaty, olivami a treskou
Dnešní článek bude opravdu ultra krátký, jelikož můj "second lowcarb week" po 3 dnech skončil. Nebylo by to snad tím, že je tato strava obecně nevyhovující. Prostě a jednoduše jsem závislák na sacharidech a nemám dostatečně pevnou vůli na to, abych to bez nich vydržela déle než týden. Věřím, že překonat určitou krizi, bylo by mi zase fajn. Ale já to nedokázala. 


Dost z vás se mě ptalo, jestli se dostavily nějaké výsledky. Ano, to mohu potvrdit a byly větší než ve které jsem doufala. Už po prvním týdnu mi váha ukázala o 3,7kg méně. Kdybych nebyla hloupá, můj výsledek mohl být trvalý, ale já se s tím jídlem zase poperu a nastavím si řád, který budu schopna dodržovat a zároveň se nebudu bát na tu váhu postavit (v těchto dnech je zase můj úhlavní nepřítel :-D).
Jelikož jsem měla zakázané mléčné výrobky, tak i mozarella, která je běžně součástí receptu, musela být něčím nahrazena. Zkusila jsem zaexperimentovat a smíchat pouze květák, vejce a jako "pojidlo" jsem použila namočené chia a lněná semínka. Ve výsledku pizza byla ještě mnohem lepší, jelikož nebyla tak mokrá jako při použití sýru. Určitě ji v této verzi brzy upeču znovu. Navíc celková příprava zabrala i s pečením sotva 20minut - ideální rychlá, zdravá a velice sytá večeře či oběd.


Oběd, večeře: Chilli con carne s rýží podle Monči (recept zde)

V Lidlu mají běžně opravdu kvalitní 100% mleté maso, a tak jsem se ho rozhodla koupit a konečně vyzkoušet to všemi vychvalované Chilli con carne. Avšak hovězí maso jsem se rozhodla vyměnit za vepřové (na chuti to nic nemění, ale příště zkusím z toho hovězího, abych mohla přesně posoudit). Čekala jsem, že to bude dobrota, ale až taková? Mé chuťové buňky jásaly štěstím! Něco tak dobrého už jsem dlouho nejedla a snad ani sama nikdy neuvařila. Po dovaření a degustaci celou mou rodinou, jsme se rozhodli uvařit rýži jako přílohu a celý hrnec spořádat. Kdo doposud nezkusil, ať ani neváhá. Dokonce i otec, co normálně jídla typu lečo, apod.  nejí, tak se olizoval až za ušima. 
Vařila jsem ho podle receptu, akorát tedy kromě hovězího jsem použila maso vepřové, chilli jsme neměli, tak jsem zvolila přímo krájená rajčata s chilli (pikantnost byla tak akorát), vynechala rajčatový protlak a místo něj přidala pár lžic domácího kečupu od babičky a vynechala jsem také bujón (nebyl vůbec potřeba) a  "tajnou přísadu" ve formě hořké čokolády (prostě a jednoduše doma nebyla, příště ji však přidám, zajímá mě totiž ten nádech exotiky :-D). 

Snídaně: volská oka s kuřecí šunkou a chia semínky + zelenina
Oběd: pečené kuřecí stehno se špenátem a červenou čočkou
Co se týče jídla, teď na sebe moc pyšná nejsem, ale za to vše doháním v oblasti pohybu.  Druhým týdnem pravidelně navštěvuji fitko. Ačkoli mnoho z vás odsuzuje běžící pás, já ho miluji. Baví mě každý den posunovat svou hranici o pár kilometrů/minut dál. Dále jsem vyzkoušela i trampolínky, které mě až tak moc neuchvátily, ale díky náročnosti litrům potu, co mi tečou po těle jim zůstávám věrná. Co mě však nadchlo je TRX. Ano, já vím. Pro některé z vás žádná novinka. Mi však vždycky tak nějak všechno trvá déle než se k tomu odhodlám. Budu na něj chodit pro zatím jen jednou týdně, jelikož ho navštěvuji zase v jiném fitku, a tak musím myslet i trochu ekonomičtěji, ale věřím, že mu naprosto podlehnu a peněženka bude plakat :-D Už se moc těším na příští čtvrtek, ikdyž ještě dnes mě všechno bolí (den ode dne čím dál víc! help! :-D).

A to je pro dnešek vše. Venku je dnes opravdu nádherně, tak hlavně neseďte doma a užívejte výjimečně překrásného podzimu! 


SHARE:

18 komentářů

  1. Ale stejně tě chválím za to, že jsi to vydžela aspoň těch 10 dní :) :D Myslím, že i sacharidy jsou důležité. Já se snažím jíst ty "správné" (i když ta čokoládka jendou za čas) a začala jsem je omezovat k večeři. Ale kdybych je neměla přes den, tak bych do té školy nebyla schopná ani dojít... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Naprosto sdílím tvůj názor :-D Jen s tou čokoládkou se ještě trošku biju :-D Musím zatnout zuby a nastolit si nějaký řád a čokoládku jíst jen za odměnu :-D

      Vymazat
  2. Já myslím, že "závislost" na sachariech není ani tak projevem nějaké slabé vůle, ale spíš to, že pro tělo jsou potřebné a tak si o ně logicky i říká........ No a taky jsou TAK dobré! :D
    Ale o hubnutí ve stylu mínus 4 kila týdně a podobně se vyjadřovat ani nebudu :)
    Ale TRX je prostě nejlepší, těším se na únor, kdy už budu v Brně a budu se moct "věšet na ty lana", jak říká přítel, pořád a pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten první týden je vždycky "razantní", ptz ty 4 kila jsem taky během týdne předtím nabrala. Ale jsem si jistá, že ten druhý týden by byl třeba ve znamení jednoho až dvou kil maximálně :-) Nezdravým způsobem to nebylo, jinak bych teď měla zpátky 8 :-D
      Souhlas, TRX je top! Jen kdyby mě teď tak všechno nebolelo :-D

      Vymazat
  3. Proč někdo odsuzuje běžicí pás? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem si uvědomila, jak je můj komentář suchý, ale tahle tvoje věta mě hrozně zaujala a měla jsem potřebu hned zareagovat.:-D Mě strašně baví běhat na pásu, tak to moc nechápu... Jinak ty jídla vypadají skvěle! Nejvíc první a poslední.;-)

      Vymazat
    2. Děkuji, ještě bych mohla odhodit tu lenost a fotit ty jídla častěji :-D Jinak pokaždé, co čtu nějaký lifestyle blog, kde se daná bloggerka cvičení opravdu plně věnuje, běžící pás zmiňuje v negativním slova smyslu. Možná je to jen proto, že je to nebaví (ikdyž ven běhat chodí). Těžko říct. Nebo si vybaví ženské, co tam opravdu jen 60min chodí a u toho stačí po telefonu probrat s kámoškou, co se během celého dne stalo :-D

      Vymazat
  4. Vypadá to krásně, ale souhlasim s Market a taky bych to nevydržela :-D
    A trx je hrozná pecka, nemůžu si ty žlutý pásy vynachvalit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten váhový úbytek byl fakt velký za týden, ideální a dlouhodobé by to tak bylo za měsíc, myslím si. A pokud jsi začala jíst sacharidy, tak je jasné, že člověk zase nebere - váží na sebe mimo to i vody atd. Je fajn, že sis to zkusila, ale jak psala Markét, bylo nám dáno, že jsme všežravci, tak proč se vyhýbat něčemu tak dobrému jako je kuskus, pohanka, jáhly, vločky? Nadělila nám to příroda, je to dobré, zdravé a tělo to chce, bylo na to předtím zvyklé.

    Taky si mylím, že sis hodně snížila příjem, protože třeba k těm vejcím ke snídani by měl být třeba chléb, ale ty ho tam nemáš - proto bych ho nahradila třeba šunkou nebo oříšky, abys ten příjem dohnala a přitom nejedla sacharidy, určitě chápeš :)

    Aspoň sis to zkusila, ale stále si myslím, že nemáš co hubnout a nejlepší cesta je ten zlatý střed. Ale fotky vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj názor a s odstupem času ho s tebou sdílím. Teď jsem se dala hlavně psychicky dokupy, jím co chci a cítím se fajn, ikdyž ty kila nahoře stále jsou, ale já se s nimi poperu :) Fotky jsem tu dlouho nedávala, takže je těžké soudnit, jestli vypadám dobře, ale i tak děkuji za kompliment :-*

      Vymazat
  6. po TRX zatím jen mlsně koukám a mám to jako ty, hodiny jsou v jiném fitku ve městě a tam nejsem ani přihlášená :D no, možná se k tomu někdy dokopu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Od ledna jsem zhubla 14 kilo! A sacharidy jsem při době hubnutí vůbec nevylučovala :) např. tmavé pečivo jsem měla každý den a ani čokoládky jsem nevylučovala :D A i tak jsem zhubla .. Měla/Mám sacharidy v každém pokrmu .. A vynechávání sacharidů mi nepřijde v úvahu. Ale tak u každého to je individuální :) A hlavní je uvědomit si, že čím pomaleji hubneš tím si pak tu váhu udržíš a hlavně se nedostaví žádný jojo efekt. Je to sice dlouhá cesta, ale stojí za to! A hlavní je mít plnohodnotný jídlo a pohyb. A vůbec se neomezovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, všechny jídla bych si dala. Jen na ty vajíčka bych nedala chia semínka, připomíná mi to mák a ten já nerada:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ale opravdu jen vzhledově. Chutí jakoby tam nebyly :-)

      Vymazat
  9. vyzeraju uzasne! mnam urcite fot jedla castejsie!

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  10. vyzera to mnam mnam fakt a tiez somzavisla na sach.predtym som viac ako mesiace ficala na paleo cize bez laktozy,glutenu a strukovin len maso a zelenina s ovocim sme tam orechy :D tiez nechapem ako som vydrzala

    OdpovědětVymazat
  11. Já sacharidy miluju, tělo je potřebuje a nehodlám se jich vzdávat :D Jednou jsem zkoušela sacharidové vlny a bylo to utrpení :D
    Je dobře, že tě TRX chytlo :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig