úterý 26. ledna 2016

First Month of 2016


Taky vám ten leden utekl jako mě? Příjde mi, jakoby Vánoce byly včera. Ale není se čemu divit. První týdny v lednu jsem byla doslova uzavřená mezi čtyřmi zdmi s kupou papírů okolo sebe. Kdo měl či má tu čest navštěvovat vysokou školu, pak jistě ví, o čem mluvím. Všemi nenáviděné zkouškové... Naštěstí jsem všechny zkoušky zvládla v prvních termínech, a tak si už více jak dva týdny užívám pohody. Tedy neberte mě za slovo. Po úspěšném ukončení zimního semestru jsem se opět zavřela mezi ty čtyři zdi, akorát jsem hodiny trávila pro změnu u monitoru, kde jsem naklikávala mým hvězdám jejich stravovací plány (a u toho i trochu prokrastinovala - jako vždy). No, ale to se s učením stejně nedá srovnávat. Pracuju strašně ráda a dalo se čekat, že leden budou hotové žně. Nestačila jsem na žádosti ani odepisovat, ale měla jsem obrovskou radost! Protože většina ze zájemců se ozývala na něčí doporučení, a to je přesně to, po čem jsem tak toužila. Ocenění, že má odvedená práce je kvalitní. Tímto vám moc děkuji!

Ale, aby to nevypadalo, že jsem se celý leden jen učila nebo pracovala, také jsem poctivě cvičila (abych alespoň trochu zmírnila ty povánoční škody). Byla jsem i za Verunkou v Havířově, aby mi ukázala správnou techniku u cviků, u kterých jsem si nebyla jistá. Mimo jiné jsem si odvezla i pár tipů na cviky, které jsem neznala a teď pravidelně zařazuji. Strašně mě baví.


Samozřejmě, aby to cvičení mělo efekt, musí nějak vypadat i strava. Jak už víte, v posledních týdnech mě trápilo nechutenství (článek o tom zde). A za příčinu teď mohu s jistotou označit právě stres. Už se konečně začínám cítit fajn. Chuť k jídlu se mi vrátila (možná až moc :-D), a dokonce k mému překvapení i pravidelně snídám. S ovesnou kaší už sice kamarádky nebudeme, ale dostala jsem tip na rýžovou krupičku (99,9% rýžová mouka), která je naprosto úžasná! Den po dni jsem ji začala z části míchat s vločkami (rozmixovanými na prach), a tak se k ovesné vlastně vrátila, jen v trochu jiné podobě. Navíc ve spojení s mým novým proteinem TPW Protein 80 v přichuti straciatella to šlo úplně samo. Měla jsem problém v období nechutneství, že jsem nemohla ani cítit umělá sladidla, ale v TPW jakoby nebyly. Určitě to bude i tím, že je z poloviny tak sladký, jak jsem byla zvyklá.

Někdy je nezbytné namotivovat se i něčím hmotným, a tak jsem po Vánocích naběhla do fitka vyzkoušet tyhle krásky, které už mám mimo jiné i v bílé. Jsou to nejlepší boty na světě! Jestli se vám také líbí, neváhejte a pořiďte si je, dokud ještě jsou. Já chtěla i černé, ale prý jsem blázen a dvoje mi stačí (nestačí! a ne a ne! :-D).
- Nike Juvenate -
A to mi připomíná, že jsem si v lednu udělala menší radost a z Aktinu si objednala ne jen tento protein ale i kapsle BCAA 1400 od mé nejoblíbenější značky Scitec Nutrition (Jestli bych někdy chtěla být sponzorována, a to bych fakt chtěla :-D, tak jedině Scitecem!). Kapsle mají mnohem rychlejší účinek než tablety a na jednu dávku stačí jen 2 ks, což tablet jsem kolikrát musela spolykat i 6. Nic příjemného. Doposud jsem měla BCAA nejčastěji v sypké podobě, ale strašně jsem se jich přepila a doporučenou dávku jsem stejně nebyla schopna během tréninku vypít (tak, aby nápoj nebyl sladký jak cumel). No prostě, jestli teď zvažujete nějaká BCAA, tak tyhle rozhodně doporučuji!


A co víc se v lednu stalo? Pomalu, ale jistě začínám s praxí. Letní semestr se totiž už neučím (juhuuu!), čeká mě jen praxe a psaní absolventské práce (o-ou!). No a protože mám skvělý vztah s firmou Zdravé stravování a naše spolupráce se úzce dotýká mého studijního oboru, využila jsem toho a upsala se u nich na praxi. Mám(e) pár nápadů, které chceme zrealizovat. Pro začátek jsem ale začla opět fotit denní reporty jídel, takže je určitě opět shrnu i do článků, ať tu máte i trochu toho jídla.

Tento týden odebírám krabičky z programu Protein+.
Tak to je asi prozatím vše, co jsme vám chtěla sdělit. Vždy píšu články s nějakým konkrétním zaměřením, ale tentokrát se sešlo od všeho trochu, tak jsem to hodila do jednoho. Snad vám to nevadí. Užijte si zbytek ledna a já se zase brzy ozvu! 
SHARE:

8 komentářů

  1. Veru ty boty jsou fakt nádherný, ale nejsem si úplně jistá, jestli jsou úplně vhodný na cvičení? Přijdou mi totiž hodně podobný jako moje Roshe, a neumím si představit, že bych v nich dělala třeba dřepy, nebo vlastně prakticky cokoliv...ale jinak je na ven asi taky potřebuju!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marki! Jsou určené na cvičení (někde uvádí fitness obud, jinde běžecká). Božsky se v nich běhá (na páse)..teda rozehřívá, já toho moc neuběhnu :-D a obecně jsou jak cvičky. Je v nich jak v papučích, ALE to také znamená, že na trénink nohou - dřepy, výpady, apod. vhodné nejsou. To člověk potřebuje stabilitu a na dřepy s váhou o to víc, kde je nejlepší i vyvýšená pata. A co se týče materiálu (zpracování), jsou nepraktické v tom, že se snadno ušpiní, takže já je nosím jedině do fitka... Sečteno podtrženo - pro crossfiťačku/venkovní aktivity asi nebudou nejvhodnější :-( Nebo potom volit černé, které právě do třetice chci! :-D
      Objednávala jsem odtud: http://www.alsamisport.cz/juvenate-724979-002/ ...mají je za skvělou cenu.

      Vymazat
  2. Rýžovou kaši s ovesnýma vločkama taky snídám. Ale musím ty vločky napřed trochu změkčit v tom skoro vařícím mléce a až pak přidám rýžovou krupičku. Jinak by tam byly na můj vkus moc cítit.

    Simple living: Chia snídaně ve skle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já právě píšu, že je mixuju. Taky by mi ty kusy vloček vadily :)

      Vymazat
  3. ahoj, jen ze zvedavosti :) muzu se zeptat, proc uz s ovesnou kasickou nebudete kamaradky ? :D dekuji a mej se krasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestala mi chutnat :-( Vůbec nevím proč... Asi jsem se jí za ty roky přejedla. Ale v rozmixované formě mi vločky nevadí :-) takže ovesnou mouku míchám půl na půl s rýžovou krupičkou.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig