pondělí 20. listopadu 2017

Banana Paleo Pancakes | 3 Ingredients | Easy Recipe


Dnes ráno jsem se probudila s chutí udělat si nějakou výjimečně dobrou snídani. Dobře přiznávám, že s tímto pocitem se probouzím každé ráno, ale pokaždé mě zmůže lenost a skončím u dvou plátků chleba se šunkou a Lučinou. Pozastavili jste se nad tím, jaktože už nesnídám ovesnou kaši? Troufám si říci, že už to bude asi rok, ne-li více, co jsem ji neměla. Na nějakou dobu jsem ji vyměnila za rýžovou a přibližně půl roku už nesnídám nic sladkého (pouze výjimečně třeba doma v Ostravě nebo v kavárnách). Chutě a potřeby těla se mění... Říct mi tohle někdo před pár lety, kdy jsem se budila natěšením na ovesnou kaši, neuvěřila bych mu...


Ale zpět k dnešnímu ránu. Chuť na něco výjimečného sice byla, ale moje lednice při pondělku zela prázdnotou. A tak jsem musela trochu improvizovat... Pojďme pracovat s tím, co jsem měla, a to byly banány a vejce, což mi připomnělo palačinky, které jsem si kdysi dělávala. Jsou extrémně jednoduché, jelikož potřebujete prakticky jen tři ingredience. Myslím, že většina z vás je zná, ale pro ty, co ne, tak tady je recept, dá-li se tomu tak vůbec říkat.

Budete potřebovat: 
(množství výjde asi na cca 6 malých palačinek)

1 banán
2 vejce
20 g strouhaného kokosu
špetka skořice (nemusí být)
kokosový olej

Všechny ingredience společně rozmixujeme. Pokud nevlastníte mixér, rozmačkejte banán, vidličkou rozšlehejte vejce a vše smíchejte. Rozehřejte si pánev, potřete dno (mašlovačkou) kokosovým olejem a tvořte lívanečky. Těsto bude narozdíl od klasického hodně tekuté, ale neděste se. Lívanečky hezky drží tvar, jen buďte trpěliví a počkejte než se samy od pánve odlepí. Jinak se vám při obrácení budou trhat.

Servírujeme s domácí marmeládou nebo arašídovým máslem (nebo obojím).

Jelikož lívanečky neobsahují mouku ani mléko, jedná se o recept paleo, bezlepkový, bezlaktózový.

...

Dobrou chuť!
SHARE:

2 komentáře

  1. Ahoj, v receptu jsou vajicka, tak bych nerekla, ze jsou vegan. Jinak supr recept. :-)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig