úterý 31. října 2017

Tips for Breakfast (Coffee) Spots in Prague


Abych z blogu neudělala úplně cestovatelský deníček, rozhodla jsem se pro další článek, tentokrát z jiného soudku. A myslím, že tímto zaujmu většinu čtenáře, protože... JÍDLO. Bydlím v Praze už rok a třičtvrtě (neskutečně to letí!!!) a za tu dobu jsem stihla pár snídaní v krásných kavárnách. A protože s holkama vždy googlíme a hledáme právě články blogerek s doporučením na kavárny, rozhodla jsem se jeden takový sepsat, a třeba tak inspirovat právě vás. Vybrala jsem pět míst, která mi utkvěla v paměti, a to znamená, že vás rozhodně nezklamou.

Cafefin
@cafefinvpraze

Cafefin je teď určitým hitem a ani mě nenechal chladnou. Musím říct, že z vybraných kaváren (bister) mají na oko nejlákavější jídla. V Cafefn prostě jíte očima! Jejich #avocadotoast je zdoben i pistáciemi a ganátovým jablkem. Já ochutnala rýžovou kaší zvanou Chao kaše s kokosovým mlékem a mangem. Je poměrně dost sladká, ale vzhledem k porci je to úplně v pořádku. A ta chuť- hotová exploze. Tady opravdu ví, jak vás dostat!


IF Café
@ifcafe

IF Café jsem navštívila zhruba před týdnem a získalo si mě především pro minimalistický interiér. Nevím, jak vy, ale já si kavárny vybírám ne jen dle jídelního lístku, ale i místa, abych se tam cítila příjemně. S Verunkou jsme si daly avokádový toast a byl skvělý a opravdu vydatný. Kavárna je pár kroků od metra I.P.Pavlova, takže pokud tudy někdy pojedete, vzpomeňte si na má slova a zastavte se  alespoň na kukando na dortíky, které mají opravdu kouzelné! Měla jsem zálusk na mrkvový dortík, ale bohužel ho zrovna neměli.


Phill's Corner
@phillscorner

Do Phill's Corner chodíme na snídani s mu kamarádkou Anet, která o pár kroků dál pracuje. Opět moc hezký interiér i nabídka jídel. Opakovaně si dáváme rýžovou kaši v kokosovém mléce s lesními plody (nepopírám úchylku na rýžové kaše :D) a jednou jsme neodolaly ani toastu s roastbeefem. 


Coffee Corner Bakery
@coffee_corner_bakery

Tuto neděli jsme se s holkama vydaly na (narozeninový) brunch do Coffee Corner Bakery. Slyšely jsme na tuto kavárnu nemálo chvály, která byla opravdu zasloužená. S výběrem jídla jsme nebyly skromné #hladovyholky a objednaly si (v pěti lidech) skoro vše ze snídaňové nabídky - vejce benedikt (s lososem, druhé s pražskou šunkou), míchaná vejce, avokádový toust, lívance i mrkvový dort - který je můj NEJoblíbenější a mohla bych ho jíst každý den! Musely jsme se doslova odvalit, ale stálo to za to! Určitě jsme tam nebyly naposledy.



Můjšálekkávy
#Můjšálekkávy

Pro nejlepší rýžovou kaši ovšem vítězí Můjšálekkávy! Zde jsem strávila celé dopoledne s Annie a obě jsme se shodly (a číšníkovi slíbily - a sliby se plní), že se tam určitě brzy vrátíme. 


StylaInterier.cz
@stylainterier

Tohle místo je v Praze jedno z mých nejoblíbenějších, a to právě pro své umístění. Z rušného Václaváku utečete to kouzelné zahrádky, kde můžete sedět jak venku, tak i v zaskleném zahradním domečku (ne, opravdu to nechci nazvat skleníkem :D). Ale proč hlavně StylaInterier.cz miluju? Opět a zase - mrkvový dort! Tady ho mají fantastický.

Btw. Nějaké tipy, kam v Praze na (nejlepší) mrkový dort?


Cacao Prague
@cacaoprague

Cacao zná asi většina z vás, ale podle mě stojí i tak za zmínku, protože je to opravdu hezká kavárna přímo v centru Prahy, co by kamenem dohodil od Palladia. Asi i právě pro jeho polohu je to místo, které jsem navštívila hned několikrát, a to ať už na snídani, kávičku, odpolední fresh nebo oběd. Ráda zde i schůzkuji. Interiér je krásný, a když počasí dovolí, dá si sedět i na venkovní terase. Cacao Prague je známé především pro Acai bowls, které opravdu nemají chybu. Škoda, že teď už je na ně dost chladno.


Je i pár míst, která jsem navštívila, a nezvěčnila to na Instagram, ale rozhodně ne proto, že by se mi tam nelíbilo nebo mi tam nechutnalo.

Mezi tahle místa se řadí:
Coffee Room
Café Café
Kavárna Místo
Kavárna co hledá jméno
Mama Coffee
EMA espresso bar
La Bohéme Café
Double B coffee & tea
Marthy's Kitchen
...
jistě jich bylo více, ale momentálně si na další nepamatuji.

A jaká jsou vaše oblíbená #coffeespots v Praze?

SHARE:

6 komentářů

  1. zrovna dneska jsem psala podobný článek, ale o Brně :D :) škoda, že nejsem v Praze, to bych ozkoušela všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super, tak to ukládám, protože v Brně moc podniků neznám a jednou za čas se tam ukážu. Třeba se ti také budou hodit mé tipy při návštěvě Prahy.

      Vymazat
  2. Skvělý tipy :) zrovna o víkendu jsem byla v Praze a tenhle článek by se mi tam docela hodil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru a co Marty’s kitchen tam se nám taky líbilo :) moc hezky článek už se těším na další snídani

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig