středa 26. srpna 2015

Recipe: Creamy Mushroom Risotto


Ja vím, neozvala jsem se hrozně dlouho... A věřte, že nápady a inspirace na příspěvky byla a je, ale blog brzy dostane nový kabátek, a tak si vše šetřím na potom. No ale abych úplně neupadla do zapomnění (:-D), tak dneska mám pro vás recept. Není na něm nic speciálního, ale speciálně opravdu chutnal. A recept tentokrát není můj, ale z instagramu @fit.recepty. No nebudu se přece chlubit cizím peřím. A na čem jsem si tedy dnes po tréninku pochutnala?

Houbové krémové rizoto



Budete potřebovat (na 1 větší porci):
80 g Basmati rýže
1 cibule
250 g žampiónů
200 g (1 kelímek) Cottage light sýr
30 g nivy
1 lžička olivového oleje
oblíbené bylinky (já dala sušenou i čerstvou bazalku)
sůl, pepř

Postup:
Dáme si vařit rýži (do hrnce rýži + 2x tolik vody). Během toho, co se nám rýže vaří, si očistíme žampiony a cibulku nakrájíme na jemno. Osmahneme ji na pánvičce s trochou olivového oleje, následně přidáme žampióny a restujeme do změknutí (napřidávejte vodu, aby se hezky opekly a ony samy po čase vodu pustí). Snížíme teplotu, přidáme rýži, vmícháme cottage a celou směs ochutíme (růžovou) solí, pepřem a bylinkami. Pár minut promícháváme, dokud se cottage nerozpustí. Nakonec přidáme nakrájenou nivu, popř. ještě posypeme sýrem. Já použila směs strouhaných low-fat sýrů od Linessy. 

Dobrou chuť! 

...

A příští příspěvek už snad z "nového" blogu. Můžete se těšit na menší změny a já doufám, že budou jedině pozitivní.

Nově i na Bloglovinu!

SHARE:

2 komentáře

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig