úterý 4. srpna 2015

Girly vacation in Prague - Snaps + Outside Workout Video

Prochodily jsme Prahu křížem krážem a trochu i nakupovaly.
Minulý týden jsem byla s nejlepší kamarádkou v krásné Praze a měly jsme se opravdu blaze. Navštívily jsme plno nádherných míst a musím říct, že obě nás nejvíce uchvátila Divoká Šárka. Celý týden jsme měly dokonalé počasí, naprosto ideální na výletování, jelikož bylo průměrně příjemných 23°C a modrá obloha. I díky tomu jsme nezapomínaly fotit a bohatě zásobovaly jak instagram (veronica_ova), tak i snapchat (veronikaduzi). Pro ty z vás, kteří těmto sociálním sítím moc neholdují přináším menší souhrn i zde. 

Pár nezbytných selfíček musí být.
Jelikož Praha byla pro mne letos jediná dovolená, rozhodla jsem se ji nakonec strávit bez nějakých omezování. Sice to docela dost odnesl můj účet a na váhu raději ani nelezu, ale bylo mi krásně a nelituji vůbec ničeho. Někdy je třeba si pořádně užít, srovnat si myšlenky a začít tak trochu odznova s čistým štítem. My si užívaly nejvíce jak jinak než v jídle. Neskutečně moc jsme se těšily na Delmart a musím říct, že to velké haló okolo něj je oprávněné. Nejkvalitnější suroviny, neuvěřitelné porce, které jsou výzvou i pro Otesánky, a to vše za nízkou cenu. Po první návštěvě jsme usoudily, že se ze vrátíme ještě jednou a podruhé nám bylo oběma jasné, že ne nadarmo se říká: ,,Do třetice všeho dobrého". Po obědě nás často honila mlsná, a tak jsme neodolaly ani velkým makronkám od Paula. První jsem zkusila pistáciovou a podruhé vanilkovou. Kamarádka měla malinovou a speculoos. Ačkoli všechny byly naprosto perfektní, asi jsem ještě nenašla tu pravou. Ráda bych ochutnala kokosovou, ale ve velkém provedení (ty malé pidižgoly neberu :-D) jsem ji nikde neviděla. Jaká je vaše oblíbená? 

V plánu bylo jako obvykle pravidělně cvičit, ale jako obvykle tomu tak nebylo. Od rána do večera jsme chodily po Praze, takže představa, že budeme ještě k tomu běhat nebo cvičit se nám nepozdávala. Ale přesto jsme to dvakrát alespoň zkusily. Poprvé jsme šly třetí den, kdy už jsem svědomí začala trochu zpytovat. V parku jsme našly posilovací stroje, ale ve výsledky jsme si spíš hrály jako děti na hřišti :D Kamarádku jsem ale i přesto dokázala zničit, a to tak, že mi následující dva dny nadávala. Proto jsem se neopovažovala navrhnout, že si cvičení brzy zopakujeme. Ke konci týdne už se u mě ale začala trochu projevovat vina z nášupu kalorií, a tak jsem se rozhodla si dát sama krátký fulbody workout na sluníčku. Zapotila jsem se slušně, a tak jsem se kousla a řekla si, že si to v krátkosti zopakuji a natočím vám to. Snad se vám video bude líbit. Určitě mi dejte vědět v komentářích.

Nezapomeňte zvolit HD kvalitu!

Přímý odkaz ZDE.

SHARE:

5 komentářů

  1. Jé, asi jsme byli ve stejném termínu v Praze :D. Taky jsem si pochvalovala počasí, žádné pařáky, ale ani žádné deště. Parádní (y)

    OdpovědětVymazat
  2. Video supr, skvělá inspirace na aspoň malé cvíčo během dovolené :) Já se do Prahy chystám na konci srpna, tak se těším :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě Praha není moc atraktivní, sice tu žiju, ale zatím jen tři měsíce, takže.. :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig