sobota 13. června 2015

Vlogger tips


V posledních měsících pozoruji, že popularita vlogování roste natolik, že z velké části ubírá pozornosti nám blogerům. Články už jsou lidé docela líní číst a žhavým trendem se stává pustit si k snídani raději video. Ani já nejsem výjimkou, proto to nechápejte tak, že bych si stěžovala, že mi na blog už nikdo nechodí (:-D). Ba naopak bych vám ráda ukázala mé oblíbené vlogery

Už jednou jsem podobný článek psala, a to bych označila za dobu, kdy jsem si youtube jen tak lehce oťukávala. Teď už pravidelně odebírám určité kanály a na nová videa kolikrát čekám jak na smilování. Obzvlášť v období zkoušek to byla má záchrana aneb ať žije prokrastinace. Od posledního článku se toho tolik nezměnilo, jelikož na první příčky stále řadím slavnou Nikki Blackketter a na paty ji šlape překrásná Heidi Somers, která má zároveň i ty nejzajímavější a nejvtipnější snapy (buffbunny). Mezi mé další oblíbence však patří také...

Christian Guzman


Kdo sleduje Nikki, sledovat i Christiana je doslova povinností. Zatím je to jediný youtuber v mužském podání, kterého pravidelně sleduji. Nikki má s Christianem i společný kanál, kde občas přidají nějaké video spíše z osobního života než fitness, tak také nezapomeňte sledovat ZDE.

Marissa Lace


Zůstanu ještě chvíli u Nikki a představím vám Marissu Lace, která patří mezi její nejlepší přátelé. Právě díky jejich společnému výletu do Las Vegas jsem se o Marisse dozvěděla a od té doby nevynechám jediné její video. Marissa má kanály dva. Na jednom se věnuje více osobnímu životu a fitness ZDE a druhý kanál je čistě beauty ZDE. Musím říct, že právě díky ní se mi nedávno povedly poprvé v životě vytvořit kulmou vážně krásné vlny.

Cath Bastien 


Další z týmu Gymshark je kanaďanka Cath Bastien. Má trochu specifický humor. Někomu by se tak mohla zdát jednoduše hloupá. Mě docela dost baví a na její vtípky a neustálý smích jsem si zvykla :-D a očividně i její sexy přítel. Její kanal najdete ZDE.


Leandra Parker 
Dobře, vliv Nikki je větší než jsem si myslela, jelikož další youtuberku Leandru Parker znám také částečně přes Nikki, jelikož je jedná z jejich klientek. A právě na základě videí od Nikki si založila svůj kanál ZDE. Je to obyčejná holka, co cvičí teprve asi rok, ale možná právě proto mě zaujala. Je to skromné děvče, docela plaché, ale ne natolik, aby promlouvala na kameru k tisícům lidí. No já ji teda rozhodně fandím! 
Krásná proměna :)
Instagram ZDE.
Jazmine Garcia


Skromná srdečná Jazmine. Aktuálně čerstvá ambasadorka Gymsharku. U ní mám nejradši videa typu Full day of eating, je totiž velkým zastáncem IIFYM a dost ho propaguje. Líbí se mi, jak je přirozená a cvičí prostě pro zábavu. Když má "svou chvilku" a snaží se prostřednictvím videa followerům něco sdělit, pokaždé mě to chytne za srdíčko. Její kanál najdete ZDE. Občas si pustím video i od její nejlepší kamarádky, která se připravuje na soutěž v bikini fitness. Její jméno je Shiva Sheevz a její kanál najdete ZDE.


Robin Gallant


Sympatická holka jménem Robin, která soutěží v bikini fitness, ale její postava je naprosto přirozená. Prostě osvalená tak akorát. Splňuje přesně mou představu o tom, jak bych měla vypadat, abych byla spokojená. Nekecej, nikdy nebudeš spokojená. V jejich vlozích ZDE se často objevuje, respektive ji natáčí, její přítel Jeff, který soutěží pro změnu v kulturistice a má také svůj kanál ZDE. Jsou opravdu sympatický pár a ráda se na jejich videa dívám. Robin si také založila vlog díky Nikki (a kdo ne, že) a je její velkou fanynkou. 


Jessica Arevalo


Nemohu opomenout ani jednu z nejslavnějších fitnessek Jessicu, která na vždy na soutěžích v bikini fitness jen září. A že už jich má pár desítek za sebou. Neznám většího dříče než je právě ona. Zasvětila fitness celý svůj život, a právě díky němu se dostala z alkoholismu a podvýživy. Její přípravy na soutěže, které také často natáčí její přítel, můžete sledovat ZDE.


...

Snad jsem na někoho nezapomněla. Už tak se jedná o dost vyčerpávající výčet, závislák
A co vy? Sledujete fitness kanály? A jaké jsou vaše nejoblíbenější?

SHARE:

6 komentářů

  1. vlogeri sú super aj ja mám niekoľko obľúbených a rada si ich pustím pri raňajkách :) no stále si radšej čítam zaujímavé blogy aj s dlhšími článkami :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Marca nesleduješ? :) Když už zvládneš i Cath, která mi osobně přijde jako by si každé ráno přifukovala prsa aby byly ještě větší :D

    Co se mi u vlogů (a youtube videí obecně) nelíbí je jakýsi trend, že jsou videa stále delší a youtuberů stále víc a člověk pak nestíhá sledovat... to si pak někdy říkám, že se to bude muset otočit a přejde se zpátky k blogům, který se přečte maximálně během několika minut :)
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nesleduji, mě ti chlapi nějak neberou :-D Jen pro Christiana mám slabost.

      Vymazat
  3. Jinak ještě k fitness youtuberkám - Sandra Perez, Jessica Kat a Sarina Inman patří momentálně mezi mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Poznám takmer všetky, určite mám najradšej Nikki a Jasmine, tá je totálne zlato :-)
    Za mňa je ešte super Brittany Lesser, Carissa Bluth a Em Dunc. A z chlapov sledujem tiež len Christiana a Lexa. Hlavne Christianove videá majú hlavu a pätu a sú veľmi inšpiračné.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig