sobota 23. května 2015

Review: Iswari - "Box of pure happiness"


Název článku naprosto vystihuje mé první dojmy a pocity po rozbalení nadílky, kterou mi pošťák před dvěma týdny doručil. Tolik zdraví v jedné krabici, to vám prostě vykouzlí úsměv na rtech, ikdybyste nechtěli. Produkty od značky Iswari jsem toužila vyzkoušet už hrozně dlouho. Pokud je něco, co mne ve zdravém životním stylu vyloženě uchvátilo, pak to je kategorie SUPERFOODS. Už dávno předtím, než jsem vůbec tušila, jak zdravě jíst, jsem znala "zázračné" pilulky mořských řas typu spirulina, chlorella či mladý ječmen. Jak šel čas a má zvědavost rostla, dostala jsem se k dalším superfoods jako byla chia semínka, kustovnice čínská známá jako goji nebo právě produkty, které jsou co nejméně mechanicky/chemicky zpracovány tak, aby byla zachována jejich výživová hodnota.

Jen na úvod bych vám ráda v krátkosti značku Iswari představila. Jedná se o českou firmu, která pod svoji vlastní značkou ISWARI, společně se dvěma partnerskými firmami  Iswari Portugal a Iswari Ireland, vyrábí  a dodává na trh BIO superpotraviny a vlastní produkty na jejich bázi. (Více informací ZDE.)

Chtěla bych podotknout a zdůraznit, že ačkoli miluji fitness, zaměřuji se primárně na zdravý životní styl jako takový. Cítit se fit pro mě znamená býti zdravý, nikoli mít vyrýsovaný každý sval, ať to stojí, co to stojí. Tyto dva pojmy se dost prolínají,a ačkoli v mých očích se jedná o jednu a tentýž věc, setkávám se s případy, kdy si pokládám otázku: ,,Kam až jsou schopni lidé v cestě za vypracovanou postavou zajít?!" Pokud sdílíte můj názor nebo jen milujete nakupování ve zdravých výživách a rádi zkoušíte nové věci, obsah této krabice vás určitě nadchne stejně jako mě.

Naklíčená pohanka BIO

Tento produkt mě nadchnul už proto, že jsem o naklíčené pohance v suchém stavu doposud neslyšela. Je plná enzymů, vitaminů skupiny B, minerálů a pomalu vstřebatelných sacharidů. Má opravdu jemně lahodnou oříškovou chuť, přesně jak popis produktu slibuje. Sypu si ji na saláty, ale třeba i přimíchávám do rýže. Hodí se naprosto všude, a to jak naslano, tak i na sladko. Co já na tu ovesnou kaši ještě nenasypala? (:-D)  Všem svým klientům doporučuji naklíčené potraviny, takže za mě určitě ANO! 


Kokosový cukr BIO

Další z produktů, který byl pro mne novinkou. Slyšela jsem o kokosové mouce, ale o kokosovém cukru doposud ne. Jsem zvyklá sladit syrupy (hlavně agávovým a datlovým), takže jsem tento cukr uvítala jako příjemnou změnu. Má karamelovou chuť a není tak sladký jako např. třtinový. Navíc má oproti klasickému poloviční glykemický index, díky čemuž se hodí dokonce i pro mírné diabetiky. Obsahuje řadu minerálů a je získáván ručním sběrem nektaru z květů kokosových palem až v daleké Indonésii. Využití je stejné jako u kteréhokoli jiného cukru. Já ho dokonce nasypala na ovesnou kaši, kde se rozpustil a vytvořil tak "karamelovou vrstvu". Mňam. Kdo miluje kokos, pak si zamiluje i tento cukr, o tom bez debat! 


Nepražené kakao prášek BIO

Po večeři mě vždy honí mlsná. Už nějakou dobu proti tomu bojuju tak, že si vždy po večeři dám půl tvarohu. Samotný mi ale moc nechutná, takže vždy do něj putuje skořice a lžička holandského kakaa. Jelikož jsem si z toho vytvořila dennodenní zvyk, bylo na čase vyměnit holandské kakao za jeho zdravější verzi. Od teď už používám pouze tohle nepražené kakao! Barvou je o něco světlejší, ale chuťově je dle mého názoru ještě lahodnější. Tohle už za žádné jiné nevyměním!


Nepražené kakaové boby drcené BIO

Milovníci hořkých čokolád jásejte! Nebe v puse. Tedy v porovnání s boby v kokosovém cukru (recenze ZDE) o něco menší nebe, ale stále uspokojující mé chutě. Do tvarohu, na kaši, i do pečení...nebo jen tak do pusy (ale pšššt!). Prostě na zdravé mlsání jako dělané. Ono vlastně, já mohu čokoládu ve všech jejich podobách. Snad v tom nejsem sama?!


Konopný protein 50% BIO

Samotný protein už nepiji. Přesto, že mám podle mě dosti náročné silové tréninky, vždy dám po cvičení hned pevné jídlo a odepřít si kus masa nebo lahodný cottage a vyměnit ho za instatní prášek...to mě prostě neláká. ALE to neznamená, že protein jako takový nepoužívám. Konkrétně mám teď doma kasein od značky Scitec Nutrition. Akorát ho spíše přidávám do jídel jako zdroj bílkovin navíc nebo jím přímo nahrazuji mouku k přípravě večerních mugcaků.V poslední době jsem se však začala jsem zaměřovat spíše na proteiny, které jsou řekněme spíše zdravé než-li vyloženě chutné. Prvně jsem okusila rýžový protein (bez příchutě) a teď přišel na řadu konopný protein, který nepatří zrovna k dobrotám, ale je to superpotravina aka superprotein. U mě našel jednoznačné využití - 1 lžíce do smoothies a výživný fitness koktejl je na světě. Myslím, že obzvlášť s nástupem horkých dnů se doma balení moc dlouho neohřeje. 


A poslední částí nadílky jsou SUPERSNACKS...

Snídaňové směsi  jsou unikátní tím, že jsou živou stravou tzv. raw, čili jejich ingredience nebyly nikdy zpracovány při vyšší teplotě než 42°C. Už podle názvu obsahují superpotraviny a doslazovány jsou již zmíněným kokosovým cukrem. 

Supersnack Konopný protein - lucuma BIO

Tady si neodpustím trochu kritiky. Tohle mi teda nechutnalo. Na můj vkus už toho zdraví v kelímku bylo až moc. Ale za to, když se přidá trochu té čokolády...


Supersnack Kakao-lucuma BIO

...tak to už mé chuťové pohárky uspokojí. Tenhle byl opravdu moc dobrý. Možná bych ocenila, kdyby byl ještě o něco sladší. A ikdyž Iswari uvádí, že tahle porce na snídani vystačí, já nakonec přidala ještě 2 lžíce vloček a půl banánu. Ale já jsem odjakživa jedlík, takže jinému by třeba tahle porce stačila.


Příprava je minutková - stačí zalít horkou vodou :)


Produkty od této značky najdete i v kamenných prodejnách (seznam ZDE). Jinak ale můžete klasicky nakupovat přes e-shop, kde jsou produkty přehledně uspořádány do osmi kategoriií. Zajímavostí určitě je, že kromě potravin si můžete na e-shopu zakoupit i knihy. Mě osobně velice zaujala novinka v podobě "Tajemství syrové stravy". Což mě vede k otázce: ,,Jaký máte názor na RAW stravu?"

...

Většinu z produktů ještě představím přímo v akci v některém z postů, kde se zase po delší době objeví mé zaplněné talíře. Přece jen uznávám, že to chce na chvíli od recenzování pauzu. Přesto doufám, že se vám článek líbil a po zkouškovém jsem zpátky v plné polní :)

Přeji úspěšné zkoušky všem vysokoškolákům a hodně štěstí i maturantům!

P.S. Nějak bojuji s kvalitou fotek. Po nahrání do postu se jejich kvalita opravdu rapidně zhoršuje. Nějaká rada nad zlato? Docela mě to štve. Ve výsledku fotky vypadají jak z mobilu a ne zrcadlovky. A já si na kvalitních fotografiích zakládám.

SHARE:

5 komentářů

  1. Pohanka zní skvěle, vyzkoušela bych i to kakao i boby, ják říkáš cokoladamuze být v každé formě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super! Na produkty jsi me dosti nalakala ;-) Treba to neprazene kakao, nebo kokosovy cukr, ale i drcene kakaovy boby zni skvele. Skvela recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za článek, přečetla jsem ho s chutí a zase se dozvěděla něco nového :). Já mám ovšem tedy ještě docela daleko k fázi, kdy se budu poohlížet po "vychytávkách navíc", ale třeba se konečně dokopu k tomu vyzkoušet normální pohanku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to všechno skvěle, ještě jsem si od nich nic nekoupila. Nejvíc mě zaujal kokosový cukr a kakao.

    OdpovědětVymazat
  5. všetko to vyzerá naozaj skvele, rada by som vyskúšala, takže sa na to bližšie pozriem :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig