čtvrtek 14. května 2015

Recipe: 3 ingredients Smakoun noodles


Od svých klientek často slýchávám: ,,No, ale já nemám čas vyvařovat." A víte co? Já taky ne. Proto je mi kolikrát trapně ty mé výtvory z kuchyně nazývat recepty, když vám je sepisuji. Ale ve výsledku jsou možná právě tyto recepty nerecepty nejžádanější. 

Dnes to budou Šmakounovy nudle se zeleninou a kečupem se stévií. Tohle jídlo je přímo ideální jako večeře, jelikož neobsahuje příliš mnoho sacharidů, ale naopak je bohaté na bílkoviny. Jelikož se jedná o jídlo složené pouze ze 3 ingrediencí, opomenu návod na vaření (podusit zeleninu, okořenit, přidat nudle a ochutit kečupem - zvládne každý) a dám vám tipy na konkrétní suroviny. Protože nejsou nudle jako nudle, zelenina jako zelenina a kečup jako kečup, že jo (:-D). 

1. Šmakounový nudle (Adler, Šmakoun) 
Zmiňovala jsem se o nich už v recenzi na produkty od Šmakouna ZDE, takže v krátkosti jen zopakuji, že se jedná o výrobek z vaječných bílků. Bílky jsou referenční bílkovinou, tedy tou nejvhodnější pro lidský organismus! Cena nudlí se pohybuje okolo 50-60 Kč, ale většinou je rozděluji na 2 porce, jelikož spolu se zeleninou, popř. ještě masem je toho pěkná nálož.
2. Kečup slazený stévií (Spak, Albert)
Nikdy jsem v kuchyni příliš nepoužívala kečup, ale naopak krájená rajčata z plechovky nebo čerstvá jím dennodenně. Protože ale ráda zkouším nové věci a jsem líný člověk a kolikrát i nakrájet rajčata a podusit je znamená čas i energii navíc, láhev kečupu příjde vhod. Tenhle jsem si opravdu oblíbila. Přidávám ho jak do teplých jídel, tak i do sendvičů. Koupila jsem ho v Albertu ve slevě za 35 Kč, ale jinak se cena pohybuje max do 50 Kč. 
3. Jarní polévková směs (Chira, Lidl)

Zelenina je kolikrát tou nejdražší položkou v mém nákupním košíku, proto kolikrát šetřím tím, že kupuji zeleninu mraženou. Nejvíce jsem si oblíbila směsi z Lidlu a obzvlášť jarní polévková směs je teda vážně senzační! Nenechte se zmást názvem, využití najde všude, nejen v polévce. Obsahuje i kousky brambor a nasekané bylinky, takže kolikrát ani nepřidávám přílohu a servíruju spolu s masem. Cena za 450 g balíček je nějakých 15Kč, takže kdo jste ještě nevyzkoušeli, určitě při příštím nákupu vhoďte do košíku :)

...

Máte i vy své nějaké oblíbené produkty za výhodné ceny, na které nedáte dopustit? A ocenili byste i články zaměřené přímo na toto téma (tzv. průvodce nakupováním)? Budu moc ráda za vaše názory. 

SHARE:

2 komentáře

  1. Šmakouni nudle jsem ještě neměla, ale takový meruňkový nebo mexico- to joo!:-) Nic méně, chci si je pořídit a vyzkoušet. A kečup se stévii, no nevím, prřeci jenom si k tomu přihoodím obyčejné rajčata nebo domácí protlak :-) Já kupuji z Lidla jinou, teď ji myslím mají i v Kauflandu, jsou to různé druhy, italská,řecká, apod.. a ty mi chutnají moc! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že už stáhli tento kečup z prodeje :( mají místo něj teď nějaký s umělým sladidlem..
    Ocenila bych pro změnu články, které nebudou PR :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig