středa 25. září 2013

Master Crumble Schoko Müsli je nejvíc echt!


Když jsem tohle müsli ochutnala, i přes všechnu únavu (a povinnosti) jsem sedla k počítači a začala psát článek, protože když za to nějaka potravina stojí (a tahle opravdu ano!), tak se chci s vámi o daný delikátní požitek podělit, a to HNED!

Dovolte mi, abych vám představila Master Crumble Schoko-Müsli. Jak už je z názvu zřejmé, jedná se o neměcký výrobek našeho milovaného Lidlu překvapivě. Po této zkušenosti i zkušenosti s Das Müsli musím uznat, že ti Němčouři nás vážně válcují. Poměr ceny a kvality je bezkonkurenční.

Samotný nákup předčilo zdlouhavé vybírání. První jsem do košíku hodila nějaké zapékané müsli, jelikož na něj mám už dlouho chuť. Když jsem s vozíkem popojela o kousek dál, zaujal mě kilový balík sypaného, jenž nedávno na svém blogu doporučovala Monča. Ale co vám budu povídat. Jsem typický zákazník, který se nechá zlákat hezkým obalem, a tak jsem nakonec sáhla po Master Crumble, který mě svým obalem přímo uchvátil (aneb krabice vedou :-D) a také velkým nápisem novinka (pro ty mám vždy slabost). Cena už nebyla tak výhodná, ale i tak bych řekla, že 60Kč za 750g nejlepšího sypaného müsli není vůbec moc. Vybrala jsem si čokoládovou verzi. K dostání jsou však příchutě další dvě, a to ovocné a myslím, že i oříškové, po kterém sáhnu pro změnu příště. 


Hned druhý den jsem se do něj pustila. Nezklamalo mě, ba naopak mé očekávání předčilo. Obrázek na 100% odpovídal obsahu krabice. Suroviny jsou kvalitní a překvapilo mě, že vloček obsahuje poměrně "malé" množství. Jsem zvyklá, že většinou vločky výrazně převažují a ostatní suroviny by se daly hledat pinzetou. Tohle však není ten případ. Čokoláááda všude, kam se člověk podívá, a to ve formě různých křupínků i samotných plátků.


Pro lepší představu jsem vám sepsala složení: 45% celozrnné ovesné vločky, 13% plátky hořké čokolády, 12% plátky mléčné čokolády, pšenično-kakaový extrudát, křupavé müsli, rýžový extrudát, strouhaný kokos, kakaový nápoj v prášku, třtinový cukr, dražované mandle.


Pro zájemce i kalorická hodnota: ve 100g 1767kJ/420kcal
Po této zkušenosti musím říct, že žádné müsli, které jsem doposud ochutnala se tomuto nevyrovnalo. Věřím, že po namíchání mixitu ze všech čokoládových dobrot, které nyní nabízí, bych mluvila jinak, ale beru v potaz i cenu, která je v tomto případě opravdu víc než výhodná.

Proto neváhejte a utíkejte do Lidlu! 
A pak mi nezapomeňte napsat, jak jste (ne)spokojení.

PSChtěla bych upozornit, že se nejedná o müsli vhodné pro striktní dietářky, a tak bych byla ráda, aby se zdržely svých nevhodných poznámek. Sama si ho dávám v množství cca 2 polévkové lžíce do bílého jogurtu na svačinu (a ne každý den), takže plná miska s mlékem v mém případě nepřichází bohužel v úvahu. Tímto však neříkám, že i tak se nedá baštit a kdoví, třeba na něj taky se lžící v ruce zaútočím.

SHARE:

9 komentářů

  1. teda musím říct, že musli (zapékané) byl můj největší problém, když jsem byla mladší, přejídala jsem se tím o sto šest, hlavně po příchodu ze školy, teď už si musli nekupuji, takže problém vyřešen a když se přede mnou někdy nějaké objeví, jsem schopná si ho dát jen trochu a ne celou krabici jako dřív...teď sem se dokonce zapojila do soutěže o Das musli, o kterém už jsem toho taky hodně slyšela a tento tvůj tip vypadá moc dobře, navíc se mi libí, že tam ty vločky skutečně jdou vidět a nejsou to takové ty slepené zapečené hrudky něčeho, které jsou jako normální sladkosti;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na zapékaném ujížděla a nevěřila, že sypané mi může zachutnat - chyba lávky. Zachutnalo a to natolik, že mu dávám přednost :-) Určitě ho zkus. Nestojí tolik a chutově je naprosto srovnatelné s das Müsli.

      Vymazat
  2. Po tomto müsli jsem v Lidlu už pokukovala a zaujala mě velká podobnost s Das Müsli. :)) I když já na to müsli všeobecně moc nejsem, tak to přenechám jiným. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle bude určitě luxus :)) Taky mě u Monči zaujalo, a určitě si ho pořídím. Teď mám z Lidlu nějakou special edici, s medem a pekanovými ořechy - no výýborné! :))
    Taky si to nedávám s mlékem a už vůbec ne každý den, ale jak říkáš, 2 lžíce do jogurtu jako sváču - to je v poho :))

    OdpovědětVymazat
  4. Really Yummy!!!

    My First Worldwide Giveaway with 6 Wins!!! Look past!!!
    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takové müsli se prodává v Globusu za 39,90 (750 g):)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig