pondělí 23. září 2013

September random


Přidávám fotky z měsíce září, který se nesl především ve znamení dobrého jídla, menších nákupů a zatím celkem klidných dní. Měsíc říjen už bude mnohem hektičtější. Čeká mě hromada školních povinností, jídla připravovaných na rychlo do krabiček, spoustu práce, jelikož mám dvě brigády a do toho chci alespoň 4x do týdne chodit na cvičení v podobě power platu. Nevím, jak chci všechno stíhat, ale ono to nějak půjde.



Asijský týden v Lidlu














Nejlepší řasenka a nejlepší sprcháč!




Otevření nové Zary v Ostravě.



SHARE:

14 komentářů

  1. všechno to vypadá moc dobře, a nejvíc mě lákají ty muffiny (mrkvové?) a šátečky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mrkvové. Inspirace pochází z tvého receptu, ale trošku jsem si je poupravila :-) Nemůžu se jich nabažit. Peču je ze všeho nejčastěji.

      Vymazat
  2. Jéé zaujalo mě "good morning handsome" to je termohrnek?:) vypadá nádherně! A to jídlo ... no radši moc nekomentuju, snědla bych to zkrátka a dobře všechno!:D (a hlavně bábovku, jsem bábovková:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem bábovková :-D Ano, ale nevím, zda-li si název termohrnek zaslouží, jelikož teplo vůbec nedrží :-/:-D A nápis jsem si vyrobila sama. Původně je to termohrnek od Dove, naštěstí lze výplň měnit.

      Vymazat
    2. Souhlasím, vůbec nedrží teplo.:-D Já jsem si u něj akorát otočila tu Dove etiketu, takže ho mám taky bílý. Děkuji za tip, taky si na něj něco napíšu.;-) Jídla vypadají všechna skvěle. Zaujaly mě ty boty. Včera jsem je totiž našla na votočvohotu a dost o nich přemýšlím, protože se mi děsně moc líbí.:-)

      Vymazat
    3. Jsou krásné, ale také jsou to nejnepohodlnější boty, které vlastním. Skončila jsem s dodřenýma nohama, takže je vážně HODNĚ zvaž. Ale tobě třeba sednou, každý má jinou nohu, tak těžko říct :(

      Vymazat
    4. Néé, to mi neříkej.:-D Já jsem na nové boty háklivá, pokaždé si úplně oddělám nohy. Ale už jsem se částečně poučila a zalepuju si je. Tak ještě uvidím. Každopádně jsem ráda, že to vím.;-)

      Vymazat
  3. jéé...tvoje fotky jídla se mi vždy líbí :-)
    btw. ať se ti daří v prvním ročníku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc mě zaujal tvůj blog. Tvá jídla mi dělají opravdu chutě, tak jsem si tě hned přidala na GFC. :-)

    Budu ráda, když se ti u mě bude také líbit a přidáš se. :-)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. No to je zase dobrot! Krásná jídla si děláš, moc se mi tvoje fotky líbí a kočka? Zlatíčko! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechtěla by jsi k těm fotkám přidal alespoň jednoduché popisky, spousta věcí by mě zajímala:)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig