sobota 7. září 2013

Fresh start - 2.week


Tento týden bych rozdělila do dvou částí. V té první jsem se přestala hlídat v porcích a nemohla se dokopat k jakémukoli intenzivnějšímu pohybu. Pak nastal tzv. cheating day, kdy se ve mě vše nahromadilo a večer jsem si pořádně dopřála. Necítila jsem však žádné výčitky, ba naopak jsem uspokojila své chutě a dá se říct i potřeby a byla zase hezky nastartovaná pokračovat ve svém snažení. Druhá polovina týdne už tedy byla o poznání lepší ať už po stránce pohybové či jídelní. Rozhodla jsem se proto zařadit cheating dny vždy po 10ti (a víc) dnech - dle potřeby. Tělu to neublíží (na internetu jsem se dokonce v mnoha diskuzích dočetla, že jsou pro tělo přínosné) a já se nebudu muset trápit chutěmi. Jelikož ty opravdu ihned pominou a mám zase na několik dní pokoj. Musím se taky pochválit, jelikož jsem absolvovala dvě návštěvy. V prvním případě všichni kolem mě baštili dorty z Ollies a věřte, že chuť jsem na ně vůbec neměla a spokojila se s hroznovým vínem. A v druhém případě jsem odolala milionům otázek babičky na to, co bych si ráda dala a brambůrky, tyčinky i sladké rolády jsem vyměnila za výborný zralý ananas.

Ne 1.září
Jídelníček:
Snídaně - ovesnojáhlová kaše se semínky, mákem, skořicí a švestkami
Dopolední svačina - 3 malé kousky slaného cuketového koláče od babičky
Oběd - vařené brambory, naložený kuřecí plátek, tzatziky, okurka


Odpolední svačina - 1 malý kousek sl.cuketového koláče + malá broskev + 3 švestky
Večeře - salát (rajče, okurek, mrkev) s tzatziky a kuřecím masem (z oběda) + 2 velké pšeničnožitné housky 
* Zde jsem trochu ujela. Dostala jsem hroznou chuť na pečivo a uznávám, že jedna houska by bohatě stačila (či samotný salát), ale byla to taková dobrota, že jsem neodolala.

Sportovní aktivita:

5 h v práci (8-13h)
1 h intenzivního úklidu (Zmiňuji, jelikož jsem se pěkně zapotila :-D)

Po 2.září

Jídelníček:
Snídaně - 1 velký krajíc pšeničnožitného chleba - 1. 1/2 s máslem, marmeládou, mandlemi a 2. 1/2 s tvarohem+karob, banánem, skořicí + kousek tvarohové buchty od babičky


Dopolední svačina - 2 kousky cuketového slaného koláče

Oběd - kuřecí závitek plněný šunkou a sýrem s bramborami + salát z okurky a rajčat
Odpolední svačina - bílý jogurt se semínky, brusinkama a ovocem (švestky, bluma, hroznové víno)
Večeře - cuketovo-mrkvovo-rajčatové lečo s uzeným tvarohem


Sportovní aktivita:
6 h v práci (17- 23h)

Celý den jsem byla jak praštěná pytlem. Nevím, jestli na mě lezla nemoc nebo jsem se jen špatně vyspala, ale nebyla jsem schopna dělat absolutně nic, natož si zacvičit. V práci jsem myslela, že usnu i ve stoje. Takové dny přímo nesnáším, ale omlouvá mě to, že v takovém stavu byli snad všichni v mém okolí. 


Út 3.září

Jídelníček:
Snídaně - rýžovoovesná kaše s lněným semínkem, skořicí a 1/2 banánu + švestky se skořicí


Dopolední svačina - melounový koktejl s citrónem (400ml) + pár švestek

Oběd - zeleninový salát s cottage sýrem (zelené fazolky, mrkev, okurka, rajče) + kuřecí závitek plněný šunkou, sýrem a tentokrát i obalený ve slanině


Odpolední svačina - tvaroh (1/3 vaničky) rozmíchaný se lžící kokosového mléka + malá broskev + pár švestek

Večeře - květákový kari mozeček s rajčaty


Sportovní aktivita:
Jillian Michaels - Killer Abs level 1
1 h 10min na bruslích 15,25km 613 cal


St 4.září

Jídelníček:
Snídaně - bílý jogurt s chia a sluneč. semínky, brusinkama, karobem a trochou das Müsli + 1 banán a pár švestek
Dopolední svačina - 100 g tvarohu s ořechy (Pilos - doporučuju! Dobrota.) + 1 malé jablko
Oběd - květáková pizza s rajčetem, cibulí, kukuřicí a uzeným tvarohem
Ano, celou jsem ji snědla! Mňam :D


+ 1 švestkový bramborový knedlík aneb když maminka zkouší, jestli odolám - NEODOLALA!
Odpolední svačina - meloun (asi 300g) + velká broskev + hrst mandlí
Večeře - 2 zapečené kaisserky se sýrem a šunkou + salát (fazolky, kukuřice, cottage)

a pak to přišlo...


cheating:

miska corn flakesů
Magnum Almond 
...
aneb hlavně bez výčitek! :D

Nebojte se zařadit cheating dny i vy! Tělu to neuškodí (pokud si samozřejmě nebudete dopřávat až příliš často).


Sportovní aktivita:

žádná

Čt 5.září

Jídelníček:
Snídaně - ovesnomaková kaše se skořicí, dýňovými semínky, rozinkami, mandlemi a švestkami
Dopolední svačina - žádná (jelikož jsem po běhání pozdě snídala)
Oběd - celozrnné špagety s pár cherry rajčátkama
(+ několik lžic dýňového pyré aneb když stále ochutnáváte, ale nakonec se ho přece jen rozhodnete vylít do záchodu - už nikdy víc :-D)
Odpolední svačina - velká tortilla s grilovaným kuřecím masem, zeleninou, ananasem a jogurtovo-česnekovým dressingem (ze Salad Fantasy) + UGO zmrzlina (jahoda+pomeranč)


Večeře - 1 malé jablko + pár švestek + bílý jogurt se skořicí


Sportovní aktivita:
ranní běh na lačno  - 45 min; 6 km; 436 cal
(Jedním slovem bída. Byl to první běh po mém obžerství a tak se nemůžu divit, že jsem po každém kilometru nasadila chůzi, kdy jsem lapala po dechu jako mašina. Druhou půlku už jsem však v celku zvládla odběhnout vkuse (ikdyž šnečím tempem) a domů jsem dorazila úplně propocená - dobré znamení. Příště to bude lepší!)


Pá 6.září

Jídelníček:
Snídaně - Tvarohovo-polentový koláč se švestkami a skořicí podle Lucky (recept zde) + 100g tvarohu s kokosovým mlékem a karobem
Nízký je proto, že jsem pekla pouze z třetinové dávky.
Dopolední svačina - broskev + hroznové víno
Oběd - kuřecí dušená játra s basmati rýží, zelný salát
Odpolední svačina - 4 kukuřičné Cornies + 3 plátky Mascarpone (příchuť rajče, bazalka) + zelenina (okurek, rajče)
Večeře - pár kuliček hroznového vína (na návštěvě u rodiny)


Sportovní aktivita:
ranní 2 h běhání po městě
na kole 1h 25min; 28km; 534 cal


So 7.září

Jídelníček:
Snídaně - 3 lžíce pohankové kaše s 1/2 banánu a marmeládou + tvarohovo-polentový koláč + pár švestek
Dopolední svačina - bílý jogurt se skořicí, sušenými meruňkami, brusinkami, hroznovým vínem a švestkami
Oběd - kuřecí dušená játra s basmati rýží, zelný salát
Odpolední svačina - ananas (asi 200g)
Večeře - kaisserka s máslem, šunkou a sýrem + zeleninový salát (květák, zelené fazolky, kukuřice, rajče, cottage light)
2.Večeře - sklenice teplého mléka

Sportovní aktivita:

1h procházka po lese


Startovní váha: 64,9 kg
Po 1. týdnu: 62,7 kg
Po 2.týdnu: 62,7 kg 
(Teď už to tak snadné nebude, ale věřím, že velký podíl na nulovém úbytku mají i svaly. Teda pevně v to doufám :-D)


V pátek jsem si pořídila rozpustnou vlákninu Psyllium, kterou dle návodu (od soboty) užívám hned po probuzení nejméně 30min před snídaní. O jeho účincích se zmíním až v příštím týdnu, kdy ho budu mít pořádně odzkoušené.


Doufám, že jsem mnohé z vás svým výsledkem nezklamala. Já vnímám mnoho jiných aspektů, kterým dávám větší důraz než je váha, a proto mohu s klidným svědomím říct, že jsem se sebou spokojená. Každý někdy klopýtne, ale důležité je rychle vstát a pokračovat ve své cestě - v mém případě za úplnou spokojeností se svým životem.


Nezapomeňte! Jsme to, co jíme.

SHARE:

12 komentářů

  1. ahoj, já jsem se taky rozhodla 1 v týdnu zařadit "cheat day", bylo to myslím někdy na začátku srpna, jenže pak byla každý týden nějaká oslava/návštěva/akce a tak jsem jako svoje CHD brala tyto dny a taky mám ze sebe radost, když se na takové akci dokážu udržet na uzdě a přitom si to užít;) jinak květáková pizza je moje favoritka n.1, dělám spíš takovou tlustší tortillu a úplně bez problémů ve mě zmizí;)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš k tomu super přístup! Líbí se mi,že to bereš jako změnu životního stylu,ne jako nějakou chvilkovou "dietu". Takže jen tak dál!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Tuhle změnu jsem učinila už před víc jak rokem, ale tyhle prázdniny se mi zvrtly, tak najíždím zpět na starý režim s tím, že se víc soustředím na porce. Můj věčný problém totiž je, že od chvíle, kdy jím zdravě, jím také víc.

      Vymazat
  3. Fotky vypadají nádherně :))) Hned bych si to všechno dala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nezklamala si nás ničím :) Máš zase pěkný jídelníček a ne vždy jde jen o úbytek váhy. Pro mě je třeba vítězstvím už jen to, cítit se lépe a to se ty určitě cítíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. hezký jídelníček :) cheat day si určitě dej, aspon zaženeš chutě:)
    a navíc když máš tolik pohybu tak to půjde rychle dolů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom dni jsem se zvědavosti vážila a dokonce jsem měla ještě méně :-D takže ani není co shazovat :)

      Vymazat
  6. Klobouk dolů, že jsi odolala babiččiným dobrůtkám a dortíkům. Jsi šikulka. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jakýpak zklamala, vůbec ne! Mně se náhodou tvoje jídelníčky líbí a jednou za čas si prostě člověk dá, je to podle mě normální. A je jenom dobře, že jsi necítila výčitky, akorát by tě to sužovalo. Podle mě jsi měla skvělý týden, jak jídelně, tak pohybově. Máš dobrý pohyb, akorát na hubnutí, jsi fakt šikulka.
    Fotky jídel jsou boží, líbí se mi, když si člověk takhle vaří. Doufám, že se máš fajn a že i další týden bude hezký, třeba ještě lepší než o kterém jsi psala.

    Držím moc palce!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig