středa 13. prosince 2017

5 Food Fact about me | Homemade dressings | Vegan Veggie Bowl


5 FOOD FACT ABOUT ME

1. Do salátu vždy přidám domácí zálivku. Výjimkou je pouze Delmart, kde si ji nedávám nikdy.

3 Tipy na domácí zálivky:
1. Olej + citrónová šťáva + sůl + pepř + (chilli)
2. Kečup slazený stévií + lžíce bílého jogurtu + sůl + sušený česnek
3. Majonéza light + plnotučná hořčice (na grilování - obsahuje hořčičná semínka) + sušený česnek


2. Miluju pečenou (grilovanou) brokolici a vždy, když to někomu řeknu, kouká na mě jak na blázna (protože to nikdy nezkusil).

3. Jediný (český) jídlo, který z duše nenávidím, je kuře na paprice. Noční můra ze školní jídelny, která trvá do teď. A ne, ani dle tvýho receptu bych ho nejedla, babi.

4. Nespočet pokusů proběhlo (tolik škody... R.I.P) než jsem si zamilovala avokádo! 


5. Jídla aranžuji zásadně na fotku. Ne, že bych byla tak líná ale prostě mi to víc chutná "messy".


- Veggie Bowl -

Tuhle instagramovou dobrotu jsem chtěla zkusit už dávno. Jedla jsem to pak každý den po celý týden a nemohla se toho nabažit, ale stejně jsem vždy všechny ingredience náležitě smíchala.

Recept na mém instagramu @veronikaduzi.

...

Shodneme se v něčem?

SHARE:

1 komentář

  1. Jo, kuře na paprice je prostě zlo!
    A doufám, že já to avokádo taky jednou začnu mít ráda O:)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig