neděle 8. ledna 2017

New Year with Friends | Christmas Presents | My own Coach


Doufám, že jste si užili vánoční svátky i Silvestr minimálně stejně tak, jako já a vstoupili do Nového roku tou pravou nohou. Já si teda neskutečně odpočinula, a ikdyž jsem se hned po svátcích trápila se střevní chřipkou, vše zlé je pro něco dobré, a povánoční kila navíc mě tímpádem letos moc netrápí (:-D). Zatímco Vánoce jsem strávila na Moravě s rodinou a přáteli, Nový rok jsem přivítala v Praze spolu s Veru, Markét a Niki.

Foto by Fitveronika

Odpoledne jsme si s holkama naplánovaly kino, a to konkrétně film Pasažéři (líbilo se mi to, ale čekala jsem mnohem víc), a pak jsme se přesunuly do bistra Špejle. Doporučuji všemi deseti! Jak už název napovídá, všechna jídla jsou na špejlích, včetně dezertů. Chutě každého pokrmu jsou dokonale naladěny a ty miniburgery! No prostě dokonalost. Kvalitní obsluha nadšení jen umocnila. Navíc je místo skvěle dostupné - přímo u Václaváku. Po nacpaných bříškách jsme se všechny přesunuly k nám domů a v hodování jsme u sledování Sexu ve městě pokračovaly. O půlnoci jsme si připily skvělým bílým vínem a o půl druhé ráno šly na kutě. Někdo by řekl, že to musela být pěkná nuda, ale tohle je přesně dokonalý silvestrovký večer, jaký já si představuji. Ráno bez kocoviny, vyspaná a plná energie aneb jak na Novy rok...

Foto by Fitveronika

Ale zpět od Silvestra k Vánocům. Řekla jsem si, že bych vám mohla shrnout, co mi letos Ježíšek naježil, a co jsem si v povánočních slevách naježila já sama. Doufám, že to nikdo nebude brát jako nějaké chlubení se. To vůbec ne. Mám tři práce a poslední měsíce jsem dost šetřila, abych mohla být na Vánoce dostatečně štědrá i pro sebe.


První, a zároveň tou největší radostí, jsou Apple Watch Series 2. Přemýšlela jsem o nich víc než rok, ale nikdy jsem neměla nutkání si je pořídit. Brala jsem to jako něco, bez čeho se obejdu. Pak ale vyšly Series 2 a to už jsem začala váhat o něco víc... Navíc ten bum s fitness náramky se tak nějak dotkl i mě. No a definitivně rozhodnuto bylo, když si je v listopadu pořídila Veru a přinesla je domů... Tak ty chci. Chtěla jsem si je ještě na začátku prosince koupit sama, ale rodiče mi vynadali, že jsem zkazila překvapení, a ať si laskavě nic nekupuji... Mám ty nejzlatější rodiče na světě, čtou mi myšlenky <3 

Jelikož mám už vlastní domácnost, pod stromečkem nemohly chybět ani pomocníci do kuchyně, a to tento výkonný smoothie maker, boží sada nožů od bráchy (se kterými se všichni pořezali v Master Chefovi :D snad to přežiju bez újmy na zdraví), dále mi mamča koupila nový elektrický kartáček, (protože ten starý už byl pěkně jetý :D), povlečení se saténovým prostěradlem a pár dalších maličkostí, kterými už vás nebudu zatěžovat...


Druhou největší radost jsem si nadělila sama, a to zcela neplánovaně. Procházela jsem se po OC Chodov a úplnou náhodou zabrousila do Michael Korse. Ne, že bych tu značku neměla ráda, ale po tom, co jsem hlavně v Ostravě vídala každou druhou holku s fejkovou kabelkou MK, docela se mi zprotivila. Pár měsíců už pokukuji po nových peněženkách, a když jsem viděla tuhle ve vínové, a ještě k tomu ve slevě (2099 Kč), bylo rozhodnuto. Teda, šla jsem si pro ni až druhý den, ale vlastně nebylo nad čím přemýšlet.

Překvapilo mě, jak je kvalitně zpracovaná a prostorná. Vleze se mi do ní i telefon, takže si ji díky poutku zavěsím na zápěstí a mám i mini psaníčko - pro rychlé nákupy.


No a pak jsem si nadělila ještě jednu věc - nehledě na Vánoce. Rozhodla jsem se, že si najdu svého coache. Sama u mých klientů vidím, jak sebemenší podpora dokáže zázraky. Kdo už se ve zdravém stravování nějaký ten pátek pohybuje, tak ví, že úspěch netkví ani tak ve znalostech, jako v pevné vůli. Svá rozhodnutí velice snadno zpochybním a ačkoli vím, "jak se to má dělat," neaplikuji na sebe stejný metr jako na ostatní. Tak to jen tak informativně. Trénuji už půl roku v Olympia Fitness Opatov a jsem tam strašně spokojená, takže jsem zvolila i trenéra, tedy trenérku, která působí právě tam. Víc kdyžtak prozradím příště, jelikož první konzultaci máme příští týden a nerada bych něco zakřikla :)

...

Co krásného jste našli pod stromečkem vy? Pochlubte se!

SHARE:

7 komentářů

  1. pod stromeček jsem dostala jedno z mé strany nejvíc chtějící dárek a to elektrický kartáček a řeknu ti, že bez něj si neumím představit již život! :D ty první dny, kdy jsem si pořád přejížděla jazykem po zubech, jak byly luxusně hladké a čisté byl k nezaplacení ♥

    Amaya Usagi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho miluji. Klasickým už si mýt zuby moc neumím :D

      Vymazat
  2. Dostala jsi krásné dárky! My už máme taky konečně pořádnej smoothie maker, dostali jsme rovnou i novej kávovar, takže spokojenost :D Krásné fotky Veru, doufám, že se tento rok už na nějaký to kafe/dort/výběh domluvíme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kristi :* A to víš, že jo! Píšu si to k mým cílům pro rok 2017 :D

      Vymazat
  3. Jaký smoothie maker si dostala? Po nějaké se taky poohlížím. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.euronics.cz/concept-smoothie-to-go-sm3360-bily-consm3360/p422981/?gclid=Cj0KEQiAqdLDBRDD-b2sv6-i6MsBEiQAkT3wAimTJi6idQUy64NdeFpLde4tEqCgsJ_pzMobUNhOt1caAh308P8HAQ

      Mamča vybírala, ať je menší (máme na lince už teď dost spotřebičů :D) a umí drtit led.

      Vymazat
  4. Mňam, všetko to jedlo! MK peňaženka by aj mňa potešila, ja veľmi túžim po kabelke:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig