středa 14. prosince 2016

Failed as a blogger | Very Merry Christmas | Snowy Waffles


Ani nevím, jak bych tento příspěvek měla uvést. Měla bych začít omluvou? Asi to tentokrát vezmu z druhého konce. Respektive, nemyslím si, že by někomu trhalo srdce, že jsem už... ne nebudu to počítat, řekněme velice dlouho, nic nepublikovala. Kdo mě sleduje na sociálních sítích tak ví, že žiju. I ten instagram sice neskutečně zanedbávám, ale stále má spoustu věcí přednost. Jsem teď strašně šťastná, ale trošku mě mrzí, že už nemám čas si jen tak sednout k notebooku a sepsat mé myšlenky do příspěvku. Nebojte, já se flákat umím, ale nějak to neumím už zužitkovat. Raději zapnu seriál a vypnu hlavu a telefon.

Ale abych jen neplácala výmluvu za výmluvou, chci vám říct, že se mi po tom psaní strašně stýská a jak už to tak bývá, se začátkem nového roku člověku proudí myšlenky v hlavě, co by změnil, a já bych chtěla změnit právě tohle - chci se vám zase začít věnovat. Nebudu se upisovat k nějakému konkrétnímu počtu příspěvků. Jen vám slíbím, že o mě zase uslyšíte. S Veru máme dokonce i nějaké plány, které by mohly potěšit všechny, co mají rádi dobré jídlo, fitness a tak... - takže všechny! :D

Nakonec si stejně neodpustím velké PROMIŇTE a DĚKUJI! Do mé péče se mi vložilo už 160 klientů a v lednu se asi nezastavím, ale je to tak skvělý! Zejména po zavedení osobního coachingu mě má práce baví o to víc. Abych se ale jen nechvástala, jsem si vědoma i pár chyb, které jsem udělala, a tak bych ráda od ledna kapacitu snížila, ale za to zkvalitnila mou péči. Někdy si o sobě myslíme, že jsme superhrdinové, ale bohužel to tak není. Nenakládejte si na bedra víc, než zvládnete.

Dárkové poukazy na poradenství ještě stále v prodeji.

Už máte nakoupené všechny dárky? Mi už jich chybí jen pár a neopomenula jsem ani sebe - nové legíny, láhev a botičky Air Max a Nike Juvenate ve vínovo-fialové kůži. Miluju je! 

Abych ale nezapomněla na to nejdůležitější - přeji všem krásné prožití vánočních svátků! Uteklo to jako voda jen mě nebo i vám? Rok se s rokem sešel a zase kupuji nový diář a sepisuji si nové sny a předsevzetí. Jsem přímo ten typ člověka, co zbožňuje nové začátky. Letos se ale o chloupek víc těším právě na Vánoce. Neviděla jsem rodinku už pět týdnů a ten můj synovec roste jako z vody. Už se těším, až upeču vánočku (nebo dvě), lehnu si k pohádkám, uvařím si horké poctivé kakao a nebudu dělat vůbec nic! Ámen :D A vám doporučuji to samé! :*

A nakonec RECEPT na skvělý FITNESS WAFFLE
....aneb, ať vkročíte do nového roku tou nejlepší snídaní!

Ingredience:
1 ks vejce
40 g ovesná mouka (rozemleté ovesné vločky)
1/2 odměrky proteinu (např. cookies&cream od BioTechUSA)
špetka kypřícího prášku
skořice, perníkové koření

...já vše umixuji do hladka v mixéru, konzistence by měla být hustější než na lívance nebo palačinky.

Množství mi výjde vždy na 2 velké (kulaté) wafle, které proložím řeckým jogurtem Milko, posypu skořicí, čoko-chilli kořením od Fitkoření a Sukrinem, což je dle mého názoru největší fitness vynález. Kdo by taky nebral moučkový cukr bez kalorií, co je zcela přírodní a ne žádná umělotina? :) Prozradím, že již brzy si ho budete moct zakoupit i vy.

SHARE:

12 komentářů

  1. Moc gratuluji k tak krásnému úspěchu! Máš můj obdiv :)

    Simple living: Střípky mých dnů

    OdpovědětVymazat
  2. Věř mi, že tě úplně chápu. Blog je sice radost, ale jsou dny, kdy má člověk chuť jen na seriál a nic nedělání..a myslím si, že si člověk musí vážit i takového odpočinku, ne vždycky bude čas:) Boty jsou božíí <3 A jsem moc ráda, že se ti takhle daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Četla jsem u tebe, že toho máš taky hodně, tak přeji co nejvíc odpočinku a krásné Vánoce <3

      Vymazat
  3. Můžu se zeptat kde Sukrin kupuješ? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tajemství :P Ale brzy bude k dostání, tak sleduj můj FB a nic ti neunikne :)))

      Vymazat
  4. Mohla bych se zeptat, jak to děláš, že máš ty vafle tak krásně nadýchané? Mě po vytáhnutí z vaflovače vždy splasknou :(.
    Jinak ti také přeji krásné a hlavně klidné Vánoce, a s tím nedostatkem času ti naprosto rozumím, taky se s ním v poslední době potýkám. Hlavní ale je, že jsi šťastná :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dáváš kypřící prášek? Jinak nevím... :( Moc děkuji! I tobě přeji krásné Vánoce :*

      Vymazat
  5. Dávám. Ještě mě napadlo, jak dlouho vafle pečeš? :)
    I já děkuji za krásné přání :3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vaflovač má vlastní interval, čili až zhasne kontrolka :D

      Vymazat
    2. Ještě mě napadlo, jestli to těsto nemáš moc řídké. Já ho mám opravdu hodně husté, že se skoro nelije.

      Vymazat
    3. jasně, to mě nenapadlo, tak příště vyzkouším :). Každopádně děkuju za pomoc!! :))

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig