sobota 29. října 2016

October Random | Food Pics | (Not my) B-day party


Koukám do kalendáře a nevěřím vlastním očím. Pořádně jsem nezaznamenala ani začátek října a už bude listopad. Trošku mě děsí, jak ten čas letí. Dny, týdny, měsíce,...roky. Když se ale podívám zpětně právě na říjen, měla jsem ho neskutečně produktivní. V nové práci už jsem jako doma, a to doslova. Kolikrát se přistihnu, že odcházím domů o několik hodin později než bych musela. Ve studiu jsem také uskutečnila mé první osobní coachingy a řeknu vám, je to tak skvělý pocit!


Mimo práci jsem ale také chodila na tréninky, a tento měsíc jsme s Veru cvičily převážně spolu. A bylo to super! Pokaždé jsem byla tak zničená, že jsem to cítěla celý týden.

Odpočinku jsem si moc neužila, ale za to to doháním tento víkend. Stáhla jsem si poslední tři série Chrirurgů a snažím se relaxovat. Nemáte tip na nějaký skvělý nový seriál?


Náš pracovní tým ve Studiu Lapé jsme rozšířili o nového kadeřníka Patrika, který pracoval v předních salónech v Paříži, Londýně i v Praze. Hned jsem ho zneužila a nechala ho, aby se mi postaral o vlasy - poměrně dost je zkrátil a prosvětlil konce. Jsem s výsledkem moc spokojená. Chtěla bych postupně zesvětlovat víc a víc a vrátit se tak (napůl) k blond.


Stále také fotím pro Zdravé stravování. Pokud tedy hledáte inspiraci na jídla, sledujte naše facebookové stránky


Ve svém jídelníčku jsem si v říjnu oblíbila Sport chleba od Penamu a celozrnné tortily.


Ke konci měsíce jsem také nafotila pro Zdravé stravování vánoční cukroví. To vážně nechcete! #nodiet




... a zrníčkové saláty, které jsou vážně boží! Strašně se mi líbí celý nápad. Jen otevřete a sníte. Kolikrát mě zachránily v práci, když jsem nic nestíhala.


A 25.10. měla Veru narozeniny, tak jsme je zašly s holkama oslavit. Bylo vážně úžasně. Moc jsme si to užily.


Šafránové rizoto s krevetami


Ovocný talíř s vanilkvou zmrzlinou jako dezert


Domácí malinová limonáda


Fotky z oslavy jsou od Veru.
SHARE:

8 komentářů

  1. Vyloženě nové seriály mě nenapadají, ale já miluju Dextera a Perníkového tátu:)) Jinak oslavu jste si musely užít, taková skvělá dámská jízda <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perníkového tátu neznám, hned to jdu omrknout. Díky za tip :*

      Vymazat
  2. Úžasné fotky :)
    Můj nejoblíbenejší seriál byl asi Califonication :)
    Teď sleduju jen BBT, protože na nic jiného ani není čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý seriál Blindspot, Banshee pro moje holčičí chvíle mám rozkoukané Devious Maids :)) A pak se mi moc líbil Beauty&Beast ;)

    Fotky jsou kráááásné! ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za inspiraci :-)
    Za sebe mohu doporučit Timeless, Westworld, Quantico, Outlander....nebo mrkni na web Edna.cz a třeba najdeš se by se ti líbilo

    OdpovědětVymazat
  5. Zkus seriál Scandal - stejná scénaristka jako u Chirurgů. Sjela jsem 5 sérií ani né za měsíc. Je to vážně pecka.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig