středa 28. září 2016

A New chapter | Another dream JOB | Feeling lonely


Počet publikovaných článků za poslední měsíce je spíš k pláči, ale mám pro to jednoduché vysvětlení - práce, práce, práce,... Studentem jsem momentálně jen na papíře, a ikdyž už nějaký ten pátek podnikám, práce si nabírám víc a víc. Protože mě baví, protože nájem za mě nikdo nezaplatí, protože neustále cítím potřebu se seberealizovat, protože... Ale blog rušit rozhodně nehodlám. Vždy si na vás chvilku najdu. Jen musíte být se mnou o něco trpělivější. No, a o čem tedy bude dnešní článek? Kdo mě sleduje na sociálních sítích už asi tuší. Přesně tak, mám další novou práci. Tak si pojďme říct od začátku, co mě k ní přivedlo...


Přestěhování se do Prahy bylo jedno z nejlepších rozhodnutí, ale také nejtěžších. Postavit se na vlastní nohy nikdy není jednoduché. Nakonec vás ale překvapí věci, které byste nečekali. Tak třeba já neustále řešila, jestli vlastně bydlení a celkově život v Praze sama utáhnu zejména finančně. Nakonec to ale bylo to poslední, co jsem za ty tři měsíce řešila. Konec konců jsem si celý rok šetřila, abych nějakou rezervu měla. To, co mě překvapilo, byla samota. Jsem společenský člověk, a ikdyž mám skvělou (tu nejskvělejší!) spolubydlící, scházeli mi mí přátelé a rodina. Byla jsem zvyklá téměř denně s někým kávičkovat a něco podnikat. A najednou tady nebyli... Do školy, kde bych se seznámila s novými lidmi, už nechodím a v tu chvíli si uvědomíte, že až na pár pražských přátel jste tu jen vy a čtyři zdi. Tak to teda ne! A proto jsem se jednoho večera rozhodla najít si práci. V Ostravě jsem v loňském roce pracovala v Power plate studiu a práce mě neskutečně bavila, a co víc, bylo to teď přesně to, co jsem potřebovala - být v dennodenním kontaktu s lidmi. A tak jsem rozeslala pár životopisů a osud tomu chtěl, aby se mi ozvala zrovna Miška ze Studia Lapé.


Míša je mladá slečna, která si před pár měsíci rozhodla otevřít salón, který bychom chtěla snad každá. Útulné moderní prostředí nabízí nepřeberné množství beauty služeb, od kadeřnictví, přes kosmetiku, vacufit, kolagenové solárium, lymfomasáže, klasické masáže, manikúru, pedikúru, zeštíhlující zábaly, další zeštíhlující procedury,...až po cvičení na power platu. Už po první návštěvě salónu jsem věděla, že ať už se mi na mé další poslané e-maily ozve kdokoli, odmítnu ho. Tohle je to pravé. Tady se cítím strašně fajn. 


Nastoupila jsem do práce téměř ihned. Trénování jsem naštěstí nezapomněla. Vlastně, jakobych ani nikdy nepřestala. Klienti si mě chválí, co mě neskutečně těší. Ikdyž mě teda asi na druhý den po cvičení i proklínají (:-D). Mimo trenérství jsem dostala možnost působit ve studiu Lapé i jako výživový poradce. Svou nabídku služeb jsem tedy rozšířila o osobní coaching. Pokud jste z Prahy, určitě program zvažte a ozvěte se mi. Moc ráda se s vámi setkám nebo si třeba můžeme popovídat jen o nejasnostech, které v rámci zdravého stravování máte. K dispozici máme také inBody, tak se klidně přijďte přeměřit. Kdo by si chtěl pod mým vedením zacvičit, momentálně máme akci na permanentku na Power Plate 5+2 lekce zdarma za 1000 Kč. Akce platí pro mé klienty a čtenáře, a také studenty.

Milíčova 25, Praha 3 - Žižkov
Budeme moc rádi za like na FB :)

Sečteno podtrženo - momentálně pracuji jako výživová poradkyně, mám na starosti marketingovou komunikaci krabičkové diety Zdravé stravování a v neposlední řadě působím jako trenér ve Studiu Lapé. A kdoví... třeba k tomu brzy ještě něco přibyde. K čemu spánek... (:-D)

SHARE:

7 komentářů

  1. Moc Ti to přeju a zároveň i obdivuju ;) Já vlastně obdivuju skoro každého, kdo se přestěhuje do Prahy a je tu sám a musí se postavit na vlastní nohy :) A přijde mi to strašně úžasné sledovat, jak se to tomu dotyčnému vede - a ty si vedeš skvělé! :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Spánek? K ničemu..jo mám to stejně :D Nabrala jsem si toho tolik, že nevím, co dřív, ale jsem za to neskutečně vděčná! Budu moc držet palce, ať se ti v práci daří a ať jsou spokojené nejen klientky, ale hlavně ty! :* Jsi obrovská motivace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi :D Ty jsi zlatý člověk, Kristý :* Děkuju moc!! A jak vidím, motivujeme se navzájem. Jsi taky velký dříč a motivátor <3

      Vymazat
  3. To je tedy práce snů :)! Takovéhle příběhy mě motivují při cestě za hledáním vlastního štěstí :). A s rodinou a přáteli to mám stejně, i když budu mít kolem sebe sto lidí, se kterými si budu moc dobře popovídat, není to jako s nimi.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig