středa 3. července 2013

Food Diary I.


Snídaně - ovesno-pohanková kaše s banánem, jahodami a tvarohem + kávička s mlékem
Blog jsem zakládala už s myšlenkou, že chci publikovat vše, co mám ráda, a proto zde jídlo neodmyslitelně patří. Navíc jsem zjistila, že je to můj nejoblíbenější objekt k focení.



Skoro každé ráno si vařím kaši. Tahle se mi chutově obzvlášť povedla, a tak vám prozradím její složení.

Na 1 větší porci budete potřebovat:
200 ml vody + sojový nápoj Zajíc  (-> sojové mléko) - množství dávám od oka - řiďte se návodem na obalu
4 lžíce jemných ovesných vloček
2 lžíce instantní kaše Nomina pohanková
1/2 rozmačkaného banánu
dosladit agáve sirupem dle potřeby

Zdobíme:  2. 1/2 banánu, jahody a lžíce nízkotučného tvarohu
Oběd - Kuskus aneb co dům dal - mražená čínská zeleninová směs, kukuřice, hermelín, parmazán
Večeře - tousty se šunkou, sýrem a hermelínem + zelenina
Sobotní oběd - opečené brambory, pečené vepřové na cibuli a česneku, fazolové lusky na medu a kukuřice
PS: Ne, opravdu se to nedalo sníst :-D Skončila jsem tak v polovině.
Oběd - pestrý zeleninový salát se sýrem cottage  
Oběd - a k salátku květákový mozeček - dost jsem váhala, jestli tuhle nefotogenickou mňamku zveřejnit :-D ale když já ho prostě miluju :)
Snídaně - ovesno-pohanková kaše s jahůdkama + kafíčko 
Svačina - bílý jogurt s mixitem, cornflakesy, banánem a jahůdkama
Snídaně - rýžovobanánová kaše s kokosem
Odpolední svačinka - jáhelník + jablko + lžíce cottage přelitý datlovým sirupem
Před pár dny jsem pekla po dlouhé době jáhelník. Tentokrát jsem čistě improvizovala. Věděla jsem, že chci využít 3 suroviny, a to jáhly, mrkev a jahody. Když jsem brouzdala po internetu, zjistila jsem, že budu asi první, kdo tuto kombinaci zkusí. Trošku mě to děsilo, ale o to větší výzva to byla. No co vám budu povídat. K mému překvapení dopadl naprosto úžasně a chutnal mi ještě víc než můj první pokus ve spojení s jablkem.

Pro ty, které tato kombinace láká, přidám zítra recept :)

...

Určitě mi dejte vědět, zda-li se vám posty tohoto typu líbí a jestli byste je uvítali častěji. 

SHARE:

11 komentářů

  1. Bože, to všechno vypadá tak strašně dobře, až mi je líto, že nejím moc zeleninu :D ale to sladké bych si dala hned :D hlavně tu kaši ♥ i když to z těch fotek vypadá, že jí je strašně moc, to bych po ránu nikdy nesnědla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš je jí je hrozně moc a kolikrát mám problém to do sebe nacpat :-D ale můj odhad na porce je nulový! :-D takže ikdyž se snažím jíst zdravěji, doháním to na porcích. A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. ♥! všechno vypadá vážně super:) Hlavně ty voje snídaně a svačiny:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny vypadá skvěle! Hlavně ty snídaně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm, to jsou dobrůtky přesně dle mého gusta (až na to maso)! :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam tie toasty, jahody áá všetko :) http://fridayathome.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno vypadá tak krásně, dokonce i mozeček, který miluju :) a ten mrkvový jahelník s jahodami..ach, to by mě nikdy nenapadlo, jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig