neděle 7. dubna 2013

5 months ago

19.11.2012 - magické datum, kdy jsem se upsala ďáblovi. Dobře, ne tak doslova :D Abych upřesnila o čem je řeč, jedná se o začátek mého klubového členství v Pure Jatomi Fitness Ostrava. Tímto dnem jsem se rozhodla se svou nulovou fyzičkou něco dělat. Členství je na celý rok, tedy jsem vázáná platit určitou částku každý měsíc. Nebylo snadné vzdát se myšlenky, kolik bych si za to pořídila oblečků, ale nyní s odstupem času vůbec nelituji. Mnohem víc motivační je pro mě myšlenka, že ty nové džíny, co si koupím, budou třeba o číslo menší (zatím jen v mých vzdálených představách :D).




 Přiznám se, že prvních pár měsíců (bohužel ne týdnů) jsem to flákala. Znáte to (snad nejsem jediná :D), jdete si "zacvičit" stylem trochu běhu chůze na páse, párkrát zvednout činku, pár sklapovaček a s kapkou potu na čele pádíte domů a máte pocit, že po téhle "dřině" se můžete odměnit dobrým jídlem. A výsledek? Kde nic tu nic. Začalo mi být líto, že vyhazuji peníze oknem, a tak jsem se rozhodla začít opravdu "makat"(žádné 20kg činky nezvedám, aby bylo jasno - kardio zóna a tělocvična forever :D)


Mou velkou inspirací byla Markéta, která kompletně změnila mé stravovací návyky a ukázala mi "jak cvičit". Jako blázen jsem začala stahovat videa Jillian Michaels, Boba Harpera a další. Odmítala jsem a stále odmítám v posilovně cvičit na posilovacích strojích. Jsem stydlivé děvče :-D a asi bych nezvládala to neustálé zírání minimálně 50% postarších slintajících svalovců či trenérů, kteří by se mi asi pod nosem ušklebovali, že cviky provádím úplně špatně. U cvičení jsem opravdu introvert a ráda se uzavřu do své "ulity"(sluchátka s dobrou hudbou mi k tomu dostatečně poslouží).
tumbrl.com
Má změna k lepšímu probíhá opravdu po maličkých krůčcích a jelikož nejsem ani nijak tlustá či plnoštíhlá, nemůžu čekat žádné ohromující úbytky na váze či v cm. Ba naopak, na váze jsem dost nabrala, což je samozřejmě úplně normální, jelikož svaly jsou těžší než tuk.
 Snažím se o to, abych (jak říká Markéta :-D) nevypadala jako rozteklý puding, tak doufejme, že do léta tam nějaký ten náznak svalů bude vidět. Mým hlavním cílem však je, abych tímto změnila svůj životní styl a udržovala se v kondici, jelikož genetické dispozice naší rodiny mě trošku děsí :D.


My last weekly workout

Pondělí - fitko (trenažér 50min, kolo 20min, orbitrek 15min, protahování)
Úterý - volno
Středa - fitko (trenažér 30min, kolo 15min orbitrek 20min, břicho 10min, protahování)
Čtvrtek - blogilates.com (April calendar - 4 videa zaměřená na nohy a břicho - cca 45min)
Pátek - Jillian Michaels 6 weeks 6 Packs level 1 (36min)
Sobota - celodenní brigáda
Neděle - volno


Budu ráda za jakékoli tipy ohledně jídla, cvičení, apod. Vždy se ráda přiučím. 

...

A jaký je váš příběh? Už jste začali cvičit? Pokud ano, jaké jsou vaše výsledky? Podělte se.


SHARE:

2 komentáře

  1. Ahoj Verčo, mám velikou radost, že jsem tě alespoň maličko motivovala, moc mě to těší! :)
    a to členství ve fitku ti závidím, je to divné, ale v Brně nic takového není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář! Moc si vážím tvé zpětné reakce.
      My máme v Ostravě přefitcentrováno :-D takže díky konkurenci jsou i ceny víc než přijatelné, přesto však mnohdy nedám dopustit na cvičení v pohodlí domova spolu s Jill,atd.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig