pátek 2. března 2018

FEBRUARY DIARY 2018 | Chainsmokers | New Schedule: Food & Workouts | New Collaboration


Tak jak jsem si myslela, že měsíc je dlouhá doba, a že si budu článek vždy připravovat průběžně, tak jsem se teda pěkně spletla. Únor utekl neskutečně rychle a já, abych dodržela slib, rychle vzpomínám a sepisuji, co se v předchozích dnech událo. Ještě, že si poctivě vedu diář, a píšu si tam opravdu všechno.

ÚNOR

Únor byl plný práce i zábavy. Jen žádné velké výlety se nekonaly. Ta zima byla totiž pěkně krutá. Začátek měsíce začal hned dávkou relaxu. Zašly jsme si s holkama do sauny (Olympia Fitness Opatov). Chybělo jen jediné. Vychlazené bublinky. Pak bych večer považovala za naprosto dokonalý. Příště!

V prvním únorovém týdnu jsem se vydala na pár dní do rodné Ostravy za rodinkou. Neviděla jsem ji od Vánoc, tak jsem se na ně moc těšila. Využila jsem taky můj vánoční dárek a zašla si na intuitivní masáž s relaxací, která byla naprosto skvělá! Pokud jste z Ostravy nebo okolí, moc doporučuji Kačku (FB stránka ZDE). Rozmasírovala mě opravdu poctivě, že mě záda na druhý den bolela i na dotek, ale úplně mě zbavila nepříjemné bolesti a tuhnutí v zátylku. Rozhodně se k ní chystám znovu.

Mia <3

Dne 7. února jsem oslavila svůj svátek. Za tyto krásné růže děkuji Tomáškovi - kamarád, kolega, kadeřník i nehtový guru. Co bych si bez něj počala.


V neděli 11.2. jsem vyrazila s kamarádkou na koncert Chainsmokers, který byl naprosto famózní! Předskokanem byl Sigma, který byl taky super. Tančily jsme jako o život.


V únoru byl také svátek Valentýn, který moc v oblibě nemám, ale musím říct, že od doby, co žiji v Praze, si ho vždy nesmírně užiju. Pokaždé společně s holkama vymyslíme nějaký zajímavý program. Letos jsme šly do Gourmet Pauzy na snídani, večer na večeři, protože jídlo je ta pravá láska, a nakonec jsme zašly tématicky do kina na Fifty Shades Freed. A líbilo se... kupodivu. Tak jsme šly za týden podruhé (:-D). Don't judge us.


No a od půlky února jsem opět najela na redukční režim. Leden byl co se týče jídla dost "free", tak jsem zase utáhla uzdu a hlavně se začala pravidelně hýbat. Když mi to výjde, tak jdu na ranní kardio - nejčastěji 50-60 min rychlé chůze do kopce, u které mrknu na vlogy nebo si něco přečtu, aby to rychle utíkalo. Tréninky cvičím své, a to ty, co připravuji klientům. Někdy opravdu nechápu, jak to moje týrání zvládají (:-D). Ale baví mě to moc, jelikož normálně jen pro sebe bych byla líná si je vypsat. Takhle jsou sestaveny přesně dle mého gusta, a zabiju tak dvě mouchy jednou ranou.


Střídám chůzi na páse do kopce, orbitrek, schody a občas přidám i pár cviků na bříško.
Jak se dokopat? Ve vteřině, co otevřete oči, prostě běžte! Ve chvíli, kdy nad tím začnete přemýšlet, radši si připravíte snídani a už se vám nikam nebude chtít.


Denně na talíři - ovesná placka (recept na mém instagramu @veronikaduzi)


Také jsem vyzkoušela zeleninové kari podle @marketafrank a bylo naprosto dokonalé!


Byla potřeba i hmotná motivace, a tak jsem neodolala těmto kráskám ve slevě (za cc 1500 Kč) na Nike.com.

V únoru jsem také zahájila spolupráci se značkou, kterou už roky miluju a kupuji si od nich (vědomě i nevědomě) spoustu produktů. Všichni ji znáte a já se nemůžu dočkat, až vám povím více. Prohlásila jsem nedávno, že už jsem blogerka v důchodu, a že asi nemá cenu nadále přispívat, ale osud tomu asi nechce, protože tahle spolupráce mě opět namotivovala k psání článků a focení. Ke spolupráci jsem přišla jako slepá k houslím, což je druhá věc, proč jsem z toho nadšená. Nabídky, které jsou rozesílány x desítkám blogerů hned odmítám. Myslím, že snem každé blogerky je být spíše ambasadorkou pouze pár vybraných značek, ve které věří a s čistým srdcem je může doporučit. No, abych to nějak shrnula, jen tak lehce se mě tady ještě nezbavíte!


A dostáváme se k závěru měsíce, který jsem "oslavila" tím nejlepším způsobem, a to plesem (FTVS). S holkama jsme ve velkém počtu vyrazily a protančily noc. Bylo to úžasný a už se nemůžu dočkat dalšího! Snad brzy.


Na instagramu mi přišlo spoustu pochvalných zpráv za make-up. Moc děkuji! Jelikož se až tak moc nelíčím, byl to pro mnohé šok (:-D). No, asi se budu upravovat častěji, jelikož nemůžu říct, že by mě ten look nebavil.


Doporučení: Naprosto TOP oční linky ve fixe od NYXU. Drží, jsou krásně černé a hrot je teňoučky, takže se s ním kreslí jedna báseň.
Šaty jsem měla z Nelly.com, kde objednávám plesovky vždy. Ulovila jsem je v 80% slevě a sedly jak ulité. Náušnice jsou z H&M.


Lodičky jsem ulovila také ve slevě, a to v New Yorkeru za pouhých 299 kč. Byly opravdu pohodlné! Žádné puchyře jsem si z večera neodnesla.


A když už jsme u nákupů, neodolala jsem ani #boycap, kterou jsem nosila na základní škole, a opět se vrátila do módy. 

...

Tak to je ke (krátkému) měsíci únor. Uteklo to nesmírně rychle. A přání na další měsíc? Ať se oteplí! Už bezmezně toužím po jaru.


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig