pátek 20. listopadu 2015

First Christmas feelings


Varuji vás, že po rozkliknutí tohoto článku jednoznačně dostanete chuť na sladké! Ale věřte, že prohlížení fotek zdaleka není taková výzva jako ty dobroty tři hodiny fotit a následně hodinu a půl upravovat. Ta vůně! To chce sakra pevnou vůli. Teď se plácám po ramínku, jelikož jsem odolala, ale když mi bylo řečeno, že vzorků ještě v průběhu týdnů přibyde a ten celý proces si hned několikrát zopakuju, až tak do smíchu mi nebylo. Ale já odolám zas a znovu. Chci si ten požitek ušetřit na Vánoce. Ostatně to je přece to pravé kouzlo Vánoc, no ne?


A o co, že se jedná? Zdravestravovani.cz se letos opět rozhodlo nabídnout i možnost objednávky vánočního cukroví. Můžu vám říct, že nápady se zde nešetří a chuťově je cukroví brilantní - otestováno. Položila jsem všechny kousky na talíř před mé rodiče a odešla pryč. Po hodině jsem se vrátila a na talíři zbyly tak akorát drobky. Rodiče mou práci začínají pěkně proklínat (:-D). U nás doma se bude letos péct jen pár druhů. Mamka totiž pečení zrovna v oblibě nemá a já věřím, že v tom není jediná. Proto je skvělé, že je tady možnost si ho objednat.Výčet druhů, které jsem nafotila, naleznete na konci článku. Většina z nich je ještě bez topingu = zdobení. Myslím, že ta pravá paráda teprve příjde... Ale nemusíte se bát, fotografie vám pak určitě opět ukážu :)


Pistáciové vanilkové rohlíčky z rýžové mouky
Klasické rohlíčky s ořechy a troškou kurkumy
Zázvorky
Limetková kolečka
Čokoládové placky 
Skořicové proužky 
Cukrové pusinky s ořechy 
Ovocná „kůže“ 

AKTUALITA: Zájem o cukroví byl bohužel nebo spíš bohudík tak velký, že objednávky byly v pátek 27.11. pozastaveny.
...

Kdo se letos těší na Vánoce? 
Já musím říct, že hrozně moc! Obvykle tomu tak nebývá, ale letos už se nemůžu dočkat, až si dám první svařák (v Drážďanech), až nakoupím a následně zabalím první dárky a až letos poprvé upeču i pár zdravých druhů cukroví. Pokud se povedou, určitě zveřejním recepty!

SHARE:

15 komentářů

  1. Super krásné cukroví!
    Kakaové sušenky a pistáciové rohlíčky vypadají mooooc dobře!
    Jsou na všechny tyhle dobroty někde recepty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Bohužel nejsou a asi ani nebudou :( Pozbylo by to smysl, aby si ho lidé objednali.

      Vymazat
  2. Na cukroví moc nejsem, dělám pravidelně jen dva druhy, o kterých vím, že se doma sní :D Ale ty pistáciové rohlíčky jsou již od pohledu velmi jedlé :) Mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda jsem :D ale oželela bych ho. Bohatě by mi postačilo pár kousků od babiček, ale mamka na pečení trvá, tak si to odtrpím :D

      Vymazat
  3. Krásné cukroví, ale jelikož my s přítelem nejsme na sladké, tak i tento rok upečeme 1-2 várky perníčků (pro tu vůni a pro ten pečící proces) a tím končíme :-) Ve vánočním období hřeším jinak... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se nejvíce těším na vánočku a skořicový pletenec. Cukroví bych klidně nemusela mít.

      Vymazat
  4. No to je nádhera! Úplně to voní z fotky a je to krásně nafocené..jinak mé nejoblíbenější je všechno nepečené cukroví (a pak syrové těsto na to pečené, to se přiznám :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky a dostala som neskutočnú chuť na všetko ! A veľmi sa teším na Vianoce :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá úžasně! Hodiny upravování se vyplatily, jsou to opravdu krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné cukroví! Sice jsem teď večeřela, ale díky tobě mám zase hlad :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! Jsi umělkyně, ty jo :O :) A na všechno mám chuŤ!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherný fotky Veru, úplně profesionální! :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig